  • 1. Data: 2011-08-02 10:33:47
    Temat: Kamera do samochodu
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Z pewnych przyczyn chciałbym by cała jazda moim autem była filmowana.
    Interesuje mnie dobra jakośc nagrania , brak klatkowania i fakt by
    przynajmniej kilka godzin sie nagrywało. Miło by było gdyby dodatkowo
    system aktywował sie po uruchomieniu silnika i nagrywał w petli ale to
    nie jest wymog konieczny.
    Zastanawiałem sie nad uzywaniem do tego celu telefonu samsung galaxy S
    lub S2. Czy to zdałoby egzamin? Może ktoś posiada owe aparaty i moglby
    sie podzielic informacja na jak dlugo nagrania starczylaby powiedzmy
    karta 16GB w trybie HD lub FullHD? A moze jakas inna alternatywa
    dedykowana do takich celow?
    Telefon wpadl mi do glowy bo ktorys z nich planuje zakupic ale moze to
    nie jest roziwazanie do tego celu idealne?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-02 11:27:16
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, Norbert <n...@M...com> wrote:

> [...]
    > sie podzielic informacja na jak dlugo nagrania starczylaby powiedzmy
    > karta 16GB w trybie HD lub FullHD? A moze jakas inna alternatywa

    Napisz jeszcze do czego będziesz używał tych nagrań i jakiej jakości
    potrzebujesz. (tylko nie myl rozdzielczości z jakością!)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-08-02 12:07:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Aug 2011 10:33:47 +0200, Norbert

    http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 -- taka jakość styknie? :P
    5 Mpix 1920x1080p @ 30 kl/s kompresja w ha.dwa-sześć-cztery. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-08-02 12:53:01
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Zobacz to u mnie spisuje się dość dobrze
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-real-foto-i1741137474.html
    tylko problem długi czas oczekiwania na przesyłkę do 20 dni
    Pozdrawiam
    Staszek L.

  • 5. Data: 2011-08-02 13:03:16
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-02 12:07, Myjk pisze:
    > Tue, 02 Aug 2011 10:33:47 +0200, Norbert

    > http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 -- taka jakość styknie? :P
    > 5 Mpix 1920x1080p @ 30 kl/s kompresja w ha.dwa-sześć-cztery. ;)

    Starczyłaby, jaki koszt tego? Bo nie chce wywalic tez zbyt duzo kasy.

  • 6. Data: 2011-08-02 13:04:01
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > Napisz jeszcze do czego będziesz używał tych nagrań i jakiej jakości
    > potrzebujesz. (tylko nie myl rozdzielczości z jakością!)
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    O jakości napisałem.
    Uzywane glownie do rejestracji trasy i powiedzmy że chce coś co nagra mi
    przynajmniej kilka godzin.

  • 7. Data: 2011-08-02 13:05:41
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-02 12:53, Zmotoryzowany pisze:
    > Zobacz to u mnie spisuje się dość dobrze
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-real-foto-i1741137474.html
    > tylko problem długi czas oczekiwania na przesyłkę do 20 dni

    masz jakieś przykłady jakości?
    czy to ma zasilanie z zapalniczki?

  • 8. Data: 2011-08-02 13:06:41
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    sy-real-foto-i1741137474.html
    > tylko problem długi czas oczekiwania na przesyłkę do 20 dni

    15 minutowa pętla to nie za mało?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-08-02 13:07:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/08/2011 09:33, Norbert wrote:
> [...]
    > Telefon wpadl mi do glowy bo ktorys z nich planuje zakupic ale moze to
    > nie jest roziwazanie do tego celu idealne?

    Na android market jest kilka rzeczy pod hasłem car recorder, poczytaj
    może recenzje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-08-02 13:18:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 Aug 2011 13:03:16 +0200, Norbert

    > Starczyłaby,

    To obecnie najlepszy (jeden z dwóch modeli)
    rejestrator samochodowy na rynku. ;P

    > jaki koszt tego? Bo nie chce wywalic tez zbyt duzo kasy.

    W takim razie to nie jest dla Ciebie. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player