  • 91. Data: 2011-08-05 08:34:52
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Aug 2011 20:11:20 +0200, ToMasz

    > Spokojnie widać numery rejestracyjne.
    > sęk w tym ze tej kamery nigdzie nieda sie kupić.

    Da się, to jest też gama DOD. Nie ma problemu ze ściagnięciem. Ja sobie
    właśnie zamawiam oryginał DOD-GS600 i zrobię porównanie. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 92. Data: 2011-08-05 21:00:09
    Od: "Ana" <A...@o...pl>

    > Nie bardzo rozumiem czemu ma zapomnieć. Na "mojej" kamerze mieści się 5,5h
    > filmu w jakości 1920x1080p, 30 fps na 16 GB karcie MicroSD. Można wsadzić
    > max 32 GB wg producenta, czyli zostanie 11h filmu w pętli.

    Jaka to kamera?

  • 93. Data: 2011-08-06 12:53:20
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Kolega testowal podobna HD Hero GoPRO i nie powiem, zeby bylo jakos
    > rewelacyjnie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=VJjAAMZv04c

    Niby nie najgorzej, ale obawiam się że nie za tą cenę.
    Poza tym w nocy to słabizna niestety :-/

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 94. Data: 2011-08-06 12:56:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-03 21:04, neoniusz pisze:
> [...]
    hd-1080p/34/?gclid=CLnQobqmsaoCFRYf3wodHGT19A

    > Kolega testowal podobna HD Hero GoPRO i nie powiem, zeby bylo jakos
    > rewelacyjnie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=VJjAAMZv04c
    Marnie trochę, przynajmniej do 'naszych' zastosowań. Ładna ostrość na
    kroplach wody na aucie, a tablic rejestracyjnych innych aut się
    przeczytać (na stopklatce) nie da.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 95. Data: 2011-08-08 09:57:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Aug 2011 19:00:09 +0000 (UTC), Ana

    > Jaka to kamera?

    Jak już parę razy zostało napisane, rejestrator trasy GS-600.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 96. Data: 2011-08-08 17:28:15
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-08-02 10:33, Norbert pisze:

    > Zastanawiałem sie nad uzywaniem do tego celu telefonu samsung galaxy S
    > lub S2. Czy to zdałoby egzamin?

    http://www.youtube.com/watch?v=kMyFL7b0CoU - SGS 800x480px, h264 w ciągu
    dnia
    http://www.youtube.com/watch?v=ho8UX1GR0Js - SGS 720x480px, h264 w nocy

    Uchwyt oryginał z przeróbką (wywiercony wizjer dla kamery). Niestety jak
    widać nie można całkowicie wyeliminować uchwytu z kadru.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 97. Data: 2011-08-08 22:00:47
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-08 17:28, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

> [...]
    >
    > Uchwyt oryginał z przeróbką (wywiercony wizjer dla kamery). Niestety jak
    > widać nie można całkowicie wyeliminować uchwytu z kadru.

    I jak widać, warto umyć szybę ;)
    Niestety, przynajmniej wg mnie - w dzień jest marnie, na poziomie
    marności jak carDVR za 200zł, a w nocy to się nie nadaje do niczego
    (chyba że blairwitchproject chcesz kręcić). Szkoda, bo się napracowałeś
    z uchwytem.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 98. Data: 2011-08-08 22:25:57
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-02 13:05, Norbert pisze:
> [...]
    "ekspresowa wysyłka" napisali na stronie. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 99. Data: 2011-08-21 21:44:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Aug 2011 12:12:30 +0200, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

    >Na dysku BluRay który ma 25GB mieści się ok 1.5h filmu fullHD w jakości chyba
    >jednak wystarczającej :)
    >
    >A to jest dosyć prymitywny algorytm kompresji (MPEG-2). Choć z kamerki zwykle
    >nie ma się co spodziewać czegoś lepszego.

    Ja się tam nie znam, ale wziąłem pierwszy z brzegu dysk BR i co mam:
    MPEG-4 AVC, kompresja na poziomie 15 Mbit/s. A to nie jest szczyt
    możliwość BR, są jeszcze płyty dwuwarstwowe - 50GB.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280