  • 61. Data: 2011-08-03 19:59:55
    Temat: Re: Kamera do samochodu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 18:35, BartekK pisze:

    > Z racji tutejszych dyskusji mam plan, lada dzień załaduje wszystkie
    > kamery do jednego auta, by nagrały w tych samych warunkach te same
    > sceny. Będzie porównanie :)

    Proszę bardzo

    keychain camera za 20zł
    http://www.youtube.com/watch?v=_hrHw79ZbyQ

    Prawdziwa kamerka za prawie 300zł
    http://www.youtube.com/watch?v=dMm38OzRgkM
    niestety kręcone z ręki, nie z kokpitu.

    reasumując: wygoda czyli autostart, zapętlanie kosztuje masę kasy.
    1. za 20zł można mieć jako taką rejestracje trasy, ale numerów z tablic
    sie nie odczyta
    2. za 300zł można kupić kamerę ( w poziomie ma ponad 1000 punktów) - a
    wtedy widać rejestracje aut nadjeżdżających z przeciwka, i 2 przed sobą.
    ( w dobrych warunkach). w nocy - kiszka.
    3. jak zakupy to na ebayu nie allegro.

    ToMasz

  • 62. Data: 2011-08-03 20:00:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 18:45, Gabriel'wilk' pisze:
> [...]
    >>> http://www.krakowskisklep.pl/pl/p/Samochodowy-rejest
    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
    OX-25-TFT/3146

    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1722558855.html

    > pozdrawiam

    ale jakość jest daremna. tak jak z kamerki keychain! za 20zł!

    ToMasz

  • 63. Data: 2011-08-03 20:11:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 02.08.2011 10:33, Norbert pisze:
    > Z pewnych przyczyn chciałbym by cała jazda moim autem była filmowana.
    > Interesuje mnie dobra jakośc nagrania , brak klatkowania
    zakładam ze niechcesz wydać fortuny? wtedy niestety będziesz miał fale
    na ekranie, ale jak to ma być rejestracja a nie film fabularny - wystarczy

    > i fakt by
    > przynajmniej kilka godzin sie nagrywało.
    zapomnij! chyba ze chcesz kupić sobie cyfrowy magnerowid, z dyskiem 1TB
    i do tego kamerę wideo PAL! Hd na kartę pamięci? "zninknie" po godzinie

    > Miło by było gdyby dodatkowo
    > system aktywował sie po uruchomieniu silnika i nagrywał w petli ale to
    > nie jest wymog konieczny.
    tak, wszyscy chcemy, ale to moooocno podraża koszty

    rzuć okiem na to:
    http://www.youtube.com/watch?v=dMm38OzRgkM
    Spokojnie widać numery rejestracyjne. sęk w tym ze tej kamery nigdzie
    nieda sie kupić. Podobno układ który w niej wykorzystano jest jakiś
    super hiper (za tą cene) nazywa sie Ambarella.
    coś takiego:

    http://infobot.pl/r/20hI

    ToMasz

    PS jak byś coś zamierzał kupić żądaj filmu z drogi. Dowiedz sie czy
    rozdzielczość jest prawdziwa czy interpolowana!

  • 64. Data: 2011-08-03 20:14:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.08.2011 20:00, ToMasz pisze:
    > ale jakość jest daremna. tak jak z kamerki keychain! za 20zł!

    Sam jestes "daremny".

  • 65. Data: 2011-08-03 20:14:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 20:00:46 +0200, ToMasz napisał(a):

    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
    OX-25-TFT/3146

    sy-2-5-hd720p-i1722558855.html

    > ale jakość jest daremna. tak jak z kamerki keychain! za 20zł!

    zieeeeew.
    http://applefobia.blox.pl/2011/08/Cud-przemiany.html
    mniej więcej w ten sam deseń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 66. Data: 2011-08-03 20:16:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 19:13:54 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Ta sama prośba, którą skierowałem do Gabriela: mógłbyś zamieścić na
    > vimeo.com jakieś nagrania za dnia i w nocy? Ew. wystaw na rapidshare lub
    > czymś podobnym jako archiwum, coby można było ściągnąć w oryginalnym
    > formacie.

    jak zrobię, bo akurat z tą małą nie jeżdżę, ciągłe wciskanie guzików jest
    frustrujące. A trzeba wcisnąć dwa przy każdym ruszeniu i dwa po zatrzymaniu

  • 67. Data: 2011-08-03 20:20:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 19:59:55 +0200, ToMasz napisał(a):

    > keychain camera za 20zł

    A kto pisał o keychain camera?
    Ja pisałem o konkretnej kamerze, typ 808 model #11, dosyć znana wśród
    modelarzy, bo jest na tyle lekka, że daje się to zamontować nawet do bardzo
    lekkich zabawek.

    tu jest opis różnic między poszczególnymi generacjami kamerki 808:
    http://www.chucklohr.com/808/C11/index.html

    tu jest gigantyczny wątek o tych kamerkach, z setkami sampli w różnych
    warunkach:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1362
    692&pp=100#post16951767

  • 68. Data: 2011-08-03 20:32:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 20:14, neoniusz pisze:

    > Sam jestes "daremny".

    Czy moja niska ocena materiału filmowego dotknęła Ci boleśnie ze mnie
    tak z buta traktujesz? Bo chyba czegoś nie rozumiem?

    zobacz:
    http://youtu.be/9jL5a5QveYQ
    i:
    http://www.youtube.com/watch?v=_hrHw79ZbyQ

    który lepszy ten z kamerki za 20zł czy za 180? YT tak samo skompersowało
    materiał

    ToMasz

  • 69. Data: 2011-08-03 20:41:07
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 20:00, ToMasz pisze:

    rator-obrazu-i-dzwieku-OMEGA-CAR-DVR-HD-720P-BLACK-B
    OX-25-TFT/3146

    sy-2-5-hd720p-i1722558855.html

    > ale jakość jest daremna. tak jak z kamerki keychain! za 20zł!
    Jeśli masz wolne 1200pln to kup sobie taka (
    http://www.kamerywyczynowe.pl/product/kamera-contour
    hd-1080p/34/?gclid=CLnQobqmsaoCFRYf3wodHGT19A
    ) wyczynowa i będziesz miał banana od uch do ucha :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 70. Data: 2011-08-03 20:46:28
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 18:45, Gabriel'wilk' pisze:

    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1722558855.html

    Zwróć uwagę na koszty dostawy (60 zł) oraz że towar przyjedzie (albo i
    nie) z Chin. Czyli 3 tygodnie czekania, moooże go nikt po drodze nie
    ukradnie, moooooże go celnicy nie zatrzymają, mooooże nie każą dopłacić
    cła, mooooże...itd.

    --
    MZ