  • 1. Data: 2011-10-27 20:39:17
    Temat: Kabel FTP -40 +100C
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Szukam skrętki FTP przeznaczonej do pracy w temperaturach -40 +100C i
    jakoś znaleźć nie mogę.
    Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.
    Ostatecznie i UTP będzie dobry.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-10-27 21:04:58
    Temat: Re: Kabel FTP -40 +100C
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    swatlowod

  • 3. Data: 2011-10-27 21:16:21
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-27 23:04, wwwd pisze:
    > swatlowod

    Szczególnie przydatny jeśli chcemy też puścić po nim zasilanie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-10-28 05:34:52
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej!
    Troche mniej niz 100C ale juz cos:
    http://www.meditronik.com.pl/doc/plus/belden-7929a_n
    p197.pdf

    Jak powyzej 100C to chyba tylko w w rurkach jakis prowadzic...

  • 5. Data: 2011-10-28 05:44:58
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "wwwd" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > swatlowod

    Akurat światłowód to jest przeznaczony do pracy w -40 +100C?
    Środek nie ma znaczenia czy to miedź czy szkło, ważna jest powłoka.

  • 6. Data: 2011-10-28 06:41:59
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    "Andrzej W." wrote:

> [...]
    > jakoś znaleźć nie mogę.
    > Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.

    Ciekawosc mnie zżera, gdzie panuja (na ziemi ;) takie warunki ? :)

    Michał W.

  • 7. Data: 2011-10-28 07:53:02
    Od: Kawka <k...@w...xxx.pl>

    W dniu 2011-10-28 08:41, Michal W. pisze:

    > Ciekawosc mnie zżera, gdzie panuja (na ziemi ;) takie warunki ? :)
    >
    > Michał W.
    Helukabel.pl może
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-10-28 08:39:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoś znaleźć nie mogę.
    > Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.

    Skrętki TECHNOKABLA są weług specyfikacji od -40C do +70C.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2011-10-28 08:40:04
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-27, o godz. 22:39:17
    "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakoś znaleźć nie mogę.
    > Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.

    Szukaj kabli przemysłowych. Np. Belden robi UTP 7928A 24 AWG 4-Pair,
    Solid BC, FEP Insulation and Jacket, High & Low Temp, Gas-resistant
    który ma zakres pracy od -70C do +150C. Niestety FTP 7929A to już tylko
    -40C do +75C bo już inny konstrukcyjnie. W sumie to zapytaj w
    polecanym przez kogoś w linku Meditroniku - pomagali mi kiedyś przy
    wyborze nietypowych kabli na halę produkcyjną.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-10-28 09:00:18
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-28 08:41, Michal W. pisze:
    > Ciekawosc mnie zżera, gdzie panuja (na ziemi;) takie warunki ?:)

    Np. w komorze silnika niektórych maszyn, na postoju w nocy to i -40
    będzie, jak popracuje w lato kilka godzin to o 100C może się otrzeć.
    To ma być kabe do czujnika.

    --
    AWa.