  • 1. Data: 2011-10-27 09:01:30
    Temat: RS-485 rozdzielenie RX/TX
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Jest sobie urzadzenie z interfejsem RS-485. Mam tor transmisji (stare
    urzadzenia i poki co nie mozna ich wymienic) ktroe umozliwiaja
    transmisje simplex. Zeby to polaczyc wychodzi na to ze musze wrzucic
    jakies miedzymordzie co z RS-485 halfduplex zrobi dwie linie simplex.
    Istnieje wogole cos takiego? Macie jakies pomysly jak to spiac?

  • 2. Data: 2011-10-27 10:02:27
    Temat: Re: RS-485 rozdzielenie RX/TX
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dlabink" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > jakies miedzymordzie co z RS-485 halfduplex zrobi dwie linie simplex.
    > Istnieje wogole cos takiego? Macie jakies pomysly jak to spiac?

    Chcesz robic czy chcesz kupic ?

    konwerter RS485 to RS422

    Gejzero