    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.sieci,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kabel FTP -40 +100C
    Date: Fri, 28 Oct 2011 10:40:04 +0200

    Dnia 2011-10-27, o godz. 22:39:17
    "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Szukam skrętki FTP przeznaczonej do pracy w temperaturach -40 +100C i
    > jakoś znaleźć nie mogę.
    > Może ktoś takową widział i podpowie gdzie kupić.
    > Ostatecznie i UTP będzie dobry.

    Szukaj kabli przemysłowych. Np. Belden robi UTP 7928A 24 AWG 4-Pair,
    Solid BC, FEP Insulation and Jacket, High & Low Temp, Gas-resistant
    który ma zakres pracy od -70C do +150C. Niestety FTP 7929A to już tylko
    -40C do +75C bo już inny konstrukcyjnie. W sumie to zapytaj w
    polecanym przez kogoś w linku Meditroniku - pomagali mi kiedyś przy
    wyborze nietypowych kabli na halę produkcyjną.

    Zdrówko