  • 31. Data: 2012-03-27 11:20:53
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    The_EaGle nabazgrał(a):

    > No no ... a lepiej ci w 126p niż w S klasie? Wiem wiem to twoja
    > indywidualna sprawa i niech tak lepiej zostanie...

    Dorośnij dziecko ...

  • 32. Data: 2012-03-27 11:22:50
    Temat: Odp: KIA venga
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Mam 2m wzrostu do tego bywam wahania z wagą i po prostu do EXEO się nie
    > miszczę tak żeby było mi wygodnie, każdy kilometr drogi to była dla mnie
    > katorga, chcuałem jak naszybciej zakończyć testy po przejechaniu 20km nie
    > mówiąc już o tym jak bym chciał jechać 200km.

    > Ja do Seata nie mieszczę się z tyłu obojętnie czy to Leon czy Exeo a fotel
    > n ie był przesunięty do końca.

    Ja mam trochę mniej centymetrów, więc w kompakty się mieszczę.
    Ale rozumiem problem.

  • 33. Data: 2012-03-27 11:32:28
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 11:18, Chris pisze:

> [...]
    > katorga, chcuałem jak naszybciej zakończyć testy po przejechaniu 20km
    > nie mówiąc już o tym jak bym chciał jechać 200km.

    Wiesz, większość samochodów jest projektowana pod średnio zbudowaną
    osobę jak masz istotnie 2m i do tego nie mało kg to zdaje sobie sprawę z
    tego że lepiej ci w mini vanie niż w exeo. Zwracam honor. Exeo jechałem
    i mi było wygodnie a vanów nie znoszę z wielu względów.
    Exeo należy do aut klasy średniej pomimo że płyta podłogowa jest od
    starego A4 a to o dwa seg wyżej niż w venga. Proponuje przejechac się
    normalnym autem seg D jak laguna, mondeo czy passat powinno ci być
    wygodnie choć trzeba się będzie schylić - uprzedzam... a za to podczas
    jazdy będzie za to cicho i komfortowo

    Rafał

  • 34. Data: 2012-03-27 11:35:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Ja mam trochę mniej centymetrów, więc w kompakty się mieszczę.
    > Ale rozumiem problem.

    Ja w Ceed spokojnie się mieszczę i jest wygodnie :) Na co dzień kobieta tym
    jeździ ale nie raz biorę od niej auto bo często jeździ na szkolenia albo w
    delegacje to biorę KIA bo w sumie taniej poza tym jakoś lubię tym jeździć
    :) jedyna wada KIA to mało elastyczna skrzynia i trzeba się namachać, w
    Volvo robie 3 razy rzadziej :)

  • 35. Data: 2012-03-27 11:37:10
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 11:20, Chris pisze:

    > Dodam fatalnie wyprofilowane fotele,
    Dodajmy - nie dostosowane do 2m postury.

    > kiepskiej jakości materiały a miałem w testach nawyższą wersję wyposażenia.
    Nie zauważyłem szczególnie marnych materiałów w exeo ale to może dlatego
    że jechałem autem z nie najwyższej wersji wyposażenia :-P

    Rafał

  • 36. Data: 2012-03-27 11:38:50
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 11:35, Chris pisze:

> [...]
    > jeździć :) jedyna wada KIA to mało elastyczna skrzyniai trzeba się
    > namachać, w Volvo robie 3 razy rzadziej :)

    Co to jest za mało elastyczna skrzynia? Chcesz żeby się wyginała na
    boki? ;))))

    Rafał

  • 37. Data: 2012-03-27 11:39:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    The_EaGle nabazgrał(a):

> [...]
    > lepiej ci w mini vanie niż w exeo. Zwracam honor. Exeo jechałem i mi było
    > wygodnie a vanów nie znoszę z wielu względów.

    Dla tego pisałem że mi jest wygodniej i lepiej w KIA.

> [...]
    > normalnym autem seg D jak laguna, mondeo czy passat powinno ci być
    > wygodnie choć trzeba się będzie schylić - uprzedzam... a za to podczas

    Nie raz jeździłem Mondeo ze znajomym, brat ma Mazdę, sam mam Volvo V40 więc
    wiem co to większe auto.
    Co do hałasu to nie ma się czego przyczepić w KIA, jest naprawdę dobrze
    wytłumine (oczywiście móimy o tej klasie aut a nie S-Class).
    Znajmy/sąsiad co kupił żonie Leona żałuje zakupu i jak jeździlimy Ceedem to
    powiedział że lepiej jest wytłumiona KIA i żałuje że kupił Seata wolał by
    KIA ... a jest totalnym pedantem i czepia się wszystkiego.

  • 38. Data: 2012-03-27 11:41:34
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 11:17, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Siedziałeś chociaż kiedyś w Exeo?
    Siedziałeś, jechałeś...nawet przez pewien czas go rozważałem ale
    wybrałem w końcu mondeo.

    > Bo jak nie - to po co te dywagacje?

    > Bo ja widziałem mało aut tak spierdzielonych aut jak właśnie to.
    Jakoś szczególnie mnie nie zraził. Miejsca w środku jest jak kompakcie a
    nie aucie seg D to fakt. Materiały normalne.

    > Nie wiem czy Audi A4 te kilka generacji temu było równie kiepskie, ale
    > Exeo jest po prostu fatalne.

    Widać kwestia gustu.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 39. Data: 2012-03-27 11:42:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    The_EaGle nabazgrał(a):

    > Dodajmy - nie dostosowane do 2m postury.

    Bardziej nażekałem na D...ę bo gniotły mnie potwornie i sprawiały ból, sorry
    to już wolę rower :)

    > Nie zauważyłem szczególnie marnych materiałów w exeo ale to może dlatego
    > że jechałem autem z nie najwyższej wersji wyposażenia :-P

    Plastikowe skrzypiące dodatki ala drewno, sam materiał na desce kieskiej
    jakości, sporo tego było ...

  • 40. Data: 2012-03-27 11:44:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    The_EaGle nabazgrał(a):

    > Co to jest za mało elastyczna skrzynia? Chcesz żeby się wyginała na boki?
    > ;))))

    Może żle się wyraziłem :)
    Muszę nie namachać ze zmianą biegów góra <> dół bo jak za mała prędkość to
    już silniki się dławi, w Volvo modę dać 5 bieg przy 60 i nic się nie dławi a
    tu muszę nie napracować :)