-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4f70504b$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
<jkpktu$cck$1@inews.gazeta.pl> <jkpo1o$3ri$1@inews.gazeta.pl>
<jkpptr$6c2$1@inews.gazeta.pl> <jkpri8$1kp$1@inews.gazeta.pl>
<jkq22r$f27$1@inews.gazeta.pl> <jkrrgj$gkh$1@inews.gazeta.pl>
<jkrul3$k2v$1@inews.gazeta.pl>
<4f718385$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<jks0kr$9lu$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jks0kr$9lu$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Odp: KIA venga
Date: Tue, 27 Mar 2012 11:22:50 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120326-2, 2012-03-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <4f7186e6$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.107.141
X-Trace: 1332840167 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 83.25.107.141:53103
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441427
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jks0kr$9lu$...@i...gazeta.pl...
> Cavallino nabazgrał(a):
>
>> Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:
>>> Wali mnie jakie masz auto na trasy ;) odniosłem się do twojej wypowiedzi
>>> że vengą jeździło ci się lepiej niż exeo Obiektywnie rzecz ujmując to co
>>> napisałeś jest kompletną bzdurą.
>> Niekoniecznie.
>> Exeo to cholernie ciasne auto, na jeździe próbnej nie przeszło mojego
>> testu, polegającego na tym, że próbuję ulokować się na tylnej kanapie
>> za fotelem przednim ustawionym pode mnie.
>
> Mam 2m wzrostu do tego bywam wahania z wagą i po prostu do EXEO się nie
> miszczę tak żeby było mi wygodnie, każdy kilometr drogi to była dla mnie
> katorga, chcuałem jak naszybciej zakończyć testy po przejechaniu 20km nie
> mówiąc już o tym jak bym chciał jechać 200km.
>
>> A to dyskwalifikuje samochód z miejsca.
>> Stojący w salonie Leon zaliczył ten test bez żadnego kłopotu, podobnie
>> jak każdy normalny kompakt.
>
> Ja do Seata nie mieszczę się z tyłu obojętnie czy to Leon czy Exeo a fotel
> n ie był przesunięty do końca.
Ja mam trochę mniej centymetrów, więc w kompakty się mieszczę.
Ale rozumiem problem.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.12 11:32 The_EaGle
- 27.03.12 11:35 Chris
- 27.03.12 11:37 The_EaGle
- 27.03.12 11:38 The_EaGle
- 27.03.12 11:39 Chris
- 27.03.12 11:41 The_EaGle
- 27.03.12 11:42 Chris
- 27.03.12 11:44 Jackare
- 27.03.12 11:44 Chris
- 27.03.12 11:44 anacron
- 27.03.12 11:52 Jackare
- 27.03.12 11:56 Jackare
- 27.03.12 11:57 Cavallino
- 27.03.12 11:59 Cavallino
- 27.03.12 12:06 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=