  • 41. Data: 2010-09-22 18:09:20
    Temat: Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 22.09.2010 19:30, cichybartko pisze:
    > Teraz powiedz mi co jest na zdjęciach Andrzeja, co by
    > miało wywoływać ślinotok u przeciętnego Kowalskiego?

    Nic. Proste, zwykłe zdjęcia. Dlatego porównanie do Dody
    mi jakoś nie pasowało. Jak jeszcze nad panią Rabczewską bym
    się poślinił tak nad tymi pracami nie.

    > Trzymając się
    > tematyki Dody, to zdjęcia Andrzeja są jak śpiew 50 letniego brzuchatego
    > faceta podczas golenia, albo śpiew nastolatków wracających z Dni
    > Tomaszowa po koncercie Happysad czy innego Maleńczuka ;).

    Te zdjęcia są... zwykłe. Takie właśnie "brzuchate pod prysznicem"
    W większości zrobił je "aparat" i jakieś poczucie "ładnego zdjęcia".
    Mnie zafascynował bardziej prowokacyjny wydźwięk prezentacji.
    Szczególnie, że ostatnio wystawiane w sieci zdjęcia i komentarze
    są dalekie od właśnie takiej fotograficznej prostoty. Tak
    w świecie amatorskich zdjęć jak profesjonalnej fotografii.

    Rozumiem, że trąci to jakimś prymitywistycznym minimalizmem
    czy uwielbieniem knotów.

    Trafne porównanie do śpiewających nastolatków po koncercie.
    Wykonawca się podobał, podobał się koncert to sobie śpiewają.
    Musieli pójść na ten koncert bo sami śpiewać nie potrafią
    więc nie tworzą. Za to się im udzieliło. Podobnie jest
    z Andrzejem. Przepatrzyłem sobie inne, nie linkowane galerie
    i ślina nie ciekanie (bez nadinterpretowanej kompozycji, HDR,
    przeostrzeń i całego gówna opiewanego pod niebiosa na plfotach).
    Jednak są ładne. Więc może sobie pisać tytuły o tym, że jest
    super fotografem i ja to akceptuje.

    W jednym ma Andrzej rację, że nikt nie podejmie się konstruktywnej
    krytyki. Materiału jest za dużo i trzeba by poświęcić sporo czasu.
    Dlatego się uogólnia - "aleś pan najebał gniotów". Ja jednak widzę,
    że te zdjęcia spełniają swoją rolę i są dobre. W takim uogólnieniu.

    --
    Jestem anonim aby nikt nie pomyślał, że jestem jednym z Was.

  • 42. Data: 2010-09-22 18:13:34
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 10-09-22 11:59, Andrzej B. pisze:
    > Śmieszą mnie ludzie, którzy fotografują kompaktami. Żal bierze, jakie foty
    > ludzie robią lustrzankami. Trzeba mieć co najmniej 50D, żeby robić takie foty
    > jak ja. Patrzcie na moje dzieła. Na pewno nie znajdzie się nikt, kto je skrytykuje:
    >
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100918ZaryJar
    markMioduIWina#
    > http://picasaweb.google.com/pekozary/20100519WiezaNa
    ZarskimRatuszu#

    > Jestem pewny siebie, ale znam swoje umiejętności, więc podziwiajcie.

    Chyba jednak nie jesteś prawdziwym fotografem. Popełniasz wiele błędów
    chwalipięto. Nie potrafisz nawet wyprostować zdjęć a już nie mówię o
    złym kadrowaniu. Ucięte nogi albo pół ciała człowieka. Niektóre fotki są
    trochę nie ostre.
    Popracuj jeszcze trochę a później bedziesz mógł się pochwalić, bo na
    razie to nie ma za co Cię chwalić

  • 43. Data: 2010-09-22 18:13:41
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 22.09.2010 19:51, Yogi(n) pisze:

    > Bo ja wiem? Żonę mam ładniejszą i z porównywalną figurą, a pieniędzy
    > tyle, że w zupełności mi wystarcza, choć pewnie potrafiłbym wykorzystac
    > ich wiekszą ilość;-)

    W podstawówce nie używali wyrazu "bufon" zwracając się do Ciebie?
    Dzisiaj to może być nieaktualne bo możesz zareagować agresywnie
    dlatego odwołuję się do przeszłości... ;)

  • 44. Data: 2010-09-22 18:31:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Anonim" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > W podstawówce nie używali wyrazu "bufon" zwracając się do Ciebie?
    > Dzisiaj to może być nieaktualne bo możesz zareagować agresywnie
    > dlatego odwołuję się do przeszłości... ;)

    Nie, byłem raczej lubiany i nie miałem problemów z rówieśnikami. Podobnie
    dziś, np. w firmie. Tyle, że w przeciwieństwie do usenetu, tam obracam się w
    gronie inteligentnych i z poczuciem humoru.

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 45. Data: 2010-09-22 18:37:49
    Temat: [OT] Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 22.09.2010 20:31, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Podobnie dziś, np. w firmie. Tyle, że w przeciwieństwie do usenetu, tam
    > obracam się w gronie inteligentnych i z poczuciem humoru.

    To może trzeba zostawić usenet, po co się męczyć.

  • 46. Data: 2010-09-22 18:39:27
    Od: JD <j...@g...com>

    On 22 Wrz, 20:13, Anonim <a...@a...net> wrote:

    > W podstawówce nie używali wyrazu "bufon" zwracając się do Ciebie?

    I ty coś mówisz o wyzywaniu. Żałosne.

  • 47. Data: 2010-09-22 18:46:22
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    W dniu 2010-09-22 20:09, Anonim pisze:
    > "aleś pan najebał gniotów"

    Otóż to! :-D

    I to chyba najlepsze w tym wątku podsumowanie tej "galerii dzieł" ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 48. Data: 2010-09-22 18:58:45
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 22.09.2010 20:39, JD pisze:

    > I ty coś mówisz o wyzywaniu. Żałosne.

    I tak bez końca. Aby napisać... a co pisałem o wyzywaniu bystrzaku?
    Że nie można?

    > Żałosne.

    Masz rację.

  • 49. Data: 2010-09-22 19:04:54
    Temat: Re: [OT] Re: Jestem prawdziwym fotografem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > To może trzeba zostawić usenet, po co się męczyć.

    Spróbuj, może rzeczywiście pomoże i przyjmiemy to z ulgą.

  • 50. Data: 2010-09-22 19:20:26
    Od: Anonim <a...@a...net>

    W dniu 22.09.2010 21:04, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Anonim" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > Spróbuj, może rzeczywiście pomoże i przyjmiemy to z ulgą.

    Mhm. Więc diagnoza wydaje się być trafiona. Syndrom ostatniego
    zdania niezależnie od braku logicznego ciągu rozmowy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    EOT