  • 11. Data: 2009-08-24 14:39:41
    Temat: Re: Je??????????????????????
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Kokos wrote:
    > U?ytkownik "Leszek Drwal" <l...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > skad wiesz ze to amator? no i co to ma wsp?lnego? liczy se to czy ma
    > pieniadze:)
    > za program taki jak ps uwa?am ze 3 tysie to niewyg?rowana cena, nie s? to
    > "krocie" jak napisa?...

    napisal krocie, bo amator :) wiesz, jak soft na siebier zarabia to i 10
    tysia to nie krocie, ale jakbym mial wydac 4 kafler, zeby czasem
    poprawic jakas fotke, to juz by bylo duzo. pieniadze liczy sie w
    zaleznosci od tego na jaki cel ida... :)

    > to ze mnie nie sta? na auto za 30 tysi nie znacyz ze kosztuje ono "krocie"

    jesli to auto sluzy tylko do tego by stalo, to krocie, jesli zarabia na
    siebie to i 3 mln moze byc "tanio" :)

  • 12. Data: 2009-08-24 17:46:47
    Temat: Re: Jeśli nie pshop to co...
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Aug., 00:28, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > szukam programu, który nie kosztowałby kroci i miał podobne co w pszopie
    > skróty klawiaturowe .Warstwy tez by się przydały, program nie musi mieć
    > spolszczenia, byleby był podobny w działaniu
    >
    >  Wzięty na próbę Paint Shop Pro ma te skróty z sufitu, czasem oznaczenia
    > zupełnie odwrotne, zdecydowanej większości nie ma Drugiego corelowego
    > photopainta odradzono mi od razu
    >
    > Czy ktoś wie, jakie są możliwości zakupu wcześniejszych wersji Szopa np 7, po
    > rozsądnych cenach
    > Ktos proponuje e-bay, ale jak ma się to do wersji europejskiej softu?

    xerox napisal taki program , juz chyba go nie rozwijaja.
    zrobisz wszystko to co potrzeba , to co szopem tyle ze piec razy
    szybciej i latwiej.
    mam oryginal na dyskietce niestety nie zainstalowalem po raz wtory i9
    nie moge sprawdzic nazwy.
    moze ktos podpowie nazwe programu- och chyba mam micrografix ?
    sa wartwy efkoz
    wole 100 razy od gimpa.

  • 13. Data: 2009-08-26 21:07:35
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    > nie moge sprawdzic nazwy.
    > moze ktos podpowie nazwe programu- och chyba mam micrografix ?

    to bylo chyba microgfx'a. wydawal sie dobra konkurencja dla PSa a cenowo
    miazdzyl. opcji full, niektore do tej pory nie pojawily sie w PSie.
    tyle, ze:
    1. jest to prawdopodobnie martwy twor
    2. czesto sie gubil i wykladal