  • 41. Data: 2011-07-21 12:57:26
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-21 08:34, J.F. pisze:

    > Niezle musze przyznac .. ale jak - znow przez Leczyce ?

    Zeżarłem zero. 8:30

    > No to faktycznie niezle.
    > Ale czekaj .. 8:03 bylo czego ? bo jesli 3:40 do Wloch, kawa kibelek, .. t
    > na powrot zostalo juz tylko 4h - nie wiem czemu narzekasz :-)

    Bo to weekend był, a nie dzień roboczy i chciałem krócej
    siedzieć w aucie :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 42. Data: 2011-07-21 12:58:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy
    > tylko przy fotoradarach?

    Znaczy nie ma tam fotoradarów. W zabudowanym przekraczam
    dozwoloną o ok 30 km/h ... zwalniam znacznie w zabudowanym gdy
    nie mam widoczności, lub gdy widzę możliwość pojawienia się
    jakiegokolwiek zagrożenia na drodze.

    > Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam...

    Dlatego jeździsz pociągiem.

  • 43. Data: 2011-07-21 13:19:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    Thursday, July 21, 2011, 10:49:28 AM, you wrote:

    > Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy
    > tylko przy fotoradarach?
    > Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam...

    Bo masz słabą wyobraźnię. Kolejny kierowca-gawędziarz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-07-21 13:57:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Znaczy nie ma tam fotoradarów. W zabudowanym przekraczam dozwoloną o
    > ok 30 km/h ...

    No to dalej nie ma rozmowy i mam nadzieję, że niedługo będą.

    MJ

  • 45. Data: 2011-07-21 13:58:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> writes:

    > Bo masz słabą wyobraźnię. Kolejny kierowca-gawędziarz.

    No przecież już się przyznał, że jedzie +30.

    MJ

  • 46. Data: 2011-07-21 14:09:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    > No to dalej nie ma rozmowy

    Bo ponieważ? Wydaje Ci się, że to jakaś zbrodnia? Mają mi TIRy w zadek
    wjeżdżać?

    > i mam nadzieję, że niedługo będą.

    Kto i gdzie?

    Może wyjdź zza tej klawiatury, wsiądź za kierownicę prawdziwego
    samochodu i wyjedź w trasę w dzień powszedni. Wtedy się przekonasz z
    jaką prędkościa _KOLUMNA_ samochodów w pełnym ruchu jedzie drogami
    krajowymi przez teren zabudowany.

    Jeśli nadal będziesz uważał, że zwalnianie do 50km/h jest bezpieczne w
    takiej sytuacji, to będe bardzo mocno zdziwiony.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-07-21 14:11:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    > No przecież już się przyznał, że jedzie +30.

    +30 to nie +50, które jeszcze przed chwilą mu wciskałeś. +30 przez
    zabudowane krajówkami TIRy jeżdżą i nie radzę takiemu przed nosem do
    50 hamować...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2011-07-21 14:16:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to dalej nie ma rozmowy i mam nadzieję, że niedługo będą.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 49. Data: 2011-07-21 14:16:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No przecież już się przyznał, że jedzie +30.

    I w czym widzisz problem kapeluszu?

  • 50. Data: 2011-07-21 14:42:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> writes:

    > +30 przez
    > zabudowane krajówkami TIRy jeżdżą i nie radzę takiemu przed nosem do
    > 50 hamować...

    No czasem na mnie trąbią, fakt. I co?

    MJ