  • 51. Data: 2011-07-21 15:18:46
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    > No czasem na mnie trąbią, fakt. I co?

    Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jak się
    wkurzą i zrobią Ci jazdę 40km/h przez najbliższe kilkanaście
    kilometrów i próby zabójstwa przy każdym usiłowaniu wyprzedzania.
    I co im wtedy zrobisz? Też będziesz taki twardy jak teraz zza
    klawiatury?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-07-21 15:21:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> writes:

> [...]
    > się wkurzą i zrobią Ci jazdę 40km/h przez najbliższe kilkanaście
    > kilometrów i próby zabójstwa przy każdym usiłowaniu wyprzedzania. I

    Wezwę policję.

    MJ

  • 53. Data: 2011-07-21 16:20:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    > Wezwę policję.

    Jasne - policja nie ma co robić, tylko zajmować się TIRmanami, którzy
    pouczają upierdliwego kierowcę osobówki...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-07-21 17:30:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w

    >Wezwę policję.

    O ile zdazysz. Bo moze twoje auto wygladac tak
    http://nasygnale.pl/kat,1025345,title,Przezyl-zderze
    nie-z-ciezarowka-To-prawdziwy-cud,wid,13584561,wiado
    mosc.html?ticaid=6cb39

    A trzech swiadkow zezna "my tu sobie jechalismy grzecznie w korku w
    przepisowych odstepach 7m, a dwoch wyprzedzalo jak wariaci "

    J.

    P.S. Galeria do tego
    http://www.fakt.pl/Przezylem-zderzenie-z-TIR-em-Nowe
    -fakty-FOTO,galeria-artykulu,108556,1.html

  • 55. Data: 2011-07-21 20:15:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > A trzech swiadkow zezna "my tu sobie jechalismy grzecznie w korku w
    > przepisowych odstepach 7m, a dwoch wyprzedzalo jak wariaci "

    Kurdebalans.

    Chcecie sobie jeździć +30 w zabudowanym, trudno, chociaż wolałbym was
    na swojej drodze nie spotykać.

    Chwalicie się tym, to już gorzej.

    Opowiadacie "wszyscy tak jeżdżą" - to jest szkodliwa bzdura.

    Agitujecie "nie da się inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i
    straszycie tirmanami zabijającymi kapeluszników - no sorry, odbiło wam
    zdrowo.

    Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje
    zalety. Z ssc/fpw za chwalenie się przekraczaniem przepisów się
    wylatuje...

    MJ

  • 56. Data: 2011-07-21 20:36:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    mosc.html?ticaid=6cb39

    > Kurdebalans.
    >
    > Chcecie sobie jeździć +30 w zabudowanym, trudno, chociaż wolałbym was

    A my Ciebie.

> [...]
    >
    > Agitujecie "nie da się inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i
    > straszycie tirmanami zabijającymi kapeluszników - no sorry, odbiło wam

    No ok, wystarczy.
    Wynocha na fora dla melepetów.
    KAPELUSZ PLONK

  • 57. Data: 2011-07-21 20:45:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    [...]

    > Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje
    > zalety. Z ssc/fpw za chwalenie się przekraczaniem przepisów się
    > wylatuje...

    Opisujemy rzeczywistość. Zacznij jeździć zamiast teoretyzować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 58. Data: 2011-07-21 20:52:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Jul 2011 20:36:14 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Wynocha na fora dla melepetów.
    > KAPELUSZ PLONK

    powiedział największy melepeta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2011-07-21 21:02:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
> [...]
    >na swojej drodze nie spotykać.
    >Chwalicie się tym, to już gorzej.
    >Opowiadacie "wszyscy tak jeżdżą" - to jest szkodliwa bzdura.

    Jaka szkodliwa ? Chcesz jechac jak ten ostatni .. kapelusznik - wolno
    i bezpiecznie ?

    A potem sie rozbijesz na jakims ekologicznym drzewie, bo zasniesz za
    kolkiem ze zmieczenia i znudzenia.

    >Agitujecie "nie da się inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i

    Kiedys chcialem sie przekonac ile dluzej by trwalo gdybym pojechal
    zgodnie z przepisami.
    Po cwierci pierwszej wioski zmienilem na "nie wiecej niz +10", po
    polowie dodalem "lub z predkoscia tego ktory mnie wyprzedzi". W
    polowie drugiej powiedzialem "a p* takie durne eksperymenty".

    Na swoje usprawiedliwienie napisze ze stoi tam czesto 40 z kompletnie
    niewiadomych powodow.

    >straszycie tirmanami zabijającymi kapeluszników - no sorry, odbiło
    >wam
    >zdrowo.

    Jak sie (c)hamuje majac 40 ton na zderzaku, to nie jest to takie
    goloslowne straszenie ..

    >Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje
    >zalety. Z ssc/fpw za chwalenie się przekraczaniem przepisów się
    >wylatuje...

    Zapewne sa i inne fora, gdzie sie wylatuje za przepisowa jazde :-)

    J.

  • 60. Data: 2011-07-21 21:18:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć
    >szczęście.

    Mnie dzisiaj zajęło 5 h 28 minut - start z Robotniczej we Wrocku, meta
    na Ursynowie w Wawie, po drodze tankowanie i hotdog - ale na Bliskiej,
    to szybko było :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280