  • 1. Data: 2011-07-10 19:46:53
    Temat: Reklama Skody - Tour de France
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-10 20:03:58
    Temat: Re: Reklama Skody - Tour de France
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    Niezła jest, tzn. miło się ogląda, ale mam lekkie wątpliwości odnośnie jej
    pozytywnego wpływu z marketingowego punktu widzenia.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 3. Data: 2011-07-10 20:31:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-10 19:46, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Jak wam się widzi nowa reklama
    (...)

    Moim zdaniem beznadziejna. Kto wybiera tak kiepskie agencje marketingowe
    do promowania swoich produktów?
    pwz

  • 4. Data: 2011-07-10 20:48:24
    Od: "absceu4" <a...@j...com>

    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    Mnie się podoba... ale chyba bardziej z sentymentu do TdF które śledzę co roku już od
    ładnych kilkunastu lat :-)

    --
    ArekM

  • 5. Data: 2011-07-10 21:20:30
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-10 19:46, DoQ pisze:
    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    nie zacheca do zakupu poflotowych samochodow skoda. chociaz nie wiem,
    czy sa one w polsce w ogole oferowane.

  • 6. Data: 2011-07-10 21:22:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    Mi sie podoba. Z jednej strony samochody z drugiej strony rowery
    szosowe. Czyli to co lubię.

    Nie wiem jaki tylko był zamysł pokazywania katowanego samochodu,
    rozumiem trudne warunki itd, ale drapanie karoserii to chyba przesada.

    Seco

  • 7. Data: 2011-07-10 22:05:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-07-2011 21:22, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Nie wiem jaki tylko był zamysł pokazywania katowanego samochodu,
    > rozumiem trudne warunki itd, ale drapanie karoserii to chyba przesada.

    Ocynk panie, ocynk! :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-07-10 22:17:42
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Witam,
    >
    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    Mi się bardzo podoba. Duży plus dla marketoidów, ze nei dali kolejnego
    wypucowanego auta z chujową ambietnową muzyczką i światłami miast w nocy
    w tle.

    Emocje - chcieli przekazać i przekazują.

    Choć auta szkoda troche ;) Ale z drugiej strony dla mnie to pozytyw,
    przekaz idzie taki, że to skoda daje Ci pozytywne emocje. I to chodzi, a
    nie o lakier.

    A za rowery kolejny plus.

  • 9. Data: 2011-07-10 23:10:01
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:ivcu5j$88k$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem jaki tylko był zamysł pokazywania katowanego samochodu, rozumiem
    > trudne warunki itd, ale drapanie karoserii to chyba przesada.

    Wlasnie o to chodzi w tej reklamie...
    Mnie sie podoba, aczkolwiek nie jest skierowana do mnie.
    Co innego kwestia, czy trafia w target...

    Byc moze forma tej reklamy zaslania cala istotna (z punktu widzenia
    reklamodawcy) reszte ale to juz problem Skody!

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2011-07-10 23:18:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>