  • 1. Data: 2011-07-11 09:23:03
    Temat: Warszawa - A2 jaka trasa
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Witam, w przyszłą sobotę muszę się dostać z Wawy w okolice Myśliborza w
    Zachodniopomorskim, może macie sugestie którędy się dostać do A2?
    Myślałem o gierkówka-Brzeziny-Stryków, ale teraz są remonty na 8-mce
    więc zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    Sochaczew-Łowicz-Stryków? Czy może lecieć dalej na Łęczycę i później
    wpaść w A2, jak się jedzie drogą 703?
    spider

  • 2. Data: 2011-07-11 10:23:17
    Temat: Re: Warszawa - A2 jaka trasa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-11, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:
> [...]
    > więc zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    > Sochaczew-Łowicz-Stryków? Czy może lecieć dalej na Łęczycę i później

    Raczej Sochaczew-Lowicz-Strykow, ewentualnie do Sochaczewa mozesz
    poleciec przez Zelazowa Wole.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2011-07-11 11:05:35
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    > Sochaczew-Łowicz-Stryków? Czy może lecieć dalej na Łęczycę i później wpaść

    DW703 przynajmniej na odcinku Łowicz - Piątek jest równa i w weekendy mały
    ruch. Ale jak już to korek będzie na dojeździe od Sochaczewa do Łowicza

  • 4. Data: 2011-07-11 11:22:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >w Zachodniopomorskim, może macie sugestie którędy się dostać do A2?
    >Myślałem o gierkówka-Brzeziny-Stryków, ale teraz są remonty na 8-mce

    Tak jest, srednia do piotrkowa 40km/h :-(

    >więc zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    >Sochaczew-Łowicz-Stryków?

    A tam niewiele lepiej. jeden za drugim i co miasto to korek.

    Zmienic pore wyjazdu na jakas niepopularna ?

    J.

  • 5. Data: 2011-07-11 11:57:52
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    AZ napisał:

    > Raczej Sochaczew-Lowicz-Strykow, ewentualnie do Sochaczewa mozesz
    > poleciec przez Zelazowa Wole.

    Przy czym warto nadmienić, że między Lesznem a Żelazową Wolą będzie miał
    trzy - cztery wahadełka :).

    --
    Becer

  • 6. Data: 2011-07-11 21:16:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jul 2011 09:23:03 +0200, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    wrote:

    >Myślałem o gierkówka-Brzeziny-Stryków, ale teraz są remonty na 8-mce
    >więc zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    >Sochaczew-Łowicz-Stryków?

    Gierkówka do Huty Zawadzkiej, remontów dużo tam nie ma, w Hucie
    odbijasz na Skierniewice, dalej Jeżów i wpasasz na DK42, parę
    kilometrów i jesteś w Brzezinach. Ewentualnie odpić w prawo w
    Radziejowicach (na Grodzisk Maz.) i zaraz za moment odbijasz w lewo na
    Żyrardów. W Żyrardowie w lewo przy McDonalds na Skierniewice i dalej
    jak wyżej.
    Jest jeszcze opcja przez Łyszkowice, ale to dla zaawansowanych :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-07-11 22:54:35
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jul 11, 9:23 am, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:
> [...]
    > więc zastanawiam się nad alternatywą. Może lepiej jechać
    > Sochaczew-Łowicz-Stryków? Czy może lecieć dalej na Łęczycę i później

    Jechałem w niedzielę z Wawy do A2 przez Sochaczew i Łowicz do
    Strykowa. Luzik totalny. W weekendy jak nie ma większości TIRów jest
    spokojnie przejezdne i moim zdaniem nie warto kombinować gierkówką.
    Dostanie się do A2 Zajęło z Wilanowa 1,5 godziny.

    Pozdrowienia ze Stuttgartu. Jutro w planach Muzeum Mercedesa i
    Porsche :)

    http://img824.imageshack.us/img824/9128/dsc36971.jpg

  • 8. Data: 2011-07-13 19:13:04
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 21:16:40 +0200, jerzu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jest jeszcze opcja przez Łyszkowice, ale to dla zaawansowanych :P

    No właśnie - już kilka razy słyszałem coś o tych Łyszkowicach, a jutro koło
    14 muszę być na Okęciu - wyjazd z Łodzi.

    "Lękliwy stokroć umiera przed śmiercią; / Mężny kosztuje jej tylko raz
    jeden. William Shakespeare (1564 - 1616)"