  • 31. Data: 2011-07-16 13:38:09
    Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 18:21:45 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice,

    Od Pruszkowa do Grodziska to jest niezła kiszka :) Za Grodziskiem się
    luzuje, do Żyrardowa spokój, za Żyrardowem do Skierniewic to już
    bajka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2011-07-16 13:50:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >http://tnij.org/mm2z

    Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka. Dodatkow to co
    napisałem wcześniej - od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest
    praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jadą grzecznie w
    kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij. Dodatkowo ruch "uspokajają" światła
    w Milanówku i samym Grodzisku Maz.

    >http://tnij.org/mm21

    Nie jechałem, nie wypowiadam się. Zakaz skrętu w lewo z DK8 w stronę
    Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8.

    >http://tnij.org/mm25

    Niby OK, do Budziszeiwc jeździłem, potem odbijałem na Jeżów. Uwaga,
    momentami brak jest asfaltu :)) Znaczy kiedyś był, ale przez lata się
    zdematerializował. Coś tam ostatnio podobno dłubali (dłubią?), więc
    może jest lepiej.

    >http://tnij.org/mm3a

    Kilka razy jechałem, do Koluszek, w Koluszkach odbijałem na Rogów albo
    Brzeziny. Niby DW, ale też w nienajlepszej kondycji. W okolicach
    Koluszek spory ruch cystern (baza paliwowa).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-07-16 13:51:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 16:29:47 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Prawdę mówiąc, chyba dokładnie taką trasę jak pojechałeś, wyznacza AM jako
    >najszybszą.

    Zależy od punktu docelowego. Na moich jakoś nie chce, wyznacza DK8.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2011-07-16 16:17:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 13:50:08 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F"

    > Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka.

    mniejsza niz wczesniej. A na alternatywnych drogach tez kiszka :-)

    nie upieram sie - ot, pierwsza propozycja.

    > od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest
    > praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jadą grzecznie w
    > kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij.

    A na innych lepiej ?

    > Nie jechałem, nie wypowiadam się. Zakaz skrętu w lewo z DK8 w stronę
    > Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8.

    no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-07-16 16:36:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2011 16:17:14 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)

    Też się nie da.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-07-17 00:13:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-16 16:36, jerzu pisze:

    > Też się nie da.

    Navi zostawiłem w aucie, więc nie podrzucę na razie śladu. Bodaj
    18:09 start z WRO ... 22:30 Wawa.

    Warunki: pusto, że ja pierdolę ... więc bezstresowa jazda.
    Zgarnąłem autostopowicza siakiegoś, i poleciałem ...

    Czas pi raqzy drzwi 4:30. Nosz kurwa w mordę jeża (sory jerzu),
    4:30 potrafię wykręcić przez Wartę w roboczy dzień w "godzinach
    szczytu". Tu wyleciałem w sobotę pusto na drogach, i pieprzony
    odcinek piotrków-wawa spierdolił całą średnią.

    Dla mnie to koronny dowód na to, że nie dla psa kiełbasa, czy że
    gdyby kózka. DK8 się po prostu nie opłaca.

    Jerzu - ja rozumiem, że da się łyknąć na zwężkach nawet busem
    marudera ... ale jeśli dojedziesz do pociągu ciągnącego się za
    maruderem - to musisz przeskoczyć naście/dziesiąt aut.

    Jak podrzucę ślad będzie widać w czym rzecz - nie ma nikogo
    przede mną - lecę 90 km/h ... zjawia się maruder - prędkość
    skacze od 25 - 70 ... z momentami dohamowań praktycznie do zera
    bo jakaś pizda (nie tir) uznała, że przy 20 km/h się podczas
    zmiany nitki wypierdoli na bok ...

    WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 37. Data: 2011-07-20 22:17:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Jul 2011 00:13:34 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Jerzu - ja rozumiem, że da się łyknąć na zwężkach nawet busem
    >marudera ... ale jeśli dojedziesz do pociągu ciągnącego się za
    >maruderem - to musisz przeskoczyć naście/dziesiąt aut.

    Wiem o co biega, wczoraj utknąłem za Seatem Ibizą Cupra prowadzoną
    przez... zakonnicę. 50 km/h to był max. Od Rawy Mazowieckiej ciągnąłem
    się za nią aż do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na
    spółkę z LD wymyśliła coś takiego:
    http://www.fileserve.com/file/CTDuMhK/11_07_19_12_29
    .rar

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2011-07-20 23:59:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-20 22:17, jerzu pisze:

> [...]
    > przez... zakonnicę. 50 km/h to był max. Od Rawy Mazowieckiej ciągnąłem
    > się za nią aż do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na

    To ja się pochwalę ;) W ostatni weekned z pominięciem rzecz
    jasna DK8 zrobiłem trasę Wro-Wawa-Wro w czasie 8 godzin 3 minut.
    Start z Psiego Pola, powrót na Traugutta ;) , w wawie na
    włochach kawa, kibelek, rzut okiem w TV i jazda.

    Śmiem twierdzić, że grubo ;)

    JF nie da rady mnie przekonać, że DK8 nie jest taka zła ;)

    Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć
    szczęście. Przez Wartę - to standard. Jadąc do wawy czas
    trzasnąłem 3:40 jak za starych dobrych bezfotoradarowych czasów.
    To powrót mnie zmulił na maksa ;), bo wracałem właśnie DK8, gdyż
    po zmroku nie mam odwagi jechać przez wartę. Za ciasno tam
    między drzewami, a, że tiry jeżdżą to tym bardziej mnie się nie
    uśmiecha wymijać z tirem w zakresie "uwaga drzewa w skrajni" i
    równocześnie omijać pieszego :)

  • 39. Data: 2011-07-21 08:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > Start z Psiego Pola, powrót na Traugutta ;) , w wawie na
    > włochach kawa, kibelek, rzut okiem w TV i jazda.

    Niezle musze przyznac .. ale jak - znow przez Leczyce ?

    > JF nie da rady mnie przekonać, że DK8 nie jest taka zła ;)

    Ja tylko pisze ze srednia na tych "oplotkach" wyciagasz podobna jak mozna
    na 8 od Wroclawia do Piotrkowa.
    Dalej oczywiscie nie bede polecal drogi z permamentnym korkiem, w dodatku
    zamknietej z powodu podmycia :-) (dzis pewnie znow nieprzejezdna ?)

    Jerzu od Tomaszowa do Janek wyciagnal srednia 75km/h, i to jest ogolnie
    niezly wynik jak na kraj, ale nie ma porownania do gierkowki w czasach
    "swietnosci".

    > Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć
    > szczęście. Przez Wartę - to standard. Jadąc do wawy czas
    > trzasnąłem 3:40 jak za starych dobrych bezfotoradarowych czasów.

    No to faktycznie niezle.

    > To powrót mnie zmulił na maksa ;), bo wracałem właśnie DK8, gdyż
    > po zmroku nie mam odwagi jechać przez wartę. Za ciasno tam

    Ale czekaj .. 8:03 bylo czego ? bo jesli 3:40 do Wloch, kawa kibelek, .. to
    na powrot zostalo juz tylko 4h - nie wiem czemu narzekasz :-)

    > między drzewami, a, że tiry jeżdżą to tym bardziej mnie się nie
    > uśmiecha wymijać z tirem w zakresie "uwaga drzewa w skrajni" i
    > równocześnie omijać pieszego :)

    a ktory odcinek ? Domyslam sie ze nie dk83
    Bo mapa podpowiada ze mozesz pojechac na sieradz ale ominac go przez
    koscierzyn. Nadkladasz jakies 12 km .. to moze szybciej bedzie jednak
    przepuscic tego tira przystajac miedzy drzewami :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-07-21 10:49:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

> [...]
    > zrobiłem trasę Wro-Wawa-Wro w czasie 8 godzin 3 minut. Start z Psiego
    > Pola, powrót na Traugutta ;) , w wawie na włochach kawa, kibelek, rzut

    Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy
    tylko przy fotoradarach?

    Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam...

    MJ