  • 41. Data: 2012-01-18 10:46:49
    Temat: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 15 Jan 2012 09:48:38 -0800 (PST), Hautameki
    <h...@g...com> wrote:

    >Niestety miejsce jest kiepskie. Auto stoi zaparkowane na chodniku
    >wzdłuż ruchliwej jezdni. Zakazu nie ma, parkowanie jest dozwolone.

    z ciekawości: jakie miasto i ulica?

    >Samochód zawsze stawiam przy samej krawędzi krawężnika, pozostaje
    >trochę ponad 1.5m dla pieszych. Mało, ale jak pisałem wyżej - nie ma
    >gdzie indziej zaparkować. Zazwyczaj lusterka skurwiele odginały

    skoro nie ma zakazu, to może jednak na jezdni?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 42. Data: 2012-01-18 22:03:28
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Hautameki, Sat, 14 Jan 2012 12:27:08 -0800 (PST), pl.misc.samochody:

    > Mam pociągniętą rysę przez całą długość drzwi, kutafon zahaczył też o
    > kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
    > porysowanie samochodu kluczem.

    Sprawdź jak bardzo zastawiłeś chodnik albo drogę dla rowerów.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 43. Data: 2012-01-19 12:51:50
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    On 18 Sty, 10:46, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > skoro nie ma zakazu, to może jednak na jezdni?

    Nie jest to możliwe, jest to jedna z głównych arterii miasta,
    najgorzej, że jednopasmowa i jest baaaardzo wąsko

  • 44. Data: 2012-01-23 16:41:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 19 Jan 2012 03:51:50 -0800 (PST), Hautameki
    <h...@g...com> wrote:

    >Nie jest to możliwe, jest to jedna z głównych arterii miasta,
    >najgorzej, że jednopasmowa i jest baaaardzo wąsko

    Nie, mylisz się na pewno.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski