  • 1. Data: 2012-01-14 21:27:08
    Temat: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    Mam pociągniętą rysę przez całą długość drzwi, kutafon zahaczył też o
    kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
    porysowanie samochodu kluczem.
    Czy znacie jakieś sprawdzone metody żeby to jakoś zakamuflować samemu
    czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

  • 2. Data: 2012-01-14 23:06:48
    Temat: Re: Jakiś skur**n porysował mi drzwi w samochodzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.01.2012 21:27, Hautameki pisze:
    > Mam pociągniętą rysę przez całą długość drzwi, kutafon zahaczył też o
    > kawałek błotnika. Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy, klasyczne
    > porysowanie samochodu kluczem.

    Albo parkowałeś w wąskim miejscu i jakaś oferma się przeciskała z czymś
    gabarytowym i twardym.

    > Czy znacie jakieś sprawdzone metody żeby to jakoś zakamuflować samemu
    > czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

    Zależy.

    Czy zależy ci na tym, żeby samochód był jak "nówka sztuka nieśmigana",
    czy chcesz tylko zabezpieczyć przed korozją a estetykę masz w nosie, czy
    też coś pomiędzy.

  • 3. Data: 2012-01-14 23:25:39
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    zaparkowalas jak losiu komus wadzac na chodniku ?

  • 4. Data: 2012-01-15 00:38:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hautameki pisze tak:

    > Rysa jest głęboka i sięga do gołej blachy

    Za takie niezrozumienie tematu korozji powinno się odstrzeliwać bez
    sądu i na wysypisko żeby geny zniszczyć. Ja rozumiem że łeb mógł kopnąć
    w lusterko czy w kierunkowskaz bo coś ma do Ciebie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-01-15 01:04:18
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/15/2012 12:38 AM, PiteR wrote:

    > Za takie niezrozumienie tematu korozji powinno się odstrzeliwać bez
    > sądu i na wysypisko żeby geny zniszczyć. Ja rozumiem że łeb mógł kopnąć
    > w lusterko czy w kierunkowskaz bo coś ma do Ciebie.

    Kiedyś pisałem o koleżance, która zatankowała sąsiadowi auto
    mlekiem przez otwory wentylacyjne w podszybiu.

    Ostatnio hitem jest jak inwestor nie zapłacił wykonawcy za roboty
    budowlane. No to robotnicy wybili małą szybkę i zatankowali
    mu do środka styropian w płynie:

    http://www.polychem-systems.com.pl/polska/index.php?
    s=sztywna.htm

    Jak zaczęła pracować, to auto zaczęło wyglądać jak jajko.
    Przyklejone do podłoża, nie do otwarcia. Zaplombowane :D

    Ciesz się, że masz tylko podrapane drzwi.

  • 6. Data: 2012-01-15 12:57:49
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 21:27, Hautameki pisze:
> [...]
    > Czy znacie jakieś sprawdzone metody żeby to jakoś zakamuflować samemu
    > czy jestem zmuszony oddać auto do lakiernika?

    zaparkowałeś jak pizda to masz rysę

    Nie pochwalam ale kierowcy (pomimo, że sam jestem kierowcą) przeginają z
    parkowaniem na chodnikach nie zostawiając miejsca

  • 7. Data: 2012-01-15 14:06:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie pochwalam ale kierowcy (pomimo, że sam jestem kierowcą) przeginają z
    > parkowaniem na chodnikach nie zostawiając miejsca

    Ale autor watka nie napisal gdzie zaparkowal. Poprostu ktos zniszczyl mu
    auto, taki sam typ (pod)ludzi, ktorzy niszcza np. przystanki, siedzenia
    w autobusach, maluja sprajem po scianach. Mi wybili kiedys szybe, bo
    osmielilem sie zostawc radio... wartosci 1/3 tej szyby.
    Do autora, co do drzwi, jest duza szansa, ze kupisz z demontazu we
    wlasciwym kolorze taniej niz lakierowanie, jesli blotnik jest odkrecany,
    to tez, jesli nie, to masz tylko 1 element do lakierowania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2012-01-15 14:41:07
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale autor watka nie napisal gdzie zaparkowal. Poprostu ktos zniszczyl mu
    > auto, taki sam typ (pod)ludzi, ktorzy niszcza np. przystanki, siedzenia w
    > autobusach, maluja sprajem po scianach.

    Myslisz, ze te matoly, sa w stanie to zrozumiec ?

    sz.

  • 9. Data: 2012-01-15 15:06:42
    Temat: Re: Jaki? skur**n porysowa? mi drzwi w samochodzie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-15 14:41, szufla pisze:

    > Myslisz, ze te matoly, sa w stanie to zrozumiec ?

    Powinno się przywrócić publiczną chłostę. Na rynek takiego, pod pręgierz,
    rozebrać do naga i złoić do krwi cztery litery.
    Koszty niewielkie (wielokrotnie mniejsze od zapewnienia takiemu kary
    pozbawienia wolności), a skuteczność byłaby zapewne wystarczająca.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2012-01-15 15:10:00
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > auto, taki sam typ (pod)ludzi, ktorzy niszcza np. przystanki, siedzenia w

    Albo parkują tak że przejść nie można....