  • 1. Data: 2012-01-14 01:48:08
    Temat: Ceny na stacjach w europie, i inne takie tam...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Niedawno był wątek że u nas i tak jest najtaniej, więc:
    http://img195.imageshack.us/img195/200/img2012011020
    3418.jpg
    http://img812.imageshack.us/img812/3508/img201201121
    73411.jpg
    fotki z wczoraj.

    A z innej bajki, kreatywne parkowanie mieszkańców i progi nie są
    potrzebne.
    http://img191.imageshack.us/img191/4396/img201201071
    13016.jpg

    Przystanek na drodze.
    http://img525.imageshack.us/img525/8805/img201201101
    53457.jpg

    I na koniec, w ramach rozrywki, wąż ogrodowy w sztuce, zamiast
    na feldze.
    http://img26.imageshack.us/img26/594/img201201061814
    19.jpg

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-01-14 07:53:11
    Temat: Re: Ceny na stacjach w europie, i inne takie tam...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 00:48:08 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Niedawno był wątek że u nas i tak jest najtaniej, więc:
> [...]

    Cyganisz, jedna sprzed 4 dni, druga z przedwczoraj!

    Ale rzeczywiście taniutko.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2012-01-14 07:53:18
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Niedawno był wątek że u nas i tak jest najtaniej, więc:
> [...]

    Wyspy kanaryjskie i ceny bez VATu?

    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2012-01-14 08:56:27
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-01-2012 o 01:48:08 kakmar <k...@g...com> napisał(a):

    > Niedawno był wątek że u nas i tak jest najtaniej, więc:
> [...]

    W grudniu na Teneryfie też ceny paliw poniżej 1 euro, oczywiście ON tańszy
    od 95.

  • 5. Data: 2012-01-14 13:10:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MM,

    Saturday, January 14, 2012, 8:56:27 AM, you wrote:

    3418.jpg
    73411.jpg
    > W grudniu na Teneryfie też ceny paliw poniżej 1 euro, oczywiście ON tańszy
    > od 95.

    A jakie to ma znaczenie, skoro z jednego końca na dri przy odrobinie
    samozaparcia na piechotę w jeden dzień da sie przejść?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-14 13:51:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > A jakie to ma znaczenie, skoro z jednego końca na dri przy odrobinie
    > samozaparcia na piechotę w jeden dzień da sie przejść?

    Kolega chyba Teneryfę widział na obrazku.....
    Ja tam miałem auto na 3 dni i rzadko z niego wysiadałem, tyle było do
    objechania.

  • 7. Data: 2012-01-14 23:55:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.01.2012 MadMan <m...@n...wp.pl> napisał/a:

    3418.jpg
    73411.jpg

    > Cyganisz, jedna sprzed 4 dni, druga z przedwczoraj!

    No źle wyszło, pisałem na raty, jest tu jeszcze życie poza usenetem.
    Wgrałem fotki i wysłałem jak się zebrało.

    > Ale rzeczywiście taniutko.

    No i da się. Ech aż się nie chce wracać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2012-01-15 00:00:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Kolega chyba Teneryfę widział na obrazku..... Ja tam miałem auto na 3
    > dni i rzadko z niego wysiadałem, tyle było do objechania.

    Nie wiedziałem, że tam trollom wolno wypożyczać auta...

  • 9. Data: 2012-01-16 08:41:35
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-14 13:51, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Kolega chyba Teneryfę widział na obrazku.....
    > Ja tam miałem auto na 3 dni i rzadko z niego wysiadałem, tyle było do
    Miałem to samo na Gran Canarii. Ceny paliw aż zachęcały do jeżdźenia i
    zwiedzania (szczególnie serpentynami górskimi). Drogi wąziutkie, asfalt
    równy, bez zbędnych dziur, darmowa autostrada, benzyna poniżej 1E.
    Normalnie bajka. No i te temperatury, czysty i ciepły ocean.

  • 10. Data: 2012-01-16 10:03:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kamil,

    Monday, January 16, 2012, 8:41:35 AM, you wrote:

> [...]

    Ja tak ale syn był tam w tym samym czasie co i Ty. Poza tym - to był
    żart.

    No już bez przesady - wszędzie da się dojechać autobusami. Jedynie
    wycieczka na Teide opłaci się samochodem z wypożyczalni.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl