  • 1. Data: 2012-01-14 12:51:06
    Temat: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    Witajcie. Dziś wyczytałem.

    Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.

    http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-go
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    Wiem że beta, ale to krok do przodu.

    Korzystając z drzemki młodego instaluję :-)

    Seco

  • 2. Data: 2012-01-14 13:20:15
    Temat: Re: AutoMapa na Androida już jest (wersja beta)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jan 2012 12:51:06 +0100, Bartosz Suchecki

    > Po nie wiem ilu latach, zapowiedziach itd.
    > http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa-dla-Androida-go
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html
    > Wiem że beta, ale to krok do przodu.

    O! Właśnie mam w planach zakupić tablet Androidem i raptem 3 dni temu
    sprawdzałem AM i były tylko same zapowiedzi prawie sprzed roku. Daj znak
    jak to się sprawuje...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 3. Data: 2012-01-14 13:29:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 12:51, Bartosz Suchecki pisze:
    > Wiem że beta, ale to krok do przodu.
    > Korzystając z drzemki młodego instaluję :-)

    thnx, robię to samo w podobnych okolicznościach ;)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2012-01-14 13:37:15
    Od: Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-01-14 13:20, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > O! Właśnie mam w planach zakupić tablet Androidem i raptem 3 dni temu
    > sprawdzałem AM i były tylko same zapowiedzi prawie sprzed roku. Daj znak

    Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.
    Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 5. Data: 2012-01-14 13:49:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 13:37, Bartosz Suchecki pisze:
> [...]
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    U mnie jeszcze nie pobrał tych 218MB, właśnie utkwił na 193,4 i krzyczy
    Connection Reset by Peer :/

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-14 14:02:23
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-14 13:37, Bartosz Suchecki pisze:

> [...]
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    Szajsung galaxy mini - identyko :)

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2012-01-14 14:07:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html
    > Wiem że beta, ale to krok do przodu.
    > Korzystając z drzemki młodego instaluję :-)

    Ok, działa nawet - dość sprawnie, nawiguje - AM Traffic też działa, może
    być fajne:)

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2012-01-14 14:12:56
    Od: Marcin Luty <m...@g...com>

    towa-do-betatestow,Aktualnosc,29821.html

    > Na razie dupa. AM instaluje się w pamięci telefonu, nie daje się
    > przenieść na SD. A w pamięci HTC Desire nie ma miejsca na pełną instalację.

    Tylko program - jakieś 25 MB + loader 13 MB (pewnie po instalacji bedzie
    sie dalo go odinstalowac ale jeszcze tego nie probowalem). Reszta plikow
    (mapy, POI, itp - 336 MB po rozpakowaniu) z automatu instalowane sa na
    karcie SD.

    Marcin Luty

  • 9. Data: 2012-01-14 14:40:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cezary,

    Saturday, January 14, 2012, 2:02:23 PM, you wrote:

    > Szajsung galaxy mini - identyko :)

    Powyrzucałem smieciowe aplikacje i się zrobiło miejsce na loader. Się
    ściąga te 200+MB - zobaczymy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-01-14 15:04:31
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jersts$2q7$1@inews.gazeta.pl>
    Bartosz Suchecki <p...@b...maupa.tlen.pl> wrote:

> [...]
    > Wieczorem popróbuję zainstalować bezpośrednio na SD, może z SD w
    > laptopie. Tak jak się robiło z AM na windowsa mobilnego.

    W pamięci głównej zużywa ~13MB na instalator i ~25MB na aplikację.
    Po zainstalowaniu sam instalator wyrzuciłem i wszystko zdaje się
    działać. Mimo wszystko, te 25MB, to dużo w Galaxy Ace.

    Z pozostałych uwag z szybkiego testu:
    1. Obracanie ekranu nie działa zgodnie z moimi oczekiwaniami.
    Funkcja obracania w AM to tylko "zezwolenie" na obrócenie ekranu prez
    system. A nie lubię automatycznego obracania, bo robi to nie tylko
    kiedy rzeczywiście potrzebuję, ale i wtedy kiedy to wyłącznie wkurza.
    2. Niespójne użycie klawisza "menu" telefonu. Na głównym ekranie służy
    jedynie do screenshotów (po "dwukliku"), ale już np. w edycji trasy
    wywołuje menu.
    3. Głęboko ukryte wyłączanie GPS (na dodatek tylko przez zmianę
    ustawień systemowych), a przydałoby się, bez zmiany preferencji
    systemu, wyłączenie chwilowe, żeby overlay "wyszukiwanie/brak sygnału
    GPS" nie przeszkadzał w przeglądaniu mapy offline.
    4. Niespójne wywoływanie akcji dla bieżącego punktu.
    Przy poprawnym fiksie GPS-u i włączonym śledzeniu - przytrzymanie
    palca w dowolnym punkcie mapy wywołuje menu akcji dla bieżącej
    lokalizacji GPS-owej. Gdy nie ma fixu GPS - przestawia kursor w
    miejsce dotknięcia i dopiero dla tego punktu wywołuje menu akcji.
    5. Na Galaxy Ace wyznaczanie trasy wydaje się wolniejsze niż na Mio
    P560 (choć nie robiłem dokładnych porównań).

    Nie testowałem jeszcze w drodze. Muszę znaleźć jakiś sensowny uchwyt
    do samochodu dla Galaxy Ace...

    --
    Jacek Politowski