  • Data: 2012-02-23 12:31:09
    Temat: Jaki używany Android
    Od: Błażej <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Przymierzam się do zakupu telefonu z Androidem. Do tej pory używałem tylko
    Nokii z symbianem i jestem z tego systemu bardzo zadowolony.
    Z czystej ciekawości chciałbym kupic jakiegos Androida w celach testowych,
    aby poznać ten system bliżej. W zwiazku z tym proszę o pomoc w wyborze
    słuchaweczki. Budżet wynosi ok 500 zł. Na allegro widziałem, że w tej cenie
    można kupić Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest więcej modeli
    ale nie wiem którego wybrać. Jedyne kryterium to cena.

    Pozdrawiam.
    Błażej