  • 1. Data: 2012-02-23 12:31:09
    Temat: Jaki używany Android
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Witam.

    Przymierzam się do zakupu telefonu z Androidem. Do tej pory używałem tylko
    Nokii z symbianem i jestem z tego systemu bardzo zadowolony.
    Z czystej ciekawości chciałbym kupic jakiegos Androida w celach testowych,
    aby poznać ten system bliżej. W zwiazku z tym proszę o pomoc w wyborze
    słuchaweczki. Budżet wynosi ok 500 zł. Na allegro widziałem, że w tej cenie
    można kupić Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest więcej modeli
    ale nie wiem którego wybrać. Jedyne kryterium to cena.

    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 2. Data: 2012-02-23 13:14:11
    Temat: Re: Jaki używany Android
    Od: "Chris" <N...@n...pl>

    Błażej nabazgrał(a):

> [...]
    > cenie można kupić Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest
    > więcej modeli ale nie wiem którego wybrać. Jedyne kryterium to cena.

    HTC Desire powinien się trafić

  • 3. Data: 2012-02-23 13:23:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-23 14:14, Chris wrote:
    > Błażej nabazgrał(a):

    > HTC Desire powinien się trafić

    W przypadku Desire musisz byc jednak swiadom smiesznie malej ilosci
    pamieci na aplikacje. Sa oczywiscie sposoby obejsca tego ograniczenia,
    jednak sam tego nie testowalem i nie wiem na ile dobrze zastepuja one
    fizyczna pamiec.

  • 4. Data: 2012-02-23 13:30:37
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    > HTC Desire powinien się trafić

    Podobną sytuacje miałem ja wziąłem na testy RBM zte Blade
    ogólnie fajny telefonik za 299 zł promocja gruponu.

    Dopiero docenisz androida po około miesiącu jak go poznasz .

    Co do wyboru patrz na wydajność, ja robie już przymiarki do zmiany na CM 7
    bo stokowy room już trochę zaczyna być za mały, a po tej zmianie z tego co
    piszą jest większa wydajność.

    Zobacz Motorole Defy plus że jest w miarę odporna, htc desire jest lepszy.

    Zwróć uwagę na:
    Wydajność, procek ram
    Wyświetlacz nie mniejszy jak 3.5 to jest min

    przykład htc wirfire 3.2 juz brakuje i wnerwia

  • 5. Data: 2012-02-23 13:37:26
    Od: "Chris" <S...@T...net>

    Janusz nabazgrał(a):

> [...]
    > Wydajność, procek ram
    > Wyświetlacz nie mniejszy jak 3.5 to jest min
    > przykład htc wirfire 3.2 juz brakuje i wnerwia

    I skoro ma być do zabawy/testów to modowalność danego modelu.

  • 6. Data: 2012-02-23 13:48:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > pamieci na aplikacje. Sa oczywiscie sposoby obejsca tego ograniczenia,
    > jednak sam tego nie testowalem i nie wiem na ile dobrze zastepuja one

    Sprawuje się bardzo dobrze z wirtualną pamięcią na aplikacje, ponadto
    polecam do Desire rom miui, który według mnie na 10 rożnych przetestowanych
    sprawował się najlepiej.
    Fakt, ze nie ma wodotrysków,ale jest szybki i stabilny, w standardzie wiele
    przydatnych opcji (przynajmniej dla moich potrzeb, min płynna współpraca z
    rejestratorem video, obsługa manipulatorów satela).
    Co ciekawe można uruchomić 2waycallrecording poprzez wgranie patcha.
    Nagrywanie działa bardzo ładnie obu stron.

    na stronie oficjalnej http://miuipolska.pl/
    można znaleźć, opis krok po kroku jak to wykonać, a Desire jest dobrym
    wyborem
    w tym przedziale cenowym, choćby ze względu na szybkość oraz rozdzielczość
    ekranu.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-02-23 14:29:53
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 14:23:43 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > pamieci na aplikacje. Sa oczywiscie sposoby obejsca tego ograniczenia,
    > jednak sam tego nie testowalem i nie wiem na ile dobrze zastepuja one

    Mała ilość, tzn. ile?
    Ja tam wymagający nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 8. Data: 2012-02-23 14:41:30
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 23.02.2012 13:31, Błażej pisze:
> [...]
    > można kupić Motorole Milestone lub SE Xperia X8. Pewnie jest więcej modeli
    > ale nie wiem którego wybrać. Jedyne kryterium to cena.

    Ze względu na marny ekran, mało pamięci i jeszcze parę ograniczeń, tanie
    androidy to kiszki. Ktoś nawet pisał tutaj, że Play dając marne telefony
    z Androidem na testy, zrobiło więcej złego niż dobrego.
    JA ten proces przeszedłem 3 miesiące temu. Z tanich modeli to była motka
    defy i dezire z. Wieczorem może podrzucę stronę na której są porównania.
    dołóż 100zł i kup coś mocniejszego.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-02-23 14:49:09
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mała ilość, tzn. ile?
    > Ja tam wymagający nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

    Mialem ten telefon ponad rok temu, nie jestem w stanie powiedzic Ci
    dokladnie ile mialem zainstalowanych aplikacji. Przypuszczam, ze cos ok
    40-50, pozostalo mi 2,5MB. Od tego momentu zaczela sie zonglerka i walka
    o kazdy MB.
    Uzywalem programiku typu App2SD ale nie wszystkie aplikacje dalo sie
    przeniesc, poza tym i tak zabieraly jakas ilosc pamieci wewnetrznej.
    Tu masz nieco wiecej:
    http://androidforums.com/desire-support-troubleshoot
    ing/58006-htc-desire-internal-memory-capacity-issue.
    html
    Na ten temat w sieci napisano strony cale.
    Jesli jednak miui poprzez pamiec wirtualna skutecznie rozwiazuje ten
    problem to Desire jest bardzo fajnym telefonem.

  • 10. Data: 2012-02-23 15:19:20
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Mała ilość, tzn. ile?
    > Ja tam wymagający nie jestem. W gry nie gram na telefonie.

    Zdecydowanie za mało, jak wrzucisz naviagację skypa i kilka drobnych
    niezbędnych aplikacji
    to juz zaczyna się problem.

    Osobiście używam z dodatkowych aplikacji tylko kilka
    KDP satel - obsługa alarmów
    DMMS - rejestrator wideo
    TeamViever - zdalny pulpit
    WOL - start zdalny komputera
    SMSTV - wyswietlanie sms i połaczeń na tv
    qwert remote do tv samsunga

    i juz był problem z pamięcią

    jak nie bedziesz potrzebowal dodatkowych aplikacji instalować to tym
    bardziej jest
    to produkt godny polecenia, ze względu nasz szybkośc i wysoką rozdzielczość
    ekranu.
    pozdrawiam