  • 71. Data: 2013-11-11 22:59:37
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:52813a78$5$2295$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wszystko dobrze działało, dopóki w nazwie widniało słowo "beta". Potem
    > zaczęło się psucie interfejsu, a później do tego dołączyło psucie
    > wyszukiwarki, jednak skompletowane archiwum w dalszym ciągu istnieje,
    > tylko dostęp do niego jest koszmarny.

    Czy orientujesz się może, ile tego, tak rzędu wielkości, jest w sumie?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 72. Data: 2013-11-12 01:31:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Tak napisałem, być może w złą godzinę:

    > Jeśli z czymś to bym miał porównać, to z wyszukiwarką patentów. Przecież
    > przez googla nie można niczego opatentować, a przeglądać bazę można.

    Próbuję wejść na http://www.google.com/patents -- a tu dupa, wywala mnie
    do strony startowej. Wchodzę na jakiś link prowadzący do patentu -- jest.
    Szkam okienka, gdzie by można wpisać numer, albo co -- nie ma. Jest tylko
    "okienko ogólne". Wpisuje coś -- znów mnie wywala do startowej.

    To gdzie jest kurna przeglądanie bazy USPTO, ja się pytam?!

    Jarek

    --
    "Panie, kiedyś tu był sklep... panie, tu stały beczki z kawiorem. Biały
    kawior, czarny kawior, czerwony kawior... Panie -- komu to przeszkadzało?"

  • 73. Data: 2013-11-12 01:39:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Tuesday, November 12, 2013, 1:31:40 AM, you wrote:

    > Próbuję wejść na http://www.google.com/patents -- a tu dupa, wywala mnie
    > do strony startowej.

    Ale to nie jest strona startowa tylko strona wyszukiwania patentów
    właśnie:
    https://www.google.com/?tbm=pts

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2013-11-12 02:16:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Nov 2013 20:29:07 +0100, "Andrzej P. Wozniak"
    <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:
    > Usenet już jest niszowy i nie zanosi się na to, by jego popularność
    wzrosła,
    > więc raczej pozostanie poza polem widzenia FB.

    A tak BTW mam pytanie dot. załączania binariów. Kiedyś wiadomo nie
    było to mile widziane z oczywistych (wtedy) powodów: wolne modemy,
    tekstowe czytniki itp.
    Czasami trzeba posiłkować się rysunkiem czy zdjęciem, obrazki są w
    formie linków do różnych serwisów hostujących obrazki, które z czasem
    sa usuwane, wtedy czytając archiwum post jest niekompletny bo link do
    obrazka już nie działa. A gdyby były binaria to by to przetrwało.
    Dzisiaj już chyba nikt nie używa modemu 9600 a i czytniki dają radę
    czytać załączone binaria. Czy nadal większość np. na tej grupie
    sprzeciwia się binariom w postach?
    Jakie są współczesne argumenty przeciw?

    --
    Marek

  • 75. Data: 2013-11-12 02:31:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > krótko parę przykładów. Głupi nie jesteś, może trochę chamski, wiec może
    > zrozumiesz. Korzystamy z Usenetu, który nie jest własnością googla, tak
    > samo jak z ogólnodostępnego autobusu. Ty tu jesteś intruzem piszącym
    > inaczej. nie możemy Cię wyrzucić, trzeba Cię tolerować. Facet który nie
    > używa mydła w autobusie strasznie śmierdzi. wolno mu? Wolno. ale wszyscy
    > muszą jechać tym śmierdzącym autobusem. "Czaisz" analogie?

    Ja chyba nie do końca czaję. W autobusach są przepisy porządkowe,
    jest coś o przewozie rzeczy cuchnących, o wyglądzie odrażającym,
    nawet o przewozie drobiu i innej nierogacizny też wspominają.
    Więc nie wolno. I można wywalić, co podobno się zdarza. Tu jest
    inaczej. Nikt nikogo tolerować nie musi. Bo Usenet jest daleko
    lepiej skonstruowany niż autobus. Wywalić też się da, nie ma z tym
    żadnego problemu. Ale ten się nie łapie na żaden paragraf, więc
    nikt go ruszał nie będzie.

    > ToMasz
    >
    > PS nie oceniam CIEBIE. "pije" do głupiego uporu. skoro tłumy mówią Ci że
    > robisz im na złość - to kulturalnie było by zaprzestać....

    Też nie tak. Jemu się tylko *wydaje*, że robi komuś na złość. Więc
    apele o kulturę mogą przynieść tylko odwrotny skutek. Gdyby takich
    było więcej, to może by było zmartwienie. Ja tu widzę w zasadzie
    samych porządnych ludzi, poradzą sobie z jednym takim czy z dwoma.
    Poza tym ten akurat jest dość zabawny (póki się nie znudzi).

    Jarek

    --
    Patrz w przód, tam raz po raz
    Cel mgłą niebieską kusi

  • 76. Data: 2013-11-12 14:59:19
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Tue, 12 Nov 2013 02:16:14 +0100, Marek pisze:
    > wzrosła,
    > czytać załączone binaria. Czy nadal większość np. na tej grupie
    > sprzeciwia się binariom w postach?

    Mówiąc skrótowo, aby dopuścić binaria w hierarchii pl.* potrzebny byłby
    konsensus w tej sprawie wśród administratorów serwerów. Możesz podnieść
    ten temat na pl.news.admin.

    k.
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

  • 77. Data: 2013-11-12 16:11:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 12 Nov 2013 13:59:19 GMT, Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>
    wrote:
> [...]
    byłby
    > konsensus w tej sprawie wśród administratorów serwerów. Możesz

    A co sami grupowicze o tym sądzą, przeszkadzałoby to komuś?

    --
    Marek

  • 78. Data: 2013-11-12 17:10:30
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Jakie są współczesne argumenty przeciw?

    Nadal są ludkowie płacący za ilość bajtów, nadal są ludkowie, mający wolne
    łącza (choćby Aero2). Jakby każdy się doczepił ze swoimi, to by pozarzynao
    serwery (A co ci jebani spamerzy by powyczyniali, to wolę nawet nie myśleć).
    Dlatego do takich rzeczy, to raczej wydzielone grupy.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 79. Data: 2013-11-12 17:12:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A co sami grupowicze o tym sądzą, przeszkadzałoby to komuś?

    Na tej grupie? Tak.
    Bo jak byśmy my zaczęli binarkować, to natychmiast temat by podchwycili
    spamerzy. I wsadzali by pliki, ktore z gołymi babami miay by raczej tylko
    nazwę...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 80. Data: 2013-11-12 17:23:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Nov 2013 17:10:30 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    pozarzynao
    > serwery (A co ci jebani spamerzy by powyczyniali, to wolę nawet nie

    Rozumiem, że strony www "przeglądają" też z wyłączonymi obrazkami...?
    Ile tutaj jest takich osób? Moim zdaniem taka argumentacja tkwi
    ciągle w ubiegłym wieku.
    No jedynie argument że spamem do mnie przemawia, ale tylko ten.

    --
    Marek