  • 31. Data: 2011-01-18 13:43:00
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-18, Jasnie <P...@n...sniadanie.pl> wrote:

    > Chcesz powiesziec, ze maly diesel bedzie palil 5-6 litrow po warszawie?
    > to tak jak volvo s70 w manualu... (No blizej 6,5).

    S70 6,5l po Warszawie? LOL.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-01-18 13:44:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-18, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:

    > ople (od 98roku w górę astra II i nowsze),

    12-17 lat to jest Astra I, ruda chrupie je aż słychać.

    Krzysie Kiełczewski

  • 33. Data: 2011-01-18 14:05:16
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnijb2mh.bbn.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > S70 6,5l po Warszawie? LOL.
    Przecież nie napisał, że /100km :D

    K.

  • 34. Data: 2011-01-18 14:23:29
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:
    > begin Michał \"HoMMeR\" Paszek

    > Niezła trumna:
    > http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.a
    spx

    Jak się ma ten test do 10-15 letniego auta w którym wszystko już jest
    zmęczone ? Pomyśl trochę!

  • 35. Data: 2011-01-18 14:25:47
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > ople (od 98roku w górę astra II i nowsze), peugeoty,citroeny.
    > Fiat zwykle w tych rocznikach ma bardzo skorodowane podwozie, i nie musi

    Bravo, rocznik 97. Grama rudej nie ma ani na nadwoziu ani pod spodem. Z kolei
    punto I 96 rok, ruda żre niemiłosiernie dach przy szybie czołowej a podłoga
    dziura na dziurze. Gdy ostatanio go dzwigalem to lewarek wpadł do środka...
    Więc co do fiata to bym nie generalizował.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2011-01-18 14:36:42
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-18 14:25, bosskg pisze:
    > Bravo, rocznik 97. Grama rudej nie ma ani na nadwoziu ani pod spodem.

    profile sprawdzałeś? Coś czuje, że jakbym się w koło niego zakręcił to
    bym coś znalazł ;D

    --
    krzysiek82

  • 37. Data: 2011-01-18 14:54:29
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    > profile sprawdzałeś? Coś czuje, że jakbym się w koło niego zakręcił to bym coś
    > znalazł ;D

    Wszystko do czego mam dostęp. Regularnie konserwowane. Co ciekawe auta
    eksploatowane w tych samych warunkach a punto sie po prostu rozpada. Fakt że ma
    ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka różnica? Ale w
    sumie tyle lat bez poważniejszych awarii i bravo jeszcze pojeździ.

    Krzysiek

  • 38. Data: 2011-01-18 15:14:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szymo

    spx

    > Jak się ma ten test do 10-15 letniego auta w którym wszystko już jest
    > zmęczone ? Pomyśl trochę!

    Od tego "zmęczenia" stanie się bezpieczniejsze?

  • 39. Data: 2011-01-18 15:15:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał \"HoMMeR\" Paszek

    > Co do bezpieczeństwa - może
    > i najbezpieczniejsze nie jest, ale wolałbym się rozbić Saxo niż
    > Seicento, Matizem czy inną Arosą.

    Niż Seicento to może, chociaż różnica niewielka. Matiz jest dużo
    bezpieczniejszy. Arosa/Lupo to w ogóle inny świat pod tym względem. Więc
    intuicja Cię niestety zawodzi.

  • 40. Data: 2011-01-18 15:15:50
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-18 14:54, bosskg pisze:
> [...]
    > Fakt że ma ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka
    > różnica? Ale w sumie tyle lat bez poważniejszych awarii i bravo jeszcze

    bo to mechanicznie dobre auta i nawet trwałe, poza tym części tanie.
    Szkoda tylko, że zadbane blacharsko egzemplarze to rodzynki :(
    Reasumując jak fiat poprawi blachę to będzie jedną z lepszych marek za
    przystępną kasę. Niestety tak samo jak w punto mk1 w mk2 problemy z
    korozją występują a to przecież jeszcze stosunkowo młode auta są. Mam
    nadzieje, że będę miał okazję dokładnego przeglądu w najbliższym czasie
    najstarszego egzemplarza grande punto. Będzie można stwierdzić czy coś
    się już dzieje czy nie. Generalnie nawet niewielki nalot na płycie
    podłogowej powoduje, że taki egzemplarz jest już do skreślenia. Gdyż to
    co widać to zwykle niewielka część tego co znajduje się w profilach
    zamkniętych.

    --
    krzysiek82