  • 51. Data: 2014-01-24 16:53:23
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 15:52:52 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > I tak i nie.
    > Na pewno nie będzie działać lepiej, niż trzy oddzielne, ustawione w
    > przyzwoitej odległości od siebie.

    Biorac pod uwage, ze tylko jedna z nich jest nadawcza oraz jak bardzo sie
    roznia pasma - roznice nie beda duze

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 52. Data: 2014-01-24 16:56:25
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > To nie jest dobry pomysł - routery wifi sa drogie, a technologia sie
    > zmienia.
    > Jest taki router wielkosci pudelka zapalek TP-Linka, zasilany z USB,
    > bodajze MR-3020 (ale sprawdz dokladnie 1. model. 2.opnie o modelu, bo
    > ktorys z tych malych routerow mial fatalne opnie).
    > Nastepnie zainwestuj kase w zgodny model USB i masz problem rozwiazany

    potwierdzam, te tp-linki daja rade, do nich Huawei E3131 i z glowy
    i jeszcze lan jak by co jest

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 53. Data: 2014-01-25 10:17:43
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Są też Sony Xperia, są też Motorola.
    Modele dual-SIM są rzeczywiście zwykle nieco "uboższe" (w funkcje, parametry), niż
    klasyczne jedno-simowe.
    Sam szukam i to najlepiej takiego, który byłby wodoodporny.
    Niby jest Lenovo.
    I jeszcze telefony sprowadzane z Japonii, tyle że to drogo wychodzi.

    -----

  • 54. Data: 2014-01-25 15:24:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Piotr Rezmer wrote:

    > Dzień dobry,
    >
    > Chciałbym w samochodzie uruchomić WiFi, tak by np. telefon komórkowy
    > mógł korzystać z Janosika i nie zużywać transferu z karty SIM
    > telefonu. Dlaczego? Bo mam limit 100MB na telefonie służbowym :).
    > Mój plan to: zainstalować urządzenie gdzieś w ukryciu (np. pod
    > bocznymi plastikami w bagażniku).[...]

    A probowales poprosic o wiekszy pakiet danych?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 55. Data: 2014-01-25 22:27:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lbr6tp$8jj$1@node1.news.atman.pl>,
    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Mam nokię 920, telefon mi się podoba choć oczywiście przydałoby się
    > usunięcie bugów z softu. Niestety nie było dostępnej wersji dual sim.
    > Gdyby była taka 920 z pewnością bym wziął.
    > Wydaje mi się że w dual-simach królują telefony lenovo, ale ja nie
    > trawię estetyki androida.

    Chyba wiekszosc obecnych na rynku myPhone jest dualSIM.
    I Evolveo.

  • 56. Data: 2014-01-27 20:38:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 11:29, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > mógł korzystać z Janosika i nie zużywać transferu z karty SIM
    > telefonu. Dlaczego? Bo mam limit 100MB na telefonie służbowym :).

    Tak mnie natchnęliście, że wytargałem z szafy starego SE Xperia X8 (z
    MiniCM7), wsadziłem mu kartę Aero2 (wyciągniętą z modemu USB), odpaliłem
    WiFi Hotspot i działa zajefajnie :)

  • 57. Data: 2014-01-28 11:28:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 11:21, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Albo poprawi, np. wydajość baterii w SGS3

    Faktycznie czy tylko iluzorycznie, na papierze poprawiła?

  • 58. Data: 2014-01-28 11:29:04
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 11:20, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > To sobie zobacz i sprawdz .. nie pisałem że to nówka sztuka ża XXXX
    > kasy, skoro stary model działa dobrze to czemu przepłacać tylko dla
    > tego że chce się nowość :)
    >
    > Jakaś oferta z alledrogo:
    > http://allegro.pl/apple-ipad-2-16gb-wifi-3g-z-modeme
    m-ios-6-1-3-i3912561007.html
    > tutaj jest 899 ale jak poczekasz i poszukasz to za 800 kupisz.

    Ojejku, nie pomyślałem że masz na myśli zakup sprzętu używanego. Ale
    chyba przecież nie o to chodzi..

  • 59. Data: 2014-01-28 11:29:17
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 15:55, Maciej Bebenek pisze:

    > Żadne z wymienionych urządzeń nie ma w miarę prawidłowej anteny.
    > Prawidłowej, czyli np. 1/4 czy 1/8 długości fali, w odpowiedniej
    > polaryzacji.

    Czyli jak sie często przebywa w terenie pozamiejskim to warto pomyśleć o
    jakiejś antenie-wzmacniaczu do takiego routera. Czyli opcja z telefonem
    dwusimowym i na tym polu jest korzystniejsza..

  • 60. Data: 2014-01-28 11:53:59
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Faktycznie czy tylko iluzorycznie, na papierze poprawiła?

    Faktycznie ma lepszą optymalizację zużycia baterii, tak samo lepiej jest
    zagospodarowany ram, załatane luki bezpieczeństwa.