  • 41. Data: 2014-01-23 23:26:01
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 22:46:11 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Osobiście nie wierzę w anteny uniwersalne, ale ja inzynier jestem :-P

    W jedną antenę nie ma co wierzyć.
    Trzy oddzielne w jednej obudowie zewnętrznej to zupełnie co innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2014-01-24 00:51:24
    Od: "MichaelData" <s...@o...com>

    "Chris" wydumał(a) w wiadomości ID news:lbrago$kqp$1@node2.news.atman.pl
    [...]

    rtis-2-plus-dual-gps-i
    > Jeśli tak samo dobre jak tablet tej firmy który kupiłem dziecku to podziękuję
    > .. tak samo jak ich serwis .. tydzień po kupnie wysłane do serwisu z plamą na
    > ekranie i odpowiedz aktualizacja firmware ..ale jak plama była tak jest, jak
    > się wieszał tak dalej się wiesza .. obecnie leży gdzieś w koncie . dobrze że
    > dziecko o nim zapomniało .. woli ipada albo sony s.

    Zacznę tak:
    Ja kupiłem ten tablet (7 cali najtańszy) i działa bez zawieszeń, nawet modem 3G
    podłączyłem. Nadepnęło się mojemu dziecku i...w ciągu 20 minut wymienili mi
    "dotyk" za 100zł łącznie z gniazdem USB, które też najciekawiej nie wygląda.
    Tablet działa nadal i się nie zawiesza. Kupiłem wspomniany telefon dziecku.
    Działa bez problemów. Za dwa lata kupię nowe (jak skończy się gwarancja)
    Prawdopodobnie wydam mniej na oba niż na Sony i będzie to aktualne z rozwojem
    sprzętu. Nie śmiałbym karmić dziecko sprzętem, który jest drogi i zmuszać do
    korzystania dłużj niż 2 lata od daty produkcji :)
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 43. Data: 2014-01-24 08:36:56
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    MichaelData nabazgrał(a):

> [...]
    > najciekawiej nie wygląda. Tablet działa nadal i się nie zawiesza.
    > Kupiłem wspomniany telefon dziecku. Działa bez problemów. Za dwa lata

    I oby ci działało jak najdłużej, ja miałem pecha i nie wrócę do tej firmy.

    > Prawdopodobnie wydam mniej na
    > oba niż na Sony i będzie to aktualne z rozwojem sprzętu. Nie śmiałbym
    > karmić dziecko sprzętem, który jest drogi i zmuszać do korzystania
    > dłużj niż 2 lata od daty produkcji :)

    Ipad2 3G 800 zł, Sony S 600 zł więc sorry ale wolę sprzęt lekko używany za
    to dobry a cena jest niższa niż chińczyka z Allegro.

  • 44. Data: 2014-01-24 10:00:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52e13d8a$0$2369$6...@n...neostrada.pl

    > Bo raczej żadna aktualizacja nie podbije w górę sprzętu -- NFC nie
    > doda. ;)
    > Upgarde czy update to (co najwyżej) kosmetyka.
    >
    > -=-
    >
    > Do tej pory nie wiem, czy po aktualizacjach (a jest ich sporo)
    > Monstera głos VoIPowego rozmówcy usłyszę w przednim głośniku...
    > Jeśli miałbym aktualizować telefon, to tylko w tym celu, aby
    > naprawić błąd VoIPowego telefonu.

    Tak, a na dodatek mimo że taka aktualizacja niewiele daje to jeszcze
    jest spory procent ryzyka że coś schrzani.
    A co do tego problemu w Monsterze - może można to trzeba ustawić
    ręcznie. Może ręcznie sie wybiera głośnik który ma być używany do rozmów
    "przy uchu" a który trybie głośnym?

  • 45. Data: 2014-01-24 10:03:41
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 08:36, Chris pisze:

    > Ipad2 3G 800 zł,

    No chyba sobie żartujesz..? Myślę że gdybyś tak dodał do tych 800, 2, to
    by była prawdziwa cena. Co prawda dawno nie sprawdzałem cen Ipadów, ale
    nie wydaje mi się żeby ceny spadły aż tak bardzo.

  • 46. Data: 2014-01-24 10:09:13
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 22:46, Maciej Bebenek pisze:

    > Osobiście nie wierzę w anteny uniwersalne, ale ja inzynier jestem :-P
    > Ale raczej nie zaszkodzi. Natomiast oczywiście router będzie działał
    > bez anteny, tyle że gorzej.

    A jak wyglądz sprawa czułości anteny w takim routerku, względem
    normalnego modemu, ew. telefonu?

  • 47. Data: 2014-01-24 11:20:19
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > No chyba sobie żartujesz..? Myślę że gdybyś tak dodał do tych 800, 2, to
    > by była prawdziwa cena. Co prawda dawno nie sprawdzałem cen Ipadów, ale
    > nie wydaje mi się żeby ceny spadły aż tak bardzo.

    To sobie zobacz i sprawdz .. nie pisałem że to nówka sztuka ża XXXX kasy,
    skoro stary model działa dobrze to czemu przepłacać tylko dla tego że chce
    się nowość :)

    Jakaś oferta z alledrogo:
    http://allegro.pl/apple-ipad-2-16gb-wifi-3g-z-modeme
    m-ios-6-1-3-i3912561007.html
    tutaj jest 899 ale jak poczekasz i poszukasz to za 800 kupisz.

  • 48. Data: 2014-01-24 11:21:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Tak, a na dodatek mimo że taka aktualizacja niewiele daje to jeszcze jest
    > spory procent ryzyka że coś schrzani.

    Albo poprawi, np. wydajość baterii w SGS3

  • 49. Data: 2014-01-24 15:52:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-23 23:26, Waldek Godel pisze:

    > W jedną antenę nie ma co wierzyć.
    > Trzy oddzielne w jednej obudowie zewnętrznej to zupełnie co innego.

    I tak i nie.
    Na pewno nie będzie działać lepiej, niż trzy oddzielne, ustawione w
    przyzwoitej odległości od siebie.

  • 50. Data: 2014-01-24 15:55:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-24 10:09, Trybun pisze:

    > A jak wyglądz sprawa czułości anteny w takim routerku, względem
    > normalnego modemu, ew. telefonu?

    Żadne z wymienionych urządzeń nie ma w miarę prawidłowej anteny.
    Prawidłowej, czyli np. 1/4 czy 1/8 długości fali, w odpowiedniej
    polaryzacji.