  • 101. Data: 2014-01-29 10:14:59
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Dolicz do tego koszt tarcz, bębnów, klocków, okładzin (u mnie z tyłu
    > bębny jeszcze). Do tego jak się rozbiera to nei ma bata - jakiś
    > cylinderek do wymiany, urwane przewody. Wyje łożysko prawe tylne. Czas
    > by docisk sprzęgła wymienić. Do tego poza amortyzatorami i sprężynami
    > parę innych elementów zawieszenia. Plus korozja zaczyna tylne prawe
    > nadkole żreć. Jak się to zsumuje to remont przestaje być opłacalny bo
    > nie mam pewności że za rok czy dwa znów coś mechanicznie nie padnie.

    Jest czas że przestaje to być opłacale ale nie znaczy od razu że auto
    powiedzmy 10 lat tylko ze względu na wiek nadaje się tylko na złom. Jak
    braliśmy CEED'a to patrzyliśmy też na nowe i niby takie miało być ale jak
    cena nowego to 55 tyś a my 3 letnie z przebiegiem o ile pamiętam 25 tyś
    kupiliśmy za 36 tyś to rachunek jest prosty 20 tyś w kieszeni a auto jak
    nowe do tego z gwarancją, kupowaliśmy w carserwisie przy żwirki :) firma
    oddała dwie sztuki i obie zeszły w jeden dzień, do tego dodatkowe opony
    letnie (kupowaliśmy w zimie), 1 rok pełnej grwanacji extra od carserwisu,
    wszystke zaprawki lakiernicze (miałe lekkie wgniecenie parkingowe) w cenie
    zakupu i jeszcze coś czego nie pamiętam.

    Z ceną żarówki czy bez :)

  • 102. Data: 2014-01-29 10:32:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-29, o godz. 10:14:59
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > Jest czas że przestaje to być opłacale ale nie znaczy od razu że auto
    > powiedzmy 10 lat tylko ze względu na wiek nadaje się tylko na złom.

    Napisałem: "Po prostu w starym samochodzie zaczyna to być drogie w
    porównaniu do jego wartości" ;-)

> [...]
    > rok pełnej grwanacji extra od carserwisu, wszystke zaprawki
    > lakiernicze (miałe lekkie wgniecenie parkingowe) w cenie zakupu i

    Po 6-letnich doświadczeniach z busem marki KIA (kupiony nowy do firmy)
    straciłem zaufanie do tej marki. O ile Polonez zaczynał rdzewieć po
    wyjechaniu z fabryki to ten wynalazek rdzewiał już chyba na taśmie
    montażowej. No i przez 6 lat autoryzowany serwis nie był w stanie mi
    powiedzieć jak wymienić w aucie akumulator. Otwór do jego obsługi był
    mniejszy niż sam akumulator. Z oglądania wynikało że do wyjęcia
    akumulatora należy zdemontować silnik. Dobrze że go sprzedałem.
    Jeździ pod Rzeszowem jako karawan. ;-)

    > Z ceną żarówki czy bez :)

    Żarówka to materiał eksploatacyjny. Trza mieć albo zapłacić za nią.

    Zdrówko

  • 103. Data: 2014-01-29 11:10:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Napisałem: "Po prostu w starym samochodzie zaczyna to być drogie w
    > porównaniu do jego wartości" ;-)

    Z powyższego nie wynika, że w związku z tym przestaje się serwisować
    samochody stare.

  • 104. Data: 2014-01-29 14:17:56
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 08:41, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Nie muszę się przed tobą tłumaczyć, wiem ile mi zostawało % na koniec
    > dnia i wiem ile mam teraz.

    Pewnie że nie musisz, ale przecież to tylko zwykła dobrowolna wymiana
    myśli i uwag na temat, a nie jakiś przymus do czegoś.
    Pytałem dlatego bo często można się spotkać z przykładem fanatycznego
    zaślepienia reklamą. Znajomy kiedyś kupił jakieś ekstra drogie świece do
    swojego auta, no i zachwalania nad ich dobroczynnym oddziaływaniem i
    rozgłaszaniem tego wokół nie było końca. Miałem identyczne auto, i z
    ciekawości poprosiłem go żeby mi dał się przejechać swoim, z tymi
    świecami, niestety - zmuszony byłem skłamać że teraz jego auto to teraz
    prawdziwy szatan, a faktycznie to nie wyczułem żadnej różnicy.
    U ciebie aktualizacja wydaje się opłaciła, skoro możesz fizycznie
    zauważyć że mniej prądu jest zużywane na wykazie. I tak z ciekawości -
    jakiego rzędu jest to różnica w zużyciu prądu?

  • 105. Data: 2014-01-29 14:18:33
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 08:42, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Nie każdy chce root-ować telefon, ja mam stockowy soft.

    Po co zaraz rootować, miałem na myśli zmianę wyglądu poprzez jakąś
    nakładkę.

  • 106. Data: 2014-01-29 15:07:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    Nie było tematu co do wcześniejszej wypowiedzi, sorry.

    > U ciebie aktualizacja wydaje się opłaciła, skoro możesz fizycznie
    > zauważyć że mniej prądu jest zużywane na wykazie. I tak z ciekawości -
    > jakiego rzędu jest to różnica w zużyciu prądu?

    Wcześniej na koniec dnia statystycznie miałem ok 30-40% a obecnie mam 60-70%
    do tego jak pisałem mam unowocześniony soft od Samsunga, nowe drivery GFX,
    załatane dziury/luki systemowe, nowe oprogramowanie aparatu itd ...
    Z wad dotyczącej tylko mojego modelu to losowe opóznienie przy wybudzaniu ok
    3 sec ale mi to nie przeszkadza.

  • 107. Data: 2014-01-29 15:08:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Po co zaraz rootować, miałem na myśli zmianę wyglądu poprzez jakąś
    > nakładkę.

    Tylko po co zawalać ram :) a te co mi się podobają to wymagają root-a

  • 108. Data: 2014-01-30 13:09:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 09:55:16 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
    > cylinderek do wymiany, urwane przewody. Wyje łożysko prawe tylne. Czas
    > by docisk sprzęgła wymienić. Do tego poza amortyzatorami i sprężynami

    Taka kumulacja w *regularnie* serwisowanym samochodzie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 109. Data: 2014-01-31 15:57:46
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 15:07, Chris pisze:
> [...]
    > aparatu itd ...
    > Z wad dotyczącej tylko mojego modelu to losowe opóznienie przy
    > wybudzaniu ok 3 sec ale mi to nie przeszkadza.

    Czyli nie ulega wątpliwości że ta aktualizacja dała jakieś plusy. Ale
    nie zawsze tak musi być. Jak już wspominałem - moje dotychczasowe
    aktualizacje oprogramowania na różnych sprzętach nie dały żadnych
    zauważalnych zmian na lepsze.

  • 110. Data: 2014-01-31 15:58:12
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 15:08, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Tylko po co zawalać ram :) a te co mi się podobają to wymagają root-a

    Ale w tym wypadku jest możliwość powrotu do wyglądu i funkcjonalności
    oryginalnej. Moim zdaniem decydować sie na aktualizację producencką
    warto tylko wtedy gdy dotychczasowy soft nie działa dobrze.