  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 27 Oct 2009 12:24:39 +0000

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:17:09 +0100, paranoix napisał(a):

    > Outlook jest jedynym znanym mi programem z kalendarzem, który
    > współpracuje z Nokią PC Suite. Stąd moje nawiązanie do niego i pytanie o
    > alternatywy.
    >
    > A potrzebuję - tak jak napisałem w pierwszym poscie:
    > "darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny mógłby się
    > synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program -
    > zależy mi na automatyzacji procesu)"

    No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to
    miało mieć cel.
    Legalnego Outlooka można mieć - jak pisałem wielokrotnie - w przedziale
    50-100 zł bez żadnego problemu. Cena 50 zł jest ceną za jaką dziś można go
    kupić. Z wysyłką wliczoną. Stąd też było pytanie, czy nie stać cię na
    wydanie 50 zł na program który jest światowym standardem w tej dziedzinie,
    w zasadzie dla wszystkich telefonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel