  • 1. Data: 2009-07-15 09:10:52
    Temat: Jaki aparat wodoodporny do 10m ?
    Od: mlopaci <m...@g...pl>

    Poszukuję informacji o aparatach, które można zanurzyć na głebokość 10m,
    bez zakładania specjalnej obudowy. Jak na razie znalazłem dwa:
    CANON PowerShot D10
    OLYMPUS [mju:] TOUGH-8000

    Czy są jeszcze jakieś tego typu aparaty na rynku ?
    Czy ktoś ma któryś z tych aparatów i zechciałby podzielić się swoją
    opinią z ich używania ?

  • 2. Data: 2009-07-15 09:19:57
    Temat: Re: Jaki aparat wodoodporny do 10m ?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9139

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-07-15 16:00:58
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "mlopaci" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy są jeszcze jakieś tego typu aparaty na rynku ?
    > Czy ktoś ma któryś z tych aparatów i zechciałby podzielić się swoją opinią

    Popatrz na sea&sea.

    pzdr
    elm

  • 4. Data: 2009-07-15 18:39:32
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > CANON PowerShot D10

    Są różne ale ten jest najnowszy
    i daje najlepsze zdjecia.
    Nie wiem czy testy robili tacy co sie znaja
    ale efekty przemawiaja na korzysc D10 ewidentnie.
    Nie jest to oczywiscie lustrzanka
    wsadzona w obudowe za
    ponad 6000zł ale jakosc zdjec jest OK!

    Ujmując inaczej...