  • 1. Data: 2009-07-15 08:23:43
    Temat: koniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdego
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    Prawdziwie trójwymiarowy aparat:
    http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomosc
    .html

    te wszystkie nasze lustra niedługo trafią do kosza :)

  • 2. Data: 2009-07-15 08:27:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Howk pisze:
    > Prawdziwie trójwymiarowy aparat:
    > http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomosc
    .html

    > te wszystkie nasze lustra niedługo trafią do kosza :)

    No, ciekawe czy się uda pokonać masę krytyczną. Od lat promuję
    stereoskopię gdzie się da, każdy popatrzy, pozachwyca się i koniec.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-07-15 08:44:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    .html

    > No, ciekawe czy się uda pokonać masę krytyczną. Od lat promuję
    > stereoskopię gdzie się da, każdy popatrzy, pozachwyca się i koniec.

    Janko gwarantuję Ci że w chwili kiedy do masowej produkcji wejdą
    monitory 3D takiebez okularow i innych badziewi i będą w cenie do
    1500zł. Fotografia 3D błyskawicznie się upowszechni. Teraz to jest
    bez sensu odrobinę. Podobnie popularne jak oglądanie slajdów na
    rzutniku ;-)

    Roger

  • 4. Data: 2009-07-15 08:45:46
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    .html

    > No, ciekawe czy się uda pokonać masę krytyczną. Od lat promuję
    > stereoskopię gdzie się da, każdy popatrzy, pozachwyca się i koniec.

    To jeszcze nie to.
    Ten "Prawdziwie trójwymiarowy aparat" do podglądu zdjęcia wykorzystuje
    wyświetlacz już tylko 2D.

    No i:
    - jak zrobić papierową odbitkę 3D rozmiaru choćby pocztówkowego?
    - jak w warunkach domowych wyświetlić obraz 3D jakości i wielkości slajdu?

    Ale może jednak się przyjmie jako coś pośredniego między zdjęciem 2D a
    filmem? Zwłaszcza, że taki kompakt (ze swymi ograniczeniami dotyczącymi
    możliwości spłycania GO) zyskuje inny sposób separacji planów
    zdjęciowych, i to bardziej zgodny z ludzkim postrzeganiem niż spłycanie
    głębi w obrazie 2D.

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-07-15 08:52:33
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Howk wrote:
    > Prawdziwie trójwymiarowy aparat:
    > http://technowinki.onet.pl/1,356,2008368,1,wiadomosc
    .html

    > te wszystkie nasze lustra niedługo trafią do kosza :)

    jakie to 3D? takie samo jak teraz... 3D to będzie wtedy jak będę mógł
    zajrzeć za fotografowany obiekt...

    Do tego fuji mogli dorobić jeszcze uśmiechniętą szyderczo mordkę - by
    fajnie wyglądał :)

  • 6. Data: 2009-07-15 08:57:10
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    koniec fotografii czarno-bialej - kolorowe zdjecie w cenie dla kazdego.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 7. Data: 2009-07-15 10:26:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > - jak zrobić papierową odbitkę 3D rozmiaru choćby pocztówkowego?

    Papier się nie liczy, papier jest już passe :)

    > - jak w warunkach domowych wyświetlić obraz 3D jakości i wielkości slajdu?

    Wielkość slajdu to może nie od razu, ale na początek prosty lcd kilka
    cali z mikrorastrem. Prosty do zrobienia oczywiście jak się ma fabrykę
    lcd :)
    Do tego plugin ''plasterkujący'' zdjęcia i można się cieszyć nowym.

    Pośrednio to jest animowany gif:
    http://www.genesis.net.pl/uploads/post-33-1079375433
    .gif

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię ciszę i spokój; marzę o małym domku pomiędzy cmentarzem, a kostnicą/

  • 8. Data: 2009-07-15 10:32:21
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Pośrednio to jest animowany gif:
    > http://www.genesis.net.pl/uploads/post-33-1079375433
    .gif

    Zły link - zamienia się na:

    http://www.genesis.net.pl/blad/error.jpg

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 9. Data: 2009-07-15 11:07:11
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Papier się nie liczy, papier jest już passe :)

    Oj nie wiem, czy przypadkiem popularyzacja cyfry, połączona z ignorancją
    komputerową (pliki kasować umiem, ale zdjęcia?) nie podbija ilości
    zamawianych odbitek :-)

> [...]
    > lcd :)
    > Do tego plugin ''plasterkujący'' zdjęcia i można się cieszyć nowym.

    W porównaniu do slajdu to onanizm :-)

    > Pośrednio to jest animowany gif:
    > http://www.genesis.net.pl/uploads/post-33-1079375433
    .gif

    Jakiś troll tylko wyskakuje, ale się nie rusza :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-07-15 11:07:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
    .gif

    > Zły link - zamienia się na:
    >
    > http://www.genesis.net.pl/blad/error.jpg

    A to lipa.
    Trzeci od góry:
    http://www.genesis.net.pl/index.php?act=ST&f=33&t=36
    314

    Albo tu oparty już na flaszce:
    http://www.anaglify.online-pl.com/?tag=stereoskopia

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porozmawiałbym o wpływie yao na klesyndrony prostopadłe, ale nie mam z
    kim.../