  • 1. Data: 2009-07-14 13:26:09
    Temat: [Foto] Kilka starych blach ...
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Witam,

    Jako, że temat przeszedł bez echa (nie zauważyłem aby ktoś sie chwalił
    zdjęciami). Tak postanowiłem pokazać kilka amatorskich wprawek:

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow

    Proszę o komentarz i zad do cięgów nadstawiam :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2009-07-14 13:34:20
    Temat: Re: [Foto] Kilka starych blach ...
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Yans van Horn napisał(a):
> [...]
    >
    > http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow

    > Proszę o komentarz i zad do cięgów nadstawiam :-)

    Piękny Peugeot z Rodzinką :-)
    Tylko pogoda Ci nie dopisała.
    Trochę ciemne i blade te zdjęcia jak na mój gust. Może trzeba było do
    B&W sprowadzić?

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-07-14 18:31:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow

    > Proszę o komentarz i zad do cięgów nadstawiam :-)

    zdjęcia jak zdjęcia reporterka. Szkoda, że nie miałem okazji zobaczyć na
    własne oczy własnie nie zdołowałes :)
    A zad to ja bym nadstawil chyba za to cos:
    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow#5353196674314888370
    nie wiem co jest w tych kdzyałtach ale sciska mnie w gardle jak patrze
    na te cudenska.

    Roger

  • 4. Data: 2009-07-14 20:29:59
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Yans van Horn wrote:
> [...]
    >
    > Jako, że temat przeszedł bez echa (nie zauważyłem aby ktoś sie chwalił
    > zdjęciami). Tak postanowiłem pokazać kilka amatorskich wprawek:

    zdjęcie może nie tak dobre, ale samochód równie zacny. I dopuszczony do
    ruch - zdjęcie zrobione na ulicy!

    http://b.kozicki.pl/album/slides/IMGP7050.html

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2009-07-14 21:42:33
    Od: "andy_o" <z...@g...pl>

    Od siebie również dodam kilka wprawek:
    http://picasaweb.google.com/osiak.andrzej/RajdKrakow
    #

    pozdrawiam,
    andrzejo

  • 6. Data: 2009-07-15 09:09:59
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Roger from Cracow wrote:
    > http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow#5353196674314888370
    > nie wiem co jest w tych kdzya?tach ale sciska mnie w gardle jak patrze
    > na te cudenska.

    Osobiście, wolałbym tę Panią :-)

    http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow#slideshow/5353196194222999634

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 7. Data: 2009-07-15 09:18:03
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    John Smith wrote:

    ochodow

    > Piękny Peugeot z Rodzinką :-)
    > Tylko pogoda Ci nie dopisała.

    Było lekko deszczowo i mgliście, ale to akurat może i dobrze. W ostrymi
    słońcu samochody wygłądały by MZ gorzej. Za duża dynamika scen,
    zwłaszcza na chromach itp.

    > Trochę ciemne i blade te zdjęcia jak na mój gust.

    A z ciekawości na jakim monitorze je oglądasz ? (Kalibrowany?). U mnie
    na S-IPS philipsa wydają się wyglądać naturalnie.

    > Może trzeba było do B&W sprowadzić?

    Z B&W jeszcze nie eksperymentowałem. Narazie chce wypracować odpowiedni
    proces od raw'a do gotowego produktu.

  • 8. Data: 2009-07-15 09:19:59
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Osobiście, wolałbym tę Panią :-)
    >
    > http://picasaweb.google.com/Marcin.Bazarnik/KilkaSam
    ochodow#slideshow/5353196194222999634

    osobiście zdecydowanie wolałbym ten samochód od każdej pani :)
    stary już jestem chyba i dostrzegam piękno gdzieś indziej niż Ty ;)

    Roger

  • 9. Data: 2009-07-15 09:27:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Yans van Horn napisał(a):
    > A z ciekawości na jakim monitorze je oglądasz ? (Kalibrowany?). U mnie
    > na S-IPS philipsa wydają się wyglądać naturalnie.

    Monitor niekalibrowany, ale nie czepiam się tego, że Twoje zdjęcia
    kłamią, tylko tego że nie kłamią :-) Mówię o moim guście, wolałbym
    widzieć te samochody w pełnym blasku.

    > Z B&W jeszcze nie eksperymentowałem. Narazie chce wypracować odpowiedni
    > proces od raw'a do gotowego produktu.

    Mówię o tym, że (znów: na mój gust) samochody wypadły blado. Ja bym
    dążył do podniesienia kontrastu (ogólnego, lokalnego, krawędzi - nie
    wnikam) a to chyba łatwiej wykonać bezkarnie właśnie w domenie B&W, bez
    ryzyka kiereszowania koloru (którego na tych zdjęciach i tak za dużo nie
    ma).

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-07-15 09:28:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    ochodow#slideshow/5353196194222999634

    > osobi?cie zdecydowanie wola?bym ten samochód od ka?dej pani :)
    > stary ju? jestem chyba i dostrzegam piekno gdzie? indziej ni? Ty ;)

    Albo jesteś bardziej wybredny i nie podobają Ci się przygarbione
    hostessy :-)

    --
    Mirek