  • 1. Data: 2009-07-14 10:28:15
    Temat: Softbox składany
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Gdzie mogę kupić softbox składany z mocowaniem typu bowens.
    Rozmiar jakieś 60x60 max 90x90, kwadrat lub prostokąt (o zbliżonym
    rozmiarze) albo oktagonalny.

    Elfo ma kilka składanych softboxów ale nie to mocowanie, chyb że jest
    jakaś przejściówka??

    Są softboxy EzyBox ale nigdzie nie widzę informacji by te sprzedawane w
    Polsce miały możliwości mocowania bowens no i rozmiary jakie znalazłem
    to 40x40

    Za pomoc z góry dziękuję

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-07-14 11:35:52
    Temat: Re: Softbox składany
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Gdzie mogę kupić softbox składany z mocowaniem typu bowens.
    > Rozmiar jakieś 60x60 max 90x90, kwadrat lub prostokąt (o zbliżonym
    > rozmiarze) albo oktagonalny.
    -----------------------
    Udaj się na dominujący portal aukcyjny i tam znajdziesz bez problemu.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2009-07-14 11:50:12
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Stopa pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > -----------------------
    > Udaj się na dominujący portal aukcyjny i tam znajdziesz bez problemu.

    uuuu - jak błyskotliwa odpowiedź, myślisz gdybym znalazł taki na allegro
    to bym tu pisał

    proszę masz tu linka do zapytania softbox składany:

    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=softbox
    +sk%C5%82adany

    a tu masz jedyny rozsądny jaki znalazłem ale i rozmiar i mocowanie nie te

    http://www.allegro.pl/item687244408_reporterski_zest
    aw_z_softbox_em_na_lampe_aparatowa.html

    na ebayu niestety nie kupuję

    Ariusz

  • 4. Data: 2009-07-14 12:01:49
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    On 14 Lip, 12:28, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Są softboxy EzyBox ale nigdzie nie widzę informacji by te sprzedawane w
    > Polsce miały możliwości mocowania bowens no i rozmiary jakie znalazłem

    Po pierwsze Elfo oferuje swoje sobole z mocowaniem jakim-tam-sobie-
    zamarzysz.
    Po drugie na tym Allegro to chyba mocno starałeś się niczego nie
    znaleźć - podpowiedź: wpisz "softbox" i naciśnij "szukaj"
    Po trzecie - jeśli jednak uprzesz się, by niczego nie znaleźć na
    aledrogo, to zostają jeszcze strony firm takich jak quantuum,
    funsports, eltec i milionpięćsetstodziewięćset innych firm
    handlujących tanimi, chińskimi wynalazkami, które w 99% wyposażone są
    w mocowanie Bowensa.

  • 5. Data: 2009-07-14 12:15:24
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czornyj pisze:

> [...]
    > funsports, eltec i milionpięćsetstodziewięćset innych firm
    > handlujących tanimi, chińskimi wynalazkami, które w 99% wyposażone są

    Softbox składany, a softbox który można złożyć to różnica tych
    pierwszych jest sporo, za to dzięki za info, że elfo produkuje z
    mocowaniem bowens - zaraz to sprawdzę.

    Ariusz

  • 6. Data: 2009-07-14 12:21:34
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

> [...]
    > to bym tu pisał
    >
    > proszę masz tu linka do zapytania softbox składany:

    -------------------
    No nie rób jaj: http://www.allegro.pl/search.php?string=softbox

    (wszystkie, lub prawie wszystkie, są składane).

    > a tu masz jedyny rozsądny jaki znalazłem ale i rozmiar i mocowanie nie te
    >
    > http://www.allegro.pl/item687244408_reporterski_zest
    aw_z_softbox_em_na_lampe_aparatowa.html
    -------------------------
    Ale se wybrałeś... to już chińszczyzna lepsza od tego pokraki, choćby taki:
    http://www.allegro.pl/item683089443_profesjonalny_so
    ftbox_60x60_cm_quantuum_fvat.html

  • 7. Data: 2009-07-14 12:33:40
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Softbox składany, a softbox który można złożyć to różnica tych
    > pierwszych jest sporo, za to dzięki za info, że elfo produkuje z
    > mocowaniem bowens - zaraz to sprawdzę.

    Nie wiem czy coś się nie zmieniło, ale sobole z którymi miałem
    doczynienia - elfo-nie-elfo - należą raczej do grupy, która "da się
    złożyć" - trzeba nawlec pokrowiec na pręty, a następnie powtykać je w
    pierścień mocujący i jest to ogólnie dość upierdliwe. Takich dużych,
    które składają się - myk-myk - jak parasolka jeszcze nie widziałem.

  • 8. Data: 2009-07-14 13:46:39
    Od: Piotr <p...@g...com>

    > na ebayu niestety nie kupuję

    Ale dlaczego "niestety nie kupujesz"?
    Jak masz konto na ebay.pl, to ten sam login działa na ebay.co.uk
    Bowens to angielska firma i tam na pewno znajdziesz. Z UK wysyłają do
    Polski bez problemów.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 9. Data: 2009-07-14 21:18:31
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czornyj pisze:
> [...]

    oczywiście chodziło o to że tych drugich, które można złożyć jest sporo,
    a tych składnych nie ma zbyt wiele

> [...]
    > pierścień mocujący i jest to ogólnie dość upierdliwe. Takich dużych,
    > które składają się - myk-myk - jak parasolka jeszcze nie widziałem.

    Właśnie o tą upierdliwość mi chodzi. Miałem okazję składać i rozkładać
    kilka razy jeden z tańszych softboxów (producenta nie pamiętam) niestety
    było to tak wkurzające, że teraz nie chcę takiego softboxa.

    Na szczęście albo i nieszczęście bo jak mówią papier wszystko przyjmie i
    wg niektórych sprzedawców softobxy oktagonalne quantuum dją się szybko
    składać i rozkładać... ile w tym prawdy przekonam się niebawem.

    Ariusz