  • 11. Data: 2010-08-09 16:46:36
    Temat: Re: Jaki ZU
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d80b7266-2c94-4c2e-b14a-3f40a1e44480@f6g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On Aug 9, 11:30 am, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
    [...]
    > Chciałeś zaszpanować, czy dowiedzieć się czegoś ?
    >Dowiedzieć się, przeca nie mówię że kupuję auto i potrzebuje je
    >ubezpieczyć.
    >Oczywiście już jakiś troll o kryptonimie Benny się musiał doczepić.

    Jasnie pan przeczyta co oznacza skrot ZU w internecie, pozniej moja pierwsza
    odpowiedz, a na koncu puknie sie w glowe.

  • 12. Data: 2010-08-09 17:06:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 07:23:47 -0700 (PDT), mw napisał(a):

    > Potrzebuję ubezpieczyć auto, i pytam jaką szanowni grupowicze by
    > polecali, bazując na swoich przeżyciach, i odczuciach.

    Brawo Jasiu. Rozwijasz się, to się ceni.
    Wyduś z siebie jeszcze jakie to ma być ubezpieczenie (OC czy pełne) i jaki
    rejon. A najlepiej jeszcze markę auta i wtedy będziesz mógł po raz pierwszy
    dzisiaj uczciwie liczyć na sensowną odpowiedź.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-08-09 17:57:56
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 9, 5:06 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > rejon. A najlepiej jeszcze markę auta i wtedy będziesz mógł po raz pierwszy
    > dzisiaj uczciwie liczyć na sensowną odpowiedź.
    Pełne, a wozidełko to Skoda Fabia.

  • 14. Data: 2010-08-09 19:13:35
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 9, 4:46 pm, "Beny" <s...@s...pl> wrote:
    [...]
    > Jasnie pan przeczyta co oznacza skrot ZU w internecie, pozniej moja pierwsza
    > odpowiedz, a na koncu puknie sie w glowe.

    A teraz przeczytaj moją pierwszą wypowiedź i zastanów się w jaki
    sposób udało Ci się wpasować standardowe oznaczenie ZU w ten kontekst.

  • 15. Data: 2010-08-09 20:25:51
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    >A teraz przeczytaj moją pierwszą wypowiedź i zastanów się w jaki
    >sposób udało Ci się wpasować standardowe oznaczenie ZU w ten kontekst.

    Tak trudno samodzielnie wpasować ? Musialem podpowiadac...

    "Hej
    Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU(zwykłemu użytkownikowi)
    byście polecili?"

  • 16. Data: 2010-08-09 22:51:24
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...

    >Właśnie się zastanawiam, porównywanie składek ma średni sens, chodzi o
    >wybranie takiej o której są w miarę dobre opinie.

    Gdybyś zadał sobie minimum trudu przed napisaniem posta i zadał to samo
    pytanie panu Google, dowiedziałbyś się, że nie istnieje coś takiego jak
    najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe, czy nawet takie z "dobrymi
    opiniamii".
    Na temat każdego znajdziesz dziesiątki opinii negatywnych i pozytywnych.
    Opinii mocno subiektywnych. Np. jeden ucieszy się z wypłaty 1000zł za
    porysowaną maskę, błotnik i zderzak w starym struclu, którego i tak nie
    będzie naprawiał, drugi będzie psioczył na 2000zł za takie samo uszkodzenie
    w nowym samochodzie.
    Ta sama firma będzie raz sprawna i konkretna, w innym przypadku będzie
    odwlekać i mącić jak się tylko da. Wszystko zależy od oddziału,
    rzeczoznawcy, humoru kierownika, czy to początek/koniec okresu
    rozliczeniowego i tysiąca innych czynników.
    Nawet jak przeczytasz, że firma1 ma 10 negatywnych opinii, a firma2 20, to i
    tak niewiele Ci to powie, bez wiedzy jaki to jest odsetek wszystkich
    ubezpieczonych w danej firmie.
    W Polsce jeździ ok. 15 mln samochodów. Ile osób wyrazi swoje zdanie w tym
    wątku? Niech będzie 100. Wg Ciebie na ile będzie to obiektywna ocena?

    Nawet jeżeli dostaniesz 100 odpowiedzi w stylu: "firmaX wypłaciła mi całe
    odszkodowanie w tydzień i jest super", to w przypadku problemów powołasz się
    na te opinie, czy zajrzysz do OWU/ustawy/itp. i dowiesz się, do czego tak
    naprawdę jest zobowiązany ubezpieczyciel?

    Kiedy wreszcie ludzie zrozumieją, że nie istnieje coś takiego jak najtańsza
    i najlepsza firma ubezpieczeniowa?
    Dla każdego przypadku należy wziąć w łapę kalkulator, ściągnąć OWU i sobie
    policzyć/wybrać.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 17. Data: 2010-08-09 23:30:51
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?

    Allianz Direct

  • 18. Data: 2010-08-10 00:24:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Hej
    Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?

    Na ten moment PZU.

    Jurand.

  • 19. Data: 2010-08-10 10:32:14
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 9 Sie, 10:38, mw <m...@g...com> wrote:
    > Hej
    > Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?
    >
    > Pozdrawiam

    Dowolne, bowiem każda firma ubezpieczeniowa (nie tylko te samochodowe,
    ale wszystkie ubezpieczalnie) składają się tak naprawdę tylko z dwóch
    działów, reszta to kosmetyka i kwestia nazewnictwa.
    Dział 1: Dział Pozyskiwania Składek
    Dział 2: Dział Odmowy Wypłat Odszkodowań

    W związku z powyższym wszystko jedno co wybierzesz/wybierz
    najtańsze ;-)

  • 20. Data: 2010-08-10 11:00:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mw

    > Właśnie się zastanawiam, porównywanie składek ma średni sens, chodzi o
    > wybranie takiej o której są w miarę dobre opinie.

    Nie obraź się, ale Twoje pytanie jest idiotyczne. Gdyby była jedna,
    najlepsza ubezpieczalnia, to zostałoby to ogłoszone i wszyscy by się tam
    ubezpieczyli. Jak chcesz najtańszą to wyślij zapytanie do wszystkich
    jakie znajdziesz i wybierz tą, gdzie wyjdzie najtaniej DLA CIEBIE. Jeśli
    chcesz najlepszą to wybierz jakąś dużą i niezbyt tanią, mniejsza szansa,
    że będzie kantować na odszkodowaniach.

    --
    ignorance is bliss