  • 1. Data: 2010-08-08 14:51:27
    Temat: Forum Volksvagen.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Poszukiwane solidne forum Volkswagena.
    Kiedyś próbowałem założyć grupę dyskusyjną pl.misc.samochody.vw ale
    serwery newsów ją odrzuciły.
    Co więc panowie polecacie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-08 18:13:00
    Temat: Re: Forum Volksvagen.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-08-08 14:51, Endriu pisze:
    > Poszukiwane solidne forum Volkswagena.
    > Kiedyś próbowałem założyć grupę dyskusyjną pl.misc.samochody.vw ale
> [...]

    http://forum.vw-passat.pl/forum.php

    WW

  • 3. Data: 2010-08-08 18:17:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Endriu

    > Poszukiwane solidne forum Volkswagena. Kiedyś próbowałem założyć grupę
    > dyskusyjną pl.misc.samochody.vw ale serwery newsów ją odrzuciły.
    > Co więc panowie polecacie.

    Po co Ci forum VW, przecież one się wcale nie psują...

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-08 20:41:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    A jakiego bo obecnie to juz chyba kazdy model ma swoja dydykowana grupe,
    takie polo ma nawet dwie duze grupy.

    IMO na serwerach news juz sie nic nie oplaca zakladac bo wiekszosc sie
    poprzenosila na serwery umieszone na stronach.
    Nie wiem jak teraz, ale kiedys to trzeba bylo przeprowadzac glosowanie nad
    powstaniem nowej grupy news.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-08-08 22:00:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > IMO na serwerach news juz sie nic nie oplaca zakladac bo wiekszosc sie
    > poprzenosila na serwery umieszone na stronach.

    Serwer umieszczony na stronie? Cóż to za fascynujące urządzenie?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-08 22:08:40
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    to pisze:
    > begin Adam Szewczak

    > Serwer umieszczony na stronie? Cóż to za fascynujące urządzenie?

    O prosze - tu jest nawet kilka:
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wikim
    edia_Paris_servers_front_1218_144219X.jpg&filetimest
    amp=20060713145319

    m.

  • 7. Data: 2010-08-08 22:50:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > begin Adam Szewczak

    > Serwer umieszczony na stronie? Cóż to za fascynujące urządzenie?
    >
    > --

    Tia. A scislej mialem na mysli grupy dyskusyjne umieszczone jako strony
    www, chyba sie nie pomyle jak je nazwe fora internetowe ?

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-08-08 22:52:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Giżyński

    > O prosze - tu jest nawet kilka:
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?
    title=Plik:Wikimedia_Paris_servers_front_1218_144219
    X.jpg&filetimestamp=20060713145319

    To nie są serwery tylko zdjęcia serwerów. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-08 22:54:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > Tia. A scislej mialem na mysli grupy dyskusyjne umieszczone jako
    > strony
    > www, chyba sie nie pomyle jak je nazwe fora internetowe ?

    To są fora dyskusyjne, po prostu. ;) Zwyczajowo przyjęło się, że:

    - listy dyskusyjne umożliwiają dyskusję via mail
    - grupy dyskusyjne umożliwiają dyskusję via news
    - fora dyskusyjne umożliwiają dyskusję via www

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-08-09 10:55:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Endriu

    > Po co Ci forum VW, przecież one się wcale nie psują...

    Ale gdzies trzeba szukac porady na temat brewek i wydechow Remus z allegro.
    ;)

    Pozdrawiam
    Kamil