  • 1. Data: 2011-08-30 20:46:51
    Temat: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: "Piotr W." <"piowolt[*wytnijto*]"@wp.pl>

    Witam, przejeżdżałem w necie ofertę dostępna w sklepach ale nie chce
    eksperymentować, wiec jeśli ktoś ma doświadczenia z tunerami DVB-T (ja
    myślę póki co o hybrydzie cyfra/analog), proszę o podzielenie się
    wrażeniami co do konkretnego urządzenia.

    DO tej pory używam analogowego WinFast TV2000 XP EXPERT i jestem bardzo
    zadowolony ale czas przesiąść się na sygnał cyfrowy bo już leci w eterze.

    W zasadzie zainteresowały mnie dwa.

    1. GigaByte U8300 HDTV USB Hybrydowy MPEG4
    http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=17855

    2. Leadtek WinFast DTV Dongle H USB 2.0

    http://www.komputronik.pl/product/53413/Sprzet_kompu
    terowy/Podzespoly_PC/Leadtek_WinFast_DTV_Dongle_H_US
    B_2_0.html

    Z racji sentymentu do dotychczasowego analogowego WinFasta 2000 XP
    skłaniam się ku drugiemu.

    W GigByte nie widzę np. na pilocie sterowania teletextem.

    Piotr W.

  • 2. Data: 2011-08-30 21:14:24
    Temat: Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotr W. pisze:

> [...]
    >
    > 2. Leadtek WinFast DTV Dongle H USB 2.0
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/53413/Sprzet_kompu
    terowy/Podzespoly_PC/Leadtek_WinFast_DTV_Dongle_H_US

    To ja standardowo dopytam o funkcje magnetowidu. :-)
    Nie chciałbym się zdziwić i nie mieć możliwości nagrywania obrazu do
    divxa a dźwięku do mp3.

  • 3. Data: 2011-08-30 23:41:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr W." j3ji84$r1v$...@n...onet.pl

    > eksperymentować, wiec jeśli ktoś ma doświadczenia z tunerami DVB-T (ja

    A ja szukam DVB-T/DVB-C w jednym -- na USB.
    Postawiłbym to na netbooku stojącym w innym mieszkaniu,
    gdzie jest kablówka. :) Netbook oczywiście posłużyłby jako router. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-31 14:23:50
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j3ju5l$obh$...@i...gazeta.pl,
    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> nastukał:
    > A ja szukam DVB-T/DVB-C w jednym -- na USB.
    > Postawiłbym to na netbooku stojącym w innym mieszkaniu,
    > gdzie jest kablówka. :) Netbook oczywiście posłużyłby jako router. :)

    jak znajdziesz coś z dvb-c dawaj znać, ja też chętnie kupię.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-08-31 17:41:06
    Od: "Piotr W." <"piowolt[*wytnijto*]"@wp.pl>

    W dniu 2011-08-31 16:23, VSS pisze:

    > jak znajdziesz coś z dvb-c dawaj znać, ja też chętnie kupię.

    Te które podałem w linkach dekodują sygnał MPEG-2 i MPEG-4 wiec czy to
    będzie sygnał z anteny czy z kabla nie ma chyba znaczenia.
    Spokojnie do kablówki można je używać.

    Piotr W.

  • 6. Data: 2011-08-31 18:09:30
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > A ja szukam DVB-T/DVB-C w jednym -- na USB.
    > Postawiłbym to na netbooku stojącym w innym mieszkaniu,
    > gdzie jest kablówka. :) Netbook oczywiście posłużyłby jako router. :)

    Netbook może być za słaby na USB-dongla TV. Tam wymagania są - procesor
    klasy co najmniej 1800 MHz Pentium 3. W netbooku masz atoma
    jednordzeniowego. Atomy 2 rdzeniowe 1,6 Mhz jakoś sobie radzą ale tak
    sobie. A już napewno taki USB TV na atomie nie nagra ci filmu np 720p tylko
    zwykły MPEG2.
    Do nagrywania lepiej rozważyć jakiegoś PVR z modułem tunera DVB-T/C. Sa już
    takie.
    Ale biora prądu 18-20W i nie trzeba na noc zostawiać włączonego komputera.

  • 7. Data: 2011-08-31 20:42:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gil" napisał:

    > Netbook może być za słaby na USB-dongla TV. Tam wymagania są - procesor
    > klasy co najmniej 1800 MHz Pentium 3.

    To jakaś wersja dla overclockerów? Bo najszybsze Pentium 3 miało nominalnie
    1400 MHz.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-08-31 20:58:59
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j3m6av$gcd$1@inews.gazeta.pl...
    > To jakaś wersja dla overclockerów? Bo najszybsze Pentium 3 miało
    > nominalnie 1400 MHz.
    > JoteR

    No tak, masz rację. Minimalne wymagania dla np. WinFast DTV Dongle mini jest
    Pentium IV.

  • 9. Data: 2011-08-31 22:35:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr W." j3lrng$uqf$...@n...onet.pl

    > Te które podałem w linkach dekodują sygnał MPEG-2 i MPEG-4 wiec czy to będzie
    sygnał z anteny czy z kabla nie ma chyba znaczenia.
    > Spokojnie do kablówki można je używać.

    Nie chcę bijatyki -- zasięgałem w tej sprawie języka i w 100%
    jest jasna odpowiedź: tuner bez DVB-C nie pociągnie z kablówki.

    A jak jest -- nie wiem, ale ci, którzy zajmują się telewizją
    i tunerami mówią zgodnie -- do kablówki musi być DVB-C, chyba
    że kablówka jakaś dziwna i ma DVB-T. Dipol (operujący kablówką
    na moim osiedlu) wyraźnie powiedział mi, że tuner z DVB-T, ale
    bez DVB-C nie pociągnie! To samo mówią sprzedawcy tunerów.

    I ja wierzę tym ludziom. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-08-31 22:47:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gil" j3ltdj$4n1$...@n...onet.pl

    > Netbook może być za słaby na USB-dongla TV. Tam wymagania są - procesor klasy co
    najmniej 1800 MHz Pentium 3. W netbooku masz
    > atoma jednordzeniowego. Atomy 2 rdzeniowe 1,6 Mhz jakoś sobie radzą ale tak sobie.

    To zagrożenie tez biorę pod uwagę. :) Mam w odwodzie ;) i notebook
    z dwurdzeniówką T7300 chodzącą na 2 GHz z którego teraz stukam,
    i którego chętnie zastąpiłbym jakimś tanim notebookiem z USB3,
    HDMI, FullHD, RAMką 8/16 GiB, i5/i7...

    > A już napewno taki USB TV na atomie nie nagra ci filmu np 720p tylko zwykły MPEG2.

    -=-

    Ważne jest ogólne obciążenie takiego atomika -- jeśli wywali
    się niepotrzebne :) obciążniki, może pociągnąć HD. Ponoć
    (Intelowcy tak twierdzą) FHD nie pociągnie na pewno.

    > Do nagrywania lepiej rozważyć jakiegoś PVR z modułem tunera DVB-T/C. Sa już takie.
    Ale biora prądu 18-20W i nie trzeba na noc
    > zostawiać włączonego komputera.

    Musi być zarządzalne zdalnie po ,,internecie''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'