  • 1. Data: 2011-08-30 16:23:48
    Temat: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: nolina <n...@g...pl>

    Witam
    Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
    miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
    zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.

  • 2. Data: 2011-08-30 18:34:51
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
> [...]
    > miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
    > zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.

    Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)

  • 3. Data: 2011-08-30 18:37:21
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
> [...]
    > miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
    > zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
    BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.

  • 4. Data: 2011-08-30 18:55:05
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

    > Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
    Gwarancja realizowana jest przez sklep :)

  • 5. Data: 2011-08-30 18:55:58
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

    > BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
    05 parametr SMART wynosi ponad 2000.

  • 6. Data: 2011-08-30 19:26:52
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.

    Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów
    SMART.

    /do autora wątku/
    A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
    bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
    wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
    po miesiącu...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2011-08-30 19:33:57
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-30 20:55, nolina wrote:

    > Gwarancja realizowana jest przez sklep :)

    Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.
    Producent gwarancje.

  • 8. Data: 2011-08-30 20:22:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    > zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je

    Czyli jednak naprawiają.
    Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
    Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
    fabrycznie naprawiany itp itd.
    Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-08-30 20:34:04
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
    > fabrycznie naprawiany itp itd.
    > Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

    No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
    nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
    on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
    odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.

  • 10. Data: 2011-08-30 20:35:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafał Łukawski" napisał:

    > Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.

    Twój nie realizuje gwarancji? Zaczynam współczuć twoim klientom.

    JoteR