-
1. Data: 2011-08-30 16:23:48
Temat: serwis gwarancyjny Seagate
Od: nolina <n...@g...pl>
Witam
Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
-
2. Data: 2011-08-30 18:34:51
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
> Witam
> Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
> miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
> zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
-
3. Data: 2011-08-30 18:37:21
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
> Witam
> Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
> miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
> zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
-
4. Data: 2011-08-30 18:55:05
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>
Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):
> Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
Gwarancja realizowana jest przez sklep :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2011-08-30 18:55:58
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>
Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):
> BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
05 parametr SMART wynosi ponad 2000.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2011-08-30 19:26:52
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Michal Kawecki <k...@o...px>
Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):
> On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
>> Witam
>> Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
>> miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
>> zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
> BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów
SMART.
/do autora wątku/
A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
po miesiącu...
--
M. [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
ecki
-
7. Data: 2011-08-30 19:33:57
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
On 2011-08-30 20:55, nolina wrote:
> Rafał Łukawski<r...@l...pl> napisał(a):
>
>> Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
> Gwarancja realizowana jest przez sklep :)
Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.
Producent gwarancje.
>
--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
-
8. Data: 2011-08-30 20:22:35
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
> wymieniają na sprawne.
Czyli jednak naprawiają.
Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
fabrycznie naprawiany itp itd.
Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).
Pozdrawiam.
--
Irokez
-
9. Data: 2011-08-30 20:34:04
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: Michal Kawecki <k...@o...px>
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):
> Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
> news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
>
>> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
>> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
>> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
>> wymieniają na sprawne.
>
> Czyli jednak naprawiają.
> Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
> Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
> fabrycznie naprawiany itp itd.
> Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).
No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.
--
M. [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
ecki
-
10. Data: 2011-08-30 20:35:49
Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Rafał Łukawski" napisał:
>>> Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
>> Gwarancja realizowana jest przez sklep :)
> Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.
Twój nie realizuje gwarancji? Zaczynam współczuć twoim klientom.
JoteR