  • 1. Data: 2011-08-30 06:55:07
    Temat: Jakie urządzenie wielofunkcyjne z WiFi ?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Miałem Brothera DCP585CW i poza tym, że wolny, to byłem zadowolony.
    Niestety dwa miesiące po gwarancji się zepsuł i nie drukuje czarnego.
    Jaki kombajn do drukowania, skanowania i kopiowania warto kupić do
    domu/małego biura? Myślę o laserowym, ale nie wiem, jak potem trzepnie
    mnie po kieszeni wymiana tonerów.
    Mogę na to przeznaczyć do 1200-1400 zł.
    Musi mieć łączność bezprzewodową np. WiFi.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-08-30 12:37:32
    Temat: Re: Jakie urządzenie wielofunkcyjne z WiFi ?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie po kieszeni wymiana tonerów.
    > Mogę na to przeznaczyć do 1200-1400 zł.
    > Musi mieć łączność bezprzewodową np. WiFi.

    Wielu się zdziwi, ale zaproponuję atramentowego Lexmarka. 3 grosze za stronę
    mono jest nawet laserem nie do pobicia. Urządzenia mają dość wyraźną
    specyfikę biurową. Dobry i szybki czarny oraz przeciętny kolor.

  • 3. Data: 2011-08-30 14:01:31
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Moje pierwsze 3 drukarki były od Lexmarka, ale się potem znięchęciłem
    głównie kosztem kartidży. Jaki masz konkretny model?
    Jacek

  • 4. Data: 2011-08-30 14:27:32
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 08:55:07 +0200, Jacek napisał(a):

    > DCP585CW

    Czemu nie kupisz innego Brothera po prostu? Np. DCP-J315W za 310 PLN, a jak
    sie zepsuje za 3 lata (po gwarancji) to kupisz kolejnego i kolejnego? Wszak
    to nie problem a i zawsze drivery bedziesz mial aktualne, mechanizmy w
    drukarce nowe i precyzyjne, technologie skanowania i druku poprawione co
    kilka lat etc.
    Za kase ktora chcesz wydac na drukarke bedziesz mial 4 te, czyli minimum 12
    lat drukowania, a pewnie z 20 w praktyce.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 5. Data: 2011-08-30 17:01:16
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-30 08:55, Jacek pisze:

    > Mogę na to przeznaczyć do 1200-1400 zł.
    > Musi mieć łączność bezprzewodową np. WiFi.
    Ale chyba może mieć zwykły ethernet, a funkcjonalność wifi dorobisz
    APkiem za 50zł schowanym gdzieś za/obok drukarki?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-08-30 18:26:31
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Napisz proszę łopatologicznie.
    Co to jest APek? Jakiś konkretny model? Jestem trochę kumaty technicznie
    ale niekoniecznie z sieci komputerowych.
    Jacek

  • 7. Data: 2011-08-30 19:56:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-30 20:26, Jacek pisze:
    > Napisz proszę łopatologicznie.
    > Co to jest APek? Jakiś konkretny model? Jestem trochę kumaty technicznie
    > ale niekoniecznie z sieci komputerowych.
    Access point wifi (nie potrzeba routingu i innych wynalazków), pracujący
    w trybie klienta sieci (jeśli masz już jakiegoś routera-ap w sieci, do
    którego by ta drukarka się miała przyłączać) lub w trybie AP (wtedy do
    niego się dołączy reszta sieci).
    Od strony logicznej nie będzie różnicy czy drukarka się do sieci wifi
    przyłączy, czy przyłączy ją dodatkowy element po drodze, i tak po
    protokole tcp/ip do niej sięgasz przez tą samą sieć.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2011-08-30 20:21:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek" napisał:

    > Napisz proszę łopatologicznie.
    > Co to jest APek? Jakiś konkretny model?

    Się podłączę. Takie coś będzie "przezroczyste" dla sieci domowej?
    http://www.agito.pl/routery-i-modemy/tp-link-tl-wa70
    1nd.749.448567.html
    W jakim trybie należy je ustawić? Bridge czy AP Client?
    Sieć domowa wisi na routerze Linksys WRT54GL, czyli "setka" i "g".

    JoteR

  • 9. Data: 2011-09-01 00:15:40
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Moje pierwsze 3 drukarki były od Lexmarka, ale się potem znięchęciłem
    > głównie kosztem kartidży. Jaki masz konkretny model?
    > Jacek

    To juz całkiem inny Lexmark. Są 3: 209, 409 i 709. Ten ostatni ma wieksza
    obciazalnosc.

  • 10. Data: 2011-09-01 00:20:40
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > Ale chyba może mieć zwykły ethernet, a funkcjonalność wifi dorobisz APkiem
    > za 50zł schowanym gdzieś za/obok drukarki?

    A po co? Teraz są drukarki nawet z samym Wi-Fi, już bez ethernetu.
    Przespałeś epokę.