  • 31. Data: 2011-09-04 18:33:54
    Temat: Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Nie wiem, dla mnie Dipol to producent osprzętu antenowego. A że tak
    > się nazywa jakiś lokalny operator kablowy to dowiedziałem się właśnie
    > od Ciebie.

    Czyli g***o wiesz i g***o widziałeś, a zabierasz głos.

    > Owszem, do odbioru kanałów cyfrowych w kablówce w 90% potrzebny jest
    > dekoder DVB-C. I tu się zgadzam. Ale w 90% sygnał jest kodowany, a do
    > jego zdekodowania potrzebny jest zestaw STB + karta.

    No i?

    > Żaden ze znanych
    > mi operatorów, który działa w mojej okolicy (UPC, Aster, Vectra,
    > Multimedia), nie pozwala na dzierżawę samej karty, którą można włożyć
    > do tv celem dekodowania kanałów cyfrowych. I tyle tematem wyjaśnienia
    > przydatności tunera DVB-C w laptopie.

    Czyli znowu g***o wiesz. Operator może dawać dekoder i kartę, ale jak nie paruje
    kart parujący kartę = złodziejski operator) to kupujesz moduł cam i tv sam
    dekoduje obraz. Sam miałem, że mój dawny operator za dekoder HD żądał
    kuriozalnych opłat o znacznie większej opłaty miesięcznej. Mój telewizor z cam
    sam dekodował i oglądałem HD za darmo. :)

    > Telewizory mają gniazdka USB, można za pomocą tych
    >gniazdek podłączyć dysk, aby na ten dysk coś nagrać... Wiem na pewno --
    >sprawdzałem
    >jeszcze i dziś w Komputroniku, gdzie rozmawiałem o Panasonicu i Samsungu... Na
    >Panasonicu jest nawet naklejka mówiąca o możliwości nagrywania na dysk poprzez
    >port USB...

    No i? Chcę tuner do komputera, a nie nowy telewizor.

    Bo jesteś frajer.

  • 32. Data: 2011-09-04 18:38:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A ja szukam DVB-T/DVB-C w jednym -- na USB.
    > Postawiłbym to na netbooku stojącym w innym mieszkaniu,
    > gdzie jest kablówka. :) Netbook oczywiście posłużyłby jako router. :)

    Nie ma czegoś takiego. Tunery DVB-C muszą mieć slot na moduł cam.
    Możesz kupić CableStar HD 2 lub CableStar Combo HD CI.
    Moduł cam - pewnie kodowanie CONAX. Miałem TeVeCrypt CX oraz TechniCrypt CX i
    polecam ten pierwszy (tv szybciej przełączał kanały).

  • 33. Data: 2011-09-04 19:38:40
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    >
    > Chyba jakieś prehistoryczne modele. Obecnie telewizory mają nie tylko
    > DVB-T/C (zobacz chociaż na budżetowe wersje samsunga), ale także DVB-S2. I
    > co, głupio? Tak to jest jak się kupuje lg...

    Chyba źle mnie zrozumiałes. Jeśli ma się dekoder z kartą od dostawcy TV to
    już za skrzynka masz sygnał rozkodowany i możesz podłączyć każdą kartę TV
    DVB-T. Sygnał jest cyfrowy niezakodowany.

  • 34. Data: 2011-09-05 00:07:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j40gi7$49o$...@i...gazeta.pl

    > Nie ma czegoś takiego.

    Ale chyba takie coś mogłoby istnieć?

    > Tunery DVB-C muszą mieć slot na moduł cam.

    I co w tym trudnego?

    > Możesz kupić CableStar HD 2 lub CableStar Combo HD CI.
    > Moduł cam - pewnie kodowanie CONAX. Miałem TeVeCrypt CX oraz TechniCrypt CX i
    polecam ten pierwszy (tv szybciej przełączał
    > kanały).

    Na razie przyglądam się. :) Telewizja mnie nie pociąga
    zbyt mocno. Najpierw chcę kupić zwykły telewizor.
    Służyć ma jako monitor do netbooka i notebooka, jako
    ekran do oglądania ,,TV z internetu'' oraz jako zwykły
    telewizor podłączony na przykład do anteny satelitarnej...

    Na celowniku mam dwa -- Samsunga i Panasonica. I chyba Samsung wypada lepiej.
    Dobrze by było, gdyby TV pracował jako przeglądarka internetowa i aby można
    było doń doczepić zwykłą klawiaturę, najlepiej na BT lub choćby na USB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2011-09-05 06:21:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    > Chyba źle mnie zrozumiałes. Jeśli ma się dekoder z kartą od dostawcy TV to już
    > za skrzynka masz sygnał rozkodowany i możesz podłączyć każdą kartę TV DVB-T.
    > Sygnał jest cyfrowy niezakodowany.

    Już chyba większej głupoty nie mogłeś napisać. :D

  • 36. Data: 2011-09-05 06:23:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > było doń doczepić zwykłą klawiaturę, najlepiej na BT lub choćby na USB.

    Polecam samsunga - ze względu na samygo. Niektóre telewizory (jeszcze z serii D
    nie udało się) i dodać PVR, przeglądarkę internetową itp.

  • 37. Data: 2011-09-05 12:11:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j41pqv$6l1$...@i...gazeta.pl

    > Polecam samsunga - ze względu na samygo. Niektóre telewizory
    > (jeszcze z serii D nie udało się) i dodać PVR, przeglądarkę internetową itp.

    Samsungi nie oferują nagrywania w ludzkim formacie na dyski poprzez USB?
    Czy do Samsungów można dołączać zwykłe klawiatury komputerowe? Niby pilot
    to fajna rzecz, ale wolę klawiaturę i mysz. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2011-09-05 14:40:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Samsungi nie oferują nagrywania w ludzkim formacie na dyski poprzez USB?

    Niektóre (większość) ma zablokowane PVR. Nagrywanie (nie ważne czym) nagrywa
    strumień (nie jest reencodowany).

    > Czy do Samsungów można dołączać zwykłe klawiatury komputerowe? Niby pilot
    > to fajna rzecz, ale wolę klawiaturę i mysz. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Z8T6Qd7xgW0
    http://wiki.samygo.tv/index.php5/Content_Library_app
    lications_list#Mouse_and_Keyboard
    http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=5&t=110#p676

  • 39. Data: 2011-09-06 22:30:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j42muo$6hj$...@i...gazeta.pl

    > Niektóre (większość) ma zablokowane PVR. Nagrywanie (nie ważne czym) nagrywa
> [...]

    Panasonic odpowiedział mi na moje pytanie (czy może raczej -- dociekania)
    dotyczące tak zwanych 600 HZ w taki sposób, że uznałem, iż uważa on za
    chorego każdego, kto myśli, :) iż naprawdę można dodać 11 klatek do każdej
    klatki i wyświetlać 600 różnych klatek w czasie każdej sekundy... Chętnym
    mogę (nawet tutaj) udostępnić całą tę zajmującą ;) konwersację.

    -=-

    W tych okolicznościach skłaniam się ku Samsungowi, ale nie chcę
    tracić czasu na poznawanie produktów kolejnego producenta. :)
    Zależy mi na opinii ludzi korzystających już z tych telewizorów
    i nie zależy mi na pionierskich sztuczkach czy wyczynach...

    Potrzebny mi telewizor, nie kolejna rzecz zużywająca mój czas. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'