  • 1. Data: 2011-08-30 17:33:46
    Temat: niedrogi laptop z WiFi
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Witam,
    potrzebuje laptopa jako drugi komputer. Wykorzystywany byłby
    do Internetu, poczty, Word+Excel, Skype. Żadnych gier, obróbki
    zdjęć itd.

    System operacyjny nieistotny. Wgram MX7 SP3.

    Znalazłem ulotkę reklamową
    (długo się otwiera)
    http://carrefour.pl.s3.amazonaws.com/upload/img/hand
    lowy/katalogi/hiper_20110823_13/katalog_hiper_2.pdf

    HP 620, 15,6 HD LED, MDual-Core T3000, Bluetooh, HDMI, czytnik kart pamięci
    Cena 999 zł.

    Znalazłem opinię:
    http://www.ceneo.pl/;0159198446-10.htm

    Nic nie ma o ilościach USB, nie ma nic o karcie graficznej i dźwiękowej.

    Jakie są MINUSY tego tozwiązania? Plusem wydaje się być cena
    ale czy nie ma tam jakiejś pułapki?

    Tomek.

  • 2. Data: 2011-08-30 17:58:09
    Temat: Re: niedrogi laptop z WiFi
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30-08-2011 19:33, Tomek napisał/a:

    > Wgram MX7 SP3

    No to za nowa wersja i czego?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-08-30 18:39:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 19:33:46 +0200, Tomek napisał(a):

    > Witam,
    > potrzebuje laptopa jako drugi komputer. Wykorzystywany byłby
    > do Internetu, poczty, Word+Excel, Skype. Żadnych gier, obróbki
    > zdjęć itd.
    (ciach...)

    Kupiłem nie tak dawno poleasingowego Della Latitude D630 (chcesz, to podam
    namiar gdzie dokładnie). Dałem 1100 PLN za Core 2 Duo T7500 (2,2 GHz), 2GB
    ram, dysk 80GB, matowa matryca 14" o rozdzielczości 1440×900, DVD-ROM (nie
    nagrywarka), Vista Business. W tej chwili widzę w ich ofercie takie laptopy
    z 3GB pamięci za 1199 PLN.

    Fakt faktem - dysk wymieniłem na pojemniejszy (to dodatkowo 230PLN za
    640GB), ale zakupu nie żałuję. Wykorzystywany jest do opisanych przez Ciebie
    zadań plus gierki we flash dla dzieciaka siostry plus oglądanie filmów.

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 4. Data: 2011-08-30 18:59:15
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 19:33:46 +0200, Tomek napisał(a):
    >
    > Kupiłem nie tak dawno poleasingowego Della Latitude D630 (chcesz, to podam
    > namiar gdzie dokładnie).

    Jeśli z okolic W-wy to chętnie. Szkopuł w tym, że w Carrefour
    są nowe na gwarancji za 1000 zł, tu używane za 200 zł więcej.
    Najbardziej mi zależy na opisanych wadach, mój stacjonarny komputer
    jest słabszy niż ten laptop i "chodzi".
    Modernizacje laptopa to wykluczam, bo sobie z tym nie poradzę
    sam.
    Dzięki za głos w sprawie.
    Tomek.

  • 5. Data: 2011-08-30 19:39:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:59:15 +0200, Tomek napisał(a):

    > Jeśli z okolic W-wy to chętnie.

    Kupowałem via net -
    http://www.progress.pc.pl/index.php?product_id=1&cat
    egory_id=1&from=12&nm=Notebook-DELL-Latitude-D630.
    Kontakt ze sprzedawcą jest wręcz wzorowy.

    > Szkopuł w tym, że w Carrefour są nowe na gwarancji za 1000 zł, tu używane
    > za 200 zł więcej.

    Powiem tak - na zakupionym przeze mnie sprzęcie nie ma śladu użytkowania.
    Gwarancja jak najbardziej również jest. Poza tym, jednak co Dell, to Dell.

    > Najbardziej mi zależy na opisanych wadach, mój stacjonarny komputer
    > jest słabszy niż ten laptop i "chodzi".

    http://www.ceneo.pl/;0159198446-10.htm - przecież według tego opisu komputer
    ma 3 porty USB 2.0. Karta dźwiękowa - pewnie jakiś Realtek.

    > Modernizacje laptopa to wykluczam, bo sobie z tym nie poradzę
    > sam.

    Wymiana dysku w tym modelu sprowadza się do odkręcenia kilku śrubek i
    wyciągnięcia napędu. Zresztą obrazkowe instrukcje, jak tego dokonać, Dell
    najzupełniej normalnie umieszcza w necie.

    > Dzięki za głos w sprawie.

    Proszę uprzejmie.

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 6. Data: 2011-08-31 07:49:50
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Aug 2011 19:33:46 +0200, "Tomek" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Nic nie ma o ilościach USB, nie ma nic o karcie graficznej i dźwiękowej.
    >
    >Jakie są MINUSY tego tozwiązania? Plusem wydaje się być cena

    w Biedronce byly ostatnio Compaqi po 1200 zl (bebechow nie znam) ale
    dysk byl 320GB.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-08-31 10:08:22
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 30-08-2011 19:33, Tomek rzecze:

    > Nic nie ma o ilościach USB, nie ma nic o karcie graficznej i dźwiękowej.

    Czy strona, która wyskakuje w wyszukiwarce jako pierwsza
    po wpisaniu HP 620, czyli:
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-HP-620.42920.0.
    html
    niedostatecznie odpowiada na twoje pytania?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-08-31 12:01:20
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > potrzebuje laptopa jako drugi komputer. Wykorzystywany byłby
    > do Internetu, poczty, Word+Excel, Skype. Żadnych gier, obróbki
    > zdjęć itd.

    To moze solidny netbook? Kupilem ostatnio Samsunga N150 i sobie chwale.
    Cena - 800 zl, gwarancja 24 m-ce.

    Dysiek

  • 9. Data: 2011-08-31 14:31:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Dysiek" napisał:

    > To moze solidny netbook?

    Chyba jako maszyna zdalna albo używany głównie z podłączonym zewnętrznym
    monitorem

    > Kupilem ostatnio Samsunga N150 i sobie chwale.

    Też go sobie chwalę, ale do wymienionych celów ani on, ani poprzednio
    używany Wicherek po prostu się nie nadają. 600 pikseli (piksli?) w pionie
    przy oglądaniu strony WWW, czytaniu grup dyskusyjnych, pracy z arkuszem czy
    pisaniu donosu we w Wordzie to zwykła mordęga.

    JoteR