  • 11. Data: 2010-12-11 23:27:43
    Temat: Re: Jaki PROSTY kompakt dla starszej osoby?
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-11 18:07, Marek Pun pisze:

    > Czesc Kalina,
    >
    > Na poczatek przepraszam za durnych tusko-polaczkow w stylu JanKo i Jakuba J.,

    Irasiad cie pokąsał czy normalnie ci odbiło?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2010-12-12 09:51:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 02:30:10 +0000 (UTC), Kalina Milska wrote:
    >Chciałabym kupić jakiś prosty aparat cyfrowy kompaktowy dla mamy. Mama jest
    >starsza (ale nie tak bardzo - 58 lat) i niestety nie radzi sobie zbyt dobrze z
    >elektroniką i sprzętem (komputer, telewizor itp.)
    >W zasadzie mój jedyny warunek, to żeby aparat był NAPRAWDĘ PROSTY w obsłudze, w
    >miarę możliwości z wyraźnymi przyciskami i dobrze napisaną instrukcją po
    >polsku.

    A po co - proste to one sa wszystkie - wycelowac, nacisnac, reszta sie
    sama zrobi. Jak przeczyta instrukcje to sie jej wyda skomplikowany,
    chyba ze to zla instrukcja bedzie :-)
    (instrukcje to sa nawiasem mowiac coraz gorsze - za duzo papieru by
    trzeba)

    Przejdz sie do jakiegos sklepu - wiele z tych zabawek jest nie na moja
    reke. Moze Mama ma mniejsza - ale szczesliwie wiekszosc jest jakby dla
    dzieci, co ogranicza wybor. No chyba ze tu bedzie preferowane
    malenstwo co nie obciaza torebki.
    I druga sprawa - zasieg lampy. w tanszych modelach to one z trudem na
    2m starczaja. Nie nadaja sie do wnetrz.

    >Parametry mają całkowicie drugorzędne a nawet trzeciorzędne znaczenie.
    >Pomoże mi ktoś i doradzi coś sensownego?

    To moze jakas komorke z foto ?

    J.

  • 13. Data: 2010-12-12 17:02:09
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Każdy aparat ma funkcję AUTO - dla użytkowników o jednocyfrowym IQ

    To jest żenada, skąd tyle jadu, zacietrzewienia, chamstwa i braku taktu
    ? Nie trzeba odpowiadać - wystarczy przemyśleć.

    pozdrawiam

    Rafał

  • 14. Data: 2010-12-12 17:40:13
    Od: "CSNK " <c...@g...pl>

    Rafał <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > To jest żenada, skąd tyle jadu, zacietrzewienia, chamstwa i braku taktu
    > ? Nie trzeba odpowiadać - wystarczy przemyśleć.

    Cóż, to typowy jad dla głupich tusko-polaczków, co czują się lepsi od innych
    a sami z kredytami na 30 lat u żydka i niemca gówna wywożą za psie pieniądze.

    CSNK

  • 15. Data: 2010-12-12 17:40:59
    Od: "CSNK" <c...@g...pl>

    Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> napisał(a):

    J.,

    > Po takiej wypowiedzi sam dla mnie jesteś bydłem - ze względu na użyte
    > przez ciebie określenie 'tusko-polaczki'. Obrażasz nim i premiera
    > polskiego rządu i cały naród.

    "Cały naród" - dobre sobie. Chyba pseudopolacy, naród półinteligentów i
    ignorantów, którzy takie gówno sobie wybrali...

    Pan Marek Pun jako jedyny udzielił wyczerpującej odpowiedzi na pytanie Pani,
    która założyła ten wątek. Reszta to gęgania tusko-palantów ogłupionych przez
    tvn i gazetę żydorczą.

    CSNK

  • 16. Data: 2010-12-12 17:58:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 17:40:59 +0000 (UTC), CSNK napisał(a):

> [...]
    > która założyła ten wątek. Reszta to gęgania tusko-palantów ogłupionych przez

    PLONK, idioto.

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky."

  • 17. Data: 2010-12-12 19:15:23
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-12 18:40, CSNK pisze:

> [...]
    > która założyła ten wątek. Reszta to gęgania tusko-palantów ogłupionych przez

    Cóż... nie będę obrażał bydła porównując z nim CSNK. Uzupełniam sobie o
    niego kill-file'a i z mojej strony EOT.

    --
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    P.S. Twierdzenie, ze w wolnych i demokratycznych wyborach wybralismy
    sobie gowno to nie tylko dowod szczegolnego 'szacunku' dla narodu ale i
    chyba nawet pod jakis paragraf podpada...

  • 18. Data: 2010-12-12 21:59:23
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 12 Gru, 20:15, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:
    szczegolnego 'szacunku' dla narodu ale i
    > chyba nawet pod jakis paragraf podpada...

    ...kara smierci....za Tuska oczywiscie, bo na Kaczynskich w dobrym
    tonie jest wylewanie pomyj, posmiewiska i przezwiska!
    StaM

  • 19. Data: 2010-12-12 22:19:26
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-12 22:59, Stan.Matyska pisze:

    > szczegolnego 'szacunku' dla narodu ale i
    >
    > ....kara smierci....za Tuska oczywiscie, bo na Kaczynskich w dobrym
    > tonie jest wylewanie pomyj, posmiewiska i przezwiska!
    > StaM

    Uważałem Lecha Kaczyńskiego za bardzo złego prezydenta, Jarosława
    Kaczyńskiego uważam za osobę szkodzącą Polsce - zarówno, gdy był
    premierem jak i obecnie. Ale żadnego z nich nigdy bym gównem nie nazwał
    - bo po pierwsze - to poniżej pewnego poziomu kultury, którego staram
    się nie przekraczać, po drugie - lżąc osoby pełniące najwyższe funkcje
    państwowe na które to funkcje zostali powołane w wyniku demokratycznych
    wyborów obrażałbym de facto cały naród. Wynik demokratycznych wyborów
    może mi się nie podobać, ale moim obowiązkiem jest go uszanować.
    I dotyczy to wszystkich demokratycznych wyborów. Nie ma obowiązku
    lubienia Donalda Tuska czy Bronisława Komorowskiego, można ich polityki
    nie akceptować (w końcu żyjemy w wolnym kraju), ale z racji pełnionego
    urzędu należy im się szacunek. Bo jeśli nie szanujemy władz, które sami
    sobie wybraliśmy - to nie szanujemy samych siebie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 20. Data: 2010-12-12 22:38:17
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 12 Gru, 23:19, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > urzędu należy im się szacunek. Bo jeśli nie szanujemy władz, które sami
    > sobie wybraliśmy - to nie szanujemy samych siebie.

    przajalem do wiadomosci.
    Pozdrawiwm wzajmnie, chociaz z opinia o prezydenturze w zupelnosci sie
    nie zgadzam.
    (Prosze poczytac wycinki z gazet na temat zachowania polskiego
    Prezydenta w "bialym domu" i jego dowcipasy p. Obama byl zazenowany)
    Pokonal w zlym tego slowa znaczeniu chyba p. Walese i p.
    Kwasniewskiego.
    StaM