    Date: Wed, 29 Jan 2014 14:55:13 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka zdrapka do tabletu?

    W dniu 2014-01-29 05:23, Pszemol pisze:

    > I co to zmienia?
    > To tym bardziej warto mieć jedną kartę naładowaną do 6 czy 10 GB
    > zamiast dwie po 1 GB. Za takie same pieniądze będziesz mieć więcej
    > internetu jak naładujesz tylko jedną kartę, tą w telefonie.

    To zmienia że nie ma potrzeby kupowania routerów, wystarczy telefon bądź
    tablet, do tego aby zrobić domową sieć wi-fi.

    > No weź mnie nie rozśmieszaj...
    > Już sobie wyobrażam Ciebie z 10" iPadem przy uchu :-) Daj spokój...

    Przez dość długi okres używałem swojego Slima a`la 7" jako urządzenia
    uniwersalnego. Jedyna przyczyna dla której zmuszony byłem do
    dodatkowego zakupu telefonu to to że nie mogłem ze względu na wagę
    zabierać tabletu do lasu.