    From: mr misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Date: Thu, 23 Jan 2014 11:30:04 +0100

    Użytkownik dizel napisał:

    > Przecież w Orange free możesz uruchomić roczną ważność konta wysyłając
    > start na 8002, bonus jest ważny tyle co konto główne. Są 2 wersje
    > jedna mówi że po wysłaniu start trzeba jeszcze doładować konto za 5pln
    > co by bonus nie przepadł, druga że nic już nie trzeba doładowywać, bo
    > i tak ważność bonusu pokazuje tyle co konto główne.

    z tym to jest lekki przekret imho, mialem taki numer, nieuzywany, wiec
    zasililem, przedluzylem na rok, zasililem.... przed koncem roku przyszlo
    ze bla bla trza zasilic, zasililem, potem sms przyszedl zasilone, pare
    dni pozniej, ze strace numer i... chwile pozniej - stracilem...

    ...dokladnie dzien po tym jak mijal termin roczny... mimo, ze zasililem
    konto tak jak pisali, abym nie stracil numeru...

    w ten sposob calkowicie uwolnilem sie od jebanego orange, nie mam u nich
    juz zadnego numeru.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg