  • 31. Data: 2011-11-11 12:45:30
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > http://www.amazon.co.uk/Lexmark-Prospect-Pro205-Wire
    less-Printer/dp/B002OGK698

    tak, ta, a co do tuszów to jak wszędzie.

  • 32. Data: 2011-11-11 13:03:29
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Gupik" napisał:

    > nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej
    > kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

    Tfu!!! Jak najdalej od Lexmarka. Debilny interfejs, wredna polityka firmy. Jak
    skończy się czarny tusz to i kolorowy przestanie drukować. Musisz kupić
    oryginalny zaczipowany kałamarz. No i w nowej drukarce jest po 3 ml tuszu. Po
    kilkunastu stronach szlaban. A ceny oryginałów są zabójcze. Zbliżone, albo
    wyższe do ceny nowej drukarki.

    Remek

  • 33. Data: 2011-11-11 14:51:17
    Od: Rafal <r...@l...pl>

    > No chyba, że ktoś wie jak wydłużyć gwarancję na kupioną w Polsce drukarkę
    > Samsunga?

    Samsung w PL jest niejako osobnym bytem (w kontekscie np. Czech, Niemiec
    itp)

    Jeżeli zakupisz sprzęt w EU, z gwarancją EU na np. 3 lata, to ten
    samsung w PL uwzgledni Ci tylko 1 rok gwarancji, ew. odesle Cie do
    miejsca zakupu, serwisu w EU (niestety nie wiem czy transport w ramach
    EU będzie bezpłatny, w PL zazwyczaj jest)

    Wszelkie dłuzsze gwarancje dotycza w PL sprzetu, który został zakupiony
    przez samsung PL, czyli przez autoryzowanego dystrybutora i sklep, który
    kupił od niego.

    Są firmy (w tej chwili nie mam namiarów), które specjalizują się w
    udzielaniu dluzszych gwarancji na dowolny sprzet za dodatkowa kase i to
    byc moze rozwiaze Twój problem (jeżeli jeszcze sprzętu nie kupiłeś).
    Porozglądaj się po popularnych/duzych sklepach e-commerce, przy koszyku
    czesto wyskakuje okienko z propozycją przedłużenia gwarancji.

  • 34. Data: 2011-11-11 15:54:13
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    zamienniki też są [ z chipem i bez ] a wątkotwórca pytał o zamienniki.

  • 35. Data: 2011-11-11 16:23:22
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Po
    > kilkunastu stronach szlaban. A ceny oryginałów są zabójcze. Zbliżone, albo

    O jaki modelu piszesz? Bo obecnie każdym Lexmarkiem możesz wydrukować
    oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

  • 36. Data: 2011-11-11 16:28:35
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    Ciekawy artykuł o koszcie tuszu do drukarek (po przeliczeniu z mililitrów coś
    około 4 tys zł/litr wychodzi, przy koszcie produkcji pewnie z tysiąc razy
    mniejszym):
    http://www.itbusiness.ca/it/client/en/home/News.asp?
    id=50611
    Wiadomo:
    Pojemniczki, no i dystrybucja kosztują, ale generalnie to chyba jesteśmy
    robieni... cichaczem.. na sucho ;-)

  • 37. Data: 2011-11-11 17:23:00
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 12:00:40 +0100, Gupik napisał(a):

    > nie wiem skąd jesteś, ale jeśli masz tam Biedronkę to możesz w niej
    > kupić Lexmarka Pro 205 za 300 zł i ma 5 lat gwarancji :)

    Ja mam kupować? Po co mi? Mam Canona. Wystarcza mi.

  • 38. Data: 2011-11-11 18:20:27
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    Gabarytowo to spory klamot jak na potrzeby nastolatka.
    http://www.biedronka.pl/cms/img/u/Non_food/nf_2011.1
    0.10/02/03.jpg
    Wi-fi pracuje w sieci z routerem (zamiast ethernetu), czy tylko peer-to-peer
    (ad-hoc)?

    -----

  • 39. Data: 2011-11-11 18:32:48
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "_THX." <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    0.10/02/03.jpg
    > Wi-fi pracuje w sieci z routerem (zamiast ethernetu), czy tylko

    Kiedyś przez dłuższy czas usiłowałem skonfigurować Canona do pracy w adhoku
    żeby się końcu przekonać, że tego sposobu nie obsługuje. Oczywiście
    instrukcja na ten temat milczy. Jednak sieć z ruterem, czyli
    infrastrukturalna staje się nieformalnym standardem i to napewno jest
    obsługiwane.

  • 40. Data: 2011-11-11 20:34:39
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "MC" napisał:

    > O jaki modelu piszesz? Bo obecnie każdym Lexmarkiem możesz wydrukować
    > oryginalnym atramentem czarną stronę za 3 grosze. Ta firma się zmieniła.

    Uwierzę w to jak opublikują oświadczenie:

    "Przepraszamy setki tysięcy oszukanych przez naszą firmę nabywców. Każdemu kto
    się do nas zgłosi z dowodem zakupu naszej drukarki wypłaciwmy odszkodowanie i
    dodatkowo podarujemy nowy model drukarki laserowej."

    W przeciwnym razie zdania o nich nie zmienię. Złodziej i oszust przez moją wieś
    przejdzie tylko raz.

    Remek