  • 1. Data: 2011-11-08 19:23:20
    Temat: Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Czy znacie jakiś darmowy program, którym mogę zaszyfrować pendrive ale
    żeby można go było odczytywać pod Linuxem i Windowsem?

  • 2. Data: 2011-11-08 19:39:10
    Temat: Re: Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-08 20:23, nadir wrote:
    > Czy znacie jakiś darmowy program, którym mogę zaszyfrować pendrive ale
    > żeby można go było odczytywać pod Linuxem i Windowsem?

    NTG. Truecrypt.

  • 3. Data: 2011-11-08 19:40:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.11.2011 20:23, nadir pisze:
    > Czy znacie jakiś darmowy program, którym mogę zaszyfrować pendrive ale żeby można
    go było odczytywać pod Linuxem i Windowsem?

    http://www.ntg.prv.pl/

    O oprogramowanie pytaj na grupach poświęconych tym systemom
    operacyjnym. Sprzętowo żaden chyba pen-drive nie obsługuje
    szyfrowania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 4. Data: 2011-11-08 20:42:21
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Radosław Sokół wrote:

    > Sprzętowo żaden chyba pen-drive nie obsługuje szyfrowania.

    Corsair PenDrive Flash Padlock 2 (bez 2 w nazwie wersja starsza)
    sprzętowo obsługuje szyfrowanie... albo dostęp? Tylko ta cena i
    rozmiary i szybkość.
    Pozdrawiam - JanuszWo

    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 5. Data: 2011-11-08 23:01:31
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Nov 2011 20:40:27 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> [...]
    >
    > O oprogramowanie pytaj na grupach poświęconych tym systemom
    > operacyjnym. Sprzętowo żaden chyba pen-drive nie obsługuje

    Ironkey
    https://www.ironkey.com/compare-features
    Wystepuje w trzech wersjach, ale normalnego człowiekowi wystarczy basic :)
    Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga żadnych sterowników
    Wersja IronKey S200 posiada certyfikat FIPS 140-2 Security Level 3,
    standardowo jest na nim zestaw narzędzi do przechowywania internetowych
    haseł, oprogramowanie do backupu oraz Firefox w wersji portable, a po 10
    nieudanych próbach wpisania hasła usuwa wszystkie dane.
    Może nie najtańsze, ale jak ktoś potrzebuje ... :)

    --
    Martin Fox

  • 6. Data: 2011-11-08 23:13:50
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
    >Ironkey
    >https://www.ironkey.com/compare-features
    >Wystepuje w trzech wersjach, ale normalnego człowiekowi wystarczy basic :)
    >Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga żadnych sterowników

    To w takim razie, skoro nie wymaga sterowników, jak się w nim wprowadza
    hasło? Jakoś nie widzę na nim klawiatury do tego.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 7. Data: 2011-11-09 07:57:21
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 09 Nov 2011 00:13:50 +0100,
    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> screamed:

    > To w takim razie, skoro nie wymaga sterowników, jak się w nim wprowadza
    > hasło? Jakoś nie widzę na nim klawiatury do tego.

    IronKey Personal and Basic D200 *drivers* are only available in 4, 8,
    16 and 32GB capacities.

    https://www.ironkey.com/files/datasheets/compare.pdf

    :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 08:56:03 user up 12981 days, 20:51, 1 user, load average: 0.81, 0.18, 0.87 ]

    hell, n.: Truth seen too late.

  • 8. Data: 2011-11-09 08:15:22
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 09-11-2011 08:57, Artur M. Piwko rzecze:

    > IronKey Personal and Basic D200 *drivers* are only available in 4, 8,
    > 16 and 32GB capacities.
    >
    > https://www.ironkey.com/files/datasheets/compare.pdf

    Ja tam słabowity na wzroku jestem, ale widzę w pdf "drives",
    nie "drivers"...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2011-11-09 13:31:31
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j9bvj8$4nv$...@n...vectranet.pl,
    nadir <n...@h...org> nastukał:
    > Czy znacie jakiś darmowy program, którym mogę zaszyfrować pendrive ale
    > żeby można go było odczytywać pod Linuxem i Windowsem?

    ja mam pendriva z czytnikiem palca. może nie szyfruje 3DESem ale
    zabezpieczenie jest i działa pozytywnie. Nie widzisz partycji dopóki nie
    machniesz palcem. widzisz tylko mała 16Mb partycje z softem, który możesz i
    tak wykasować.

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-11-09 17:27:54
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 Nov 2011 00:13:50 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
    >
    > To w takim razie, skoro nie wymaga sterowników, jak się w nim wprowadza
    > hasło? Jakoś nie widzę na nim klawiatury do tego.

    https://support.ironkey.com/files/userguides/IronKey
    -Basic-User-Guide.pdf
    Po uruchomieniu jest widoczny jako napęd wirtualny, w autostarcie ma ekran
    z miejscem na wprowadzenie hasła.
    nie ma za co :)

    --
    Martin Fox