  • 51. Data: 2011-11-14 20:58:41
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 22:41:23 +0100, RemeK napisał(a):

    > Dnia Fri, 11 Nov 2011 00:40:39 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):
    >
    > Nie bede juz tego watku ciagnal, bo i po co, tylko dodam a propos monitora i
    > myszy :-)

    Ja tam chętnie podyskutuję. Czy to na grupie, czy to przy jakimś browarku,
    czy innym grzanym winie na przykład. :D

    (ciach...)
    > Ten tydzien w serwisie to fajna rzecz, ale czy inni nie maja to nie jestem
    > pewien. Moj HP jak padl to zadzwonilem do "centrali" i na drugi dzien byl u
    > mnie kurier z drugim monitorem. Wymienilem go sobie i za kilka dni odeslalem
    > na koszt HP walniety monitor do serwisu. Zatem nie jest zle, zero przerwy w
    > pracy ;-)

    Po tym co nie raz słyszałem o serwisie HP, to jestem naprawdę szczerze
    zdziwiony. Fakt faktem, że rozmowy dotyczyły głównie notebooków. Może
    błędnie założyłem, że dotyczy to całości sprzętu HP.

    > btw i gdy w koncu poprawili w nim usterke (na wielu forach o niej pisano,
    > byla powszechna) i nie brzeczy juz oraz natychmiastowo sie wlacza po "power
    > on" to jestem calkiem zadowolony

    Czyli de facto sprzedawano sprzę z wadą projektową?

    > No wiesz, zalezy ile sie tej myszy uzywa.

    Sam ją katowałem przez cztery lata po ładnych ,,kilka" godni dziennie. :)
    Łącznie z graniem. MX700 katuję - ostrożnie licząc - ponad 6 lat.

    > Moj kumpel niedawno zajechal MX1000 tez na lewokliku po chybsa roku (dostal
    > jakas inna w zamian), a Ty masz chyba jakies szczescie lub szczegolna
    > czulosc dla zwierzatek komputerowych ;-)

    Jakoś po prostu mi się nie psują. Fakt faktem jedna rzecz mnie w gryzoniach
    Logitecha irytuje - gumowata wykładzina pod palce to najmniej trwały ich
    element.

    > Dlatego jest tylko teoria ;-)

    :)

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 52. Data: 2011-11-14 21:53:10
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    > Ja tam chętnie podyskutuję. Czy to na grupie, czy to przy jakimś browarku,
    > czy innym grzanym winie na przykład. :D

    A w wersji z winem lub browarkiem to dyskusje jak najbardziej popieram,
    jesli bedziesz w poblizu 3M to zapraszam i stawiam pierwsze 3 kolejki :-)

    > Po tym co nie raz słyszałem o serwisie HP, to jestem naprawdę szczerze
    > zdziwiony. Fakt faktem, że rozmowy dotyczyły głównie notebooków. Może
    > błędnie założyłem, że dotyczy to całości sprzętu HP.

    Dell ma chyba jeszcze lepiej w opcji next business day - do kumpla
    przyjechali do domu i wymienili matryce w lapku, w dodatku dali matryce w
    wyzsza rozdzielczoscia co mu akurat bardzo odpowiadalo (jeszcze ma dobry
    wzrok ;-)

    > Czyli de facto sprzedawano sprzę z wadą projektową?

    Tak, z tym, ze pierwsze realizowane gwarancje jakie ludzie opisywali na
    forach polegaly na wymianie na kolejny brzeczacy egzemplarz, wiec poczekalem
    chyba z 1,5 roku, zeby wymienic raz a dobrze.

> [...]
    > Logitecha irytuje - gumowata wykładzina pod palce to najmniej trwały ich

    Masz jednak fuksa ;-)
    A guma owszem, leci dosc szybko i potem tandetnie te wytarte miejsca
    wygladaja. Imho ta firma chyba juz plynie na wyrobionej marce i niestety nie
    jest to juz tak doskonale jak kiedys. Choc przyznaje, ze ich myszy i
    klawiatur za >200 nie uzywalem i nie znam.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 53. Data: 2011-11-15 19:15:51
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ma pytanie do osób które mają drukarki Brotcher, czy w tych drukarkach
    jest podajnik tylny [ tak jak w Canonach i Lexmarkach czy tylko z przodu
    i pobiera kartki jak HP , i czy można jakoś w nich kompletnie wyłączyć
    samoczyszczenie głowicy ??

  • 54. Data: 2011-11-16 20:33:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:53:10 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > A w wersji z winem lub browarkiem to dyskusje jak najbardziej popieram,
    > jesli bedziesz w poblizu 3M to zapraszam i stawiam pierwsze 3 kolejki :-)

    Cwaniaczek... ;)

> [...]
    > wyzsza rozdzielczoscia co mu akurat bardzo odpowiadalo (jeszcze ma dobry

    Dell jeżeli chodzi o laptopy i system gwarancji do nich, to mi się akurat
    bardzo podoba. Nie pamiętam tylko, czy i jaka jest dostępność różnych opcji
    i ile ona kosztuje dla zwykłego end usera. Swoją drogą - wybierając kiedyś
    lapciaka dla siebie - zdecydowałem się na poleasingowego Latitude D630. Cena
    jak za netbooka, wydajność o niebo lepsza (od tego ostatniego), do tego
    matowa matryca. Wymiana dysku na pojemniejszy i można żyć. :)

    Z monitorami tak różowo nie ma, choć pamiętam sytuacje, gdy dystrybutor EIZO
    na Polskę wstawiał urządzenia zastępcze. Wiadomo, że nie dotyczyło to
    monitorów domowych czy do zastosowań domowo-biurowych, ale już nabywcom
    specjalizowanych narzędzi do grafiki potrafiliśmy takie rzeczy robić.

    > Tak, z tym, ze pierwsze realizowane gwarancje jakie ludzie opisywali na
    > forach polegaly na wymianie na kolejny brzeczacy egzemplarz, wiec poczekalem
    > chyba z 1,5 roku, zeby wymienic raz a dobrze.

    Szczerze? Chyba by mnie coś trafiło...

    > Masz jednak fuksa ;-)

    Jak patrzę na swój żywot, to Ci powiem, że jednakże nie wydaje mnie się. ;)

    > A guma owszem, leci dosc szybko i potem tandetnie te wytarte miejsca
    > wygladaja.

    U mnie jest (na MX700 szczególnie) wytarta praktycznie w całości. Poza tym,
    że nie ma już tego ,,poczucia" chropowatości podczas trzymania, bo chwyta się
    za wygłaskany plastik, tak jednak komfort użytkowania najważniejszego
    elementu - czyli sensora optycznego i przycisków - pozostał na
    niezmienionym, wysokim poziomie. Ilości kilometrów czy kliknięć nabitych
    tymi gryzoniami, to ja wolę nawet nie szacować, bo osiwieję jeszcze
    bardziej.

    > Imho ta firma chyba juz plynie na wyrobionej marce i niestety nie
    > jest to juz tak doskonale jak kiedys. Choc przyznaje, ze ich myszy i
    > klawiatur za >200 nie uzywalem i nie znam.

    Odkąd pierwszy raz w łapki dostałem MouseMan Dual Optical - skończyły się
    dla mnie tanie podzespoły tego typu. Wiem, że cenowo może to wyjść
    śmiesznie. Bo w końcu - kupować mysz za 250-300 PLN - trzeba być rąbniętym.
    Tyle, że MX700 kupiłem naprawdę dawno - żebym nie skłamał, ale katuję ją
    ponad 8 lat (kojarzę jej używanie w poprzedniej firmie, w której pracowałem,
    potem w domu, jak się zaopatrzyłem w MX1000, to MX700 od razu wymienił
    MouseMan Opticala na stanowisku w firmie. A w obecnej firmie zaczął mi się
    9-ty rok). W 8 lat zarżnąłbym pewnie 16 tanich gryzoni (licząc gryzoń na pół
    roku) po 30PLN sztuka. OK - obniżmy szacunki - 12. 12*30 = 360 PLN. Hmm...

    BTW - MouseMan używany przed MX700 i MX1000 działa dalej bez najmniejszego
    zająknięcia. Koleżanka w prezencie dostała. Grzyoń ma dobre 9 lat
    intensywnego użycia za sobą...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]

  • 55. Data: 2011-11-26 13:55:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Nov 2011 00:23:25 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Kupiłam tani papier fotograficzny na allegro i ani myślę wybierać się do
    >labu jak mam wszystko pod ręką. Zdjęcia wyglądają tak samo jak w oryginale.

    Pogadamu za 5 lat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2011-12-04 12:28:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2011 21:58:41 +0100, Przemysław Ryk

    >1. zaczniesz cytować, jak to w polskim usenecie jest przyjęte?

    Możesz go odfiltrować, on jest w tym temacie niereformowalny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2011-12-05 00:47:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 13:28:46 +0100, jerzu napisał(a):

    > On Mon, 14 Nov 2011 21:58:41 +0100, Przemysław Ryk

    > Możesz go odfiltrować, on jest w tym temacie niereformowalny.

    Że też zawsze się musi trafić taki oryginalny inaczej...

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]