  • 1. Data: 2011-11-09 09:15:09
    Temat: Monitor Philips 190B
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Dzisiaj rano włączam monitor i na środku ekranu mam otwarte menu volume.
    Nie można tego okienka zamknąć :-( Wyłączam i włączam monitor ale volume
    cały czas jest otwarte. Przyciski na monitorze nie reagują. Da się coś z
    tym zrobić?

    Magdalena

  • 2. Data: 2011-11-09 10:22:58
    Temat: Re: Monitor Philips 190B
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > cały czas jest otwarte. Przyciski na monitorze nie reagują. Da się coś z
    > tym zrobić?

    sprawdź czy nie zaklinowały się klawisze. Najczęściej efekt działania małych
    dzieci.

  • 3. Data: 2011-11-09 10:41:03
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    > sprawdź czy nie zaklinowały się klawisze. Najczęściej efekt działania
    > małych dzieci.

    Nie nie, przyciski są sprawne. Wyłączyłam monitor z prądu, i po ponownym
    włączeniu, okienko volume zniknęło :-) Jednak nadal nie można sterować
    monitorem przyciskami znajdującymi się na obudowie monitora. Nie da się
    wejść do menu, ani rozjaśnić ani przyciemnić matrycy.

    Magdalena