  • 11. Data: 2012-08-07 00:26:11
    Temat: Re: Jak zrobić duży otwór dla głośników
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Poradźcie mi łatwą metodę możliwą do zastosowania
    > w domu, więc frezarka CNC raczej odpada.

    E tam, kiedyś wpadniesz to Ci je wydłubię :)
    I tak trzeba zrobić podebrania pod kosz głośnika.

    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-08-07 06:33:34
    Temat: Re: Jak zrobi? du?y otw?r dla g?o?nik?w
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-08-06 21:14, Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > Trzy rozmiary otworów to trzy szablony?

    Tak. Z blachy łatwo zrobić coś dokładnego.

    > A jaki frez? Palcowy?
    > Jaka średnica tego freza, jeśli mam tylko
    > ręczną wiertarkę akumulatorową na 12 V?

    A nie masz w okolicy wypożyczalni narzędzi, względnie jakiegoś warsztatu
    stolarskiego ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2012-08-07 10:56:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 6 August 2012 20:57:51 UTC+1, Krzysztof Tabaczyński wrote:
    > Ukolumna ma być szczelna aby głośnik niskotonowy pracować na poduszce powietrznej.

    Ja bym wyciął większy, okleił otwór samoprzylepnym filcem i wcisnął głośnik na
    ciasno. Tolerancja większa i szczelność lepsza.
    Konrad

  • 14. Data: 2012-08-07 13:51:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jvp53v$a3n$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Trzy rozmiary otworów to trzy szablony?
    > A jaki frez? Palcowy?
    > Jaka średnica tego freza, jeśli mam tylko
    > ręczną wiertarkę akumulatorową na 12 V?

    A moze recznie przy pomocy tzw. piły włosowej?

  • 15. Data: 2012-08-07 16:34:52
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > w domu, więc frezarka CNC raczej odpada.

    E tam, kiedyś wpadniesz to Ci je wydłubię :)
    I tak trzeba zrobić podebrania pod kosz głośnika.

    A gdzie mam przyjechać, kiedy i o której?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 16. Data: 2012-08-07 19:49:16
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:jvp53v$a3n$1@inews.gazeta.pl...

    > A moze recznie przy pomocy tzw. piły włosowej?

    Laubzega?
    Mam taką z lat 70-tych...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 17. Data: 2012-08-07 20:52:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jvrkf8$d89$1@inews.gazeta.pl...

    > wiadomości news:jvrjuv$pri$1@inews.gazeta.pl...

    > Laubzega?
    > Mam taką z lat 70-tych...

    Tutaj jest fotka.
    http://www.trioda.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=2140
    9&start=15

    Laubzega, to zdaje sie coś innego. Na podanym forum używają nazwy "piła
    włośnicowa".

  • 18. Data: 2012-08-07 21:55:42
    Od: Padre <P...@n...net>

    http://de.wikipedia.org/wiki/Laubsäge

  • 19. Data: 2012-08-07 22:36:18
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A gdzie mam przyjechać, kiedy i o której?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Weekendy preferowane :) chyba że umierasz z tęsknoty, wtedy wieczory
    preferowane.

    B-B.

    Irek.N.

  • 20. Data: 2012-08-07 23:43:02