    From: anne09 <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak usunąć "ruchy" w nakręconym aparatem filmie?
    Date: Sun, 17 May 2009 03:26:56 -0700 (PDT)

    On 17 Maj, 02:45, "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "anne09" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbh.googlegroups.com...

    oglegroups.com>:

    > Podaj coś więcej na temat filmu: w jakim formacie został zapisany, jakiego
    > programu używasz do "obróbki"  itp.

    W Dubie usunęłam już audio, bo nie jest mi potrzebne.
    Format mpg. Jest to króciutki filmik przedstawiający księzyc chowający
    się za chmury. Ale ręka trzęsła mi się niemiłosiernie (tak jak to się
    dzieje naturalnie). Nie za bardzo wiem, gdzie mogłabym to umieścić w
    sieci.

    I wolałabym zrobić sama, bo to moje zadanie na informatykę, a będę
    musiała jeszcze to wsadzić do flashowej prezentacji sfd. :):):)