eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcąJak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
  • Data: 2010-10-18 22:06:08
    Temat: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: Dżeronim <2...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być masa,
    wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych fotelach
    czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy oględzinach. Zamierzam
    wynegocjować przy podpisaniu umowy punkt, w którym sprzedający gwarantuje
    zwrot pieniędzy za naprawę przy znalezieniu nieujawnionych/niezauważonych
    przy sprzedaży uszkodzeń do okresu 1 miesiąc od sprzedaży. Ja, jako człowiek
    uczciwy na 100% taki punkt bym zaakceptował jako sprzedawca, więc myślę że
    jeśli ktoś nie odpicował fury na sprzedaż i ma czyste sumienie to też nie
    będzie się bronił. Co myślicie ?

    Czy punkt mógłby brzmieć tak:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^


    .....


    Paragraf 10. Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy za naprawę
    elementu, który nie został wymieniony jako wadliwy w momencie sprzedaży w
    wysokości średniej rynkowej ceny za naprawę w terminie 30 dni od daty
    sprzedaży.


    ....

    Lista wad:
    - nie działa spryskiwacz tylnej szyby
    - nie działa gniazdo zapalniczki
    ....
    ....

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^


    Czy prawnie ten punkt jest wiążący czy też można się sądzić/wypiąć ?

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: