  • Data: 2010-10-18 22:20:52
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Dżeronim

    > Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być
    > masa, wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych
    > fotelach czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy
    > oględzinach. Zamierzam wynegocjować przy podpisaniu umowy punkt, w
    > którym sprzedający gwarantuje zwrot pieniędzy za naprawę przy
    > znalezieniu nieujawnionych/niezauważonych przy sprzedaży uszkodzeń do
    > okresu 1 miesiąc od sprzedaży.

    Nikt rozsądny się na to nie zgodzi, jak niby zamierzasz potem udowodnić
    czy wada była czy jej nie było? Auto używane to auto używane, chcesz nowe
    z gwarancją to sobie kup w salonie. W umowie to możesz zawrzeć stan
    licznika albo informację o bezwypadkowości, resztą po prostu sprawdź
    przed kupnem i tyle.

    > Ja, jako człowiek uczciwy na 100% taki
    > punkt bym zaakceptował jako sprzedawca, więc myślę że jeśli ktoś nie
    > odpicował fury na sprzedaż i ma czyste sumienie to też nie będzie się
    > bronił. Co myślicie ?

    Ja nigdy bym nie wcisnął nikomu odpicowanego trupa, ale na taki punkt bym
    się za cholerę nie zgodził. ;-)

    --
    ignorance is bliss