  • Data: 2010-10-18 23:16:59
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 22:45, Dżeronim pisze:

    > Sorry, ale ty źle mnie zrozumiałeś. Samochód x letni ma wady - wiem, ale
    > chcę je znać i je akceptuję, bo pewnie one determinują taką a nie inną
    > cenę.
    >
    > NIE o to chodzi żeby tanio kupić i pyskować, że samochód ma wady !!!
    >
    > Sprawa dotyczy uczciwości, tylko i wyłącznie.

    OK. Sprzedaję samochód. Znam jego dokładny stan (i tę wiedzę, UCZCIWIE,
    przekazuję Tobie przy transakcji) - na dzień sprzedaży. Ty w pierwszym
    miesiącu robisz 10kkm (czyli tyle ile ja robiłem tym autem rocznie) i w
    ciągu tego miesiąca stopniowo wychodzą jakieś jego ułomności. Ty masz
    pretensje do mnie, masz taki a nie inny zapis (jaki sam chciałeś) w umowie.
    Tylko powiedz mi - gdzie jest moja wina w tym wszystkim? Chyba tylko w
    tym, że nie jestem wróżką i nie potrafię przewidzieć co się może
    wydarzyć. Ale jakbym nią był, to bym tydzień w tydzień trafiał 3x 6-tkę
    w Lotto, w związku z czym, po trzecim tygodniu wygranych, zainteresowały
    by się mną CBA, CBŚ, Caritas i inne mafie.

    Chcesz mieć gwarancję? Idź do salonu. Zapłacisz za to jakieś ~500-800zł
    miesiąc w miesiąc (przy użytkowaniu przez okres 3-5 lat, kupionego w
    salonie przeciętnego kompakta).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl